Skip navigation


20120816-155957.jpg

11 Comments

  1. astia doi sunt nascuti ptr un singur job.
    blow job.

  2. “Basescu – o parodie de presedinte” – numele e bun *doar* daca privesti prin prisma celor care zic “Oricine, dar NU basescu”
    Din prisma lui Basescu, a acolitilor si suporterilor lui, “parodia” suntem noi, Poporul Roman.

  3. Prietene kn , m-am intors de la munte si nu-mi place ce am vazut ca s-a intamplat in “politica” , raman la parerea ca tonta si psd-ul a tradat ! , asa ca maine ma duc din nou la pescuit si cand voi revenii situatia va fi OABLA ca covrigu’ .
    Sa fii iubit …
    Cu stima Emil

    Breeee Colonele Idi-AMIN , parodie esti tu si maimutele mortocalii !
    Muie Basescu !

  4. @Emil :)
    si a fost fain? :)
    cat despre scena pulitica…mda…
    ponta e si el o pisicuta micuta…socru…raspopitul…ala e raul. ;)

  5. Se vrea o parodie pentru basescu.ro (http://basescu.ro/), dar cam ieftină după gustul meu. Crede-mă că n-o să-ți port pică dacă votezi cu ipochimenul! Dar îmi rezerv privilegiul de a cere azil politic în Botswana dacă Băselu capătă al doilea mandat!

  6. Par a fi vampiri………!!!!!!!!:))))))))

  7. This post offers clear idea in support of the new viewers of blogging,
    that truly how to do running a blog.

  8. Hi to every one, the contents present at this site are genuinely amazing for people experience, well, keep up the
    good work fellows.


Iti "base" mintea? Baga!

