Skip navigation


20110719-123808.jpg

20 Comments

  1. Bine Basaaaaaa

  2. foaie verde de melasă,/ azi-mâine e cât o casă…

    • Si nu prima casa…

      • nu mă puteam gândi la aşa ceva…deocamdată cam cât casa de cultură, iar în viitorul apropiat cam cât Casa Poporului 🙂

  3. here we go!!!!
    :):):):)

    • Am vazut ca au fost reclamatii privind proportiile 🙂

      • Bravo Băsărică, așa te-ai mai apropiat oleacă de adevăr!
        Dacă numai suge nu și suflă 😀

  4. @pulimea taichii
    pe bloom.biz ai cateva puncte de vedere interesante in leg cu 2 augustul american.
    😉

    • Am citit. Merci pentru sugestie.:)

      P.S.: Acest site mi se pare mult mai echilibrat decît conspiraţionistul ăla teoretic 😉

      • hehehe
        eu sunt serios atins de paranoia.si cateodata ,tot ce pare echilibrat…poate fii invers defapt…
        :))
        sti vb aia: toti oamenii sunt trecatori,dar nu toti trecatorii sunt oameni.
        talc mult,in toate.
        eu citesc de mult timp pe black jack,nu sunt deacord cu tot ce spune,dar…daca ai o sita(sa nu spun ciur)buna,alegi aurul de nisip.

  5. ptiu drace!!!!!
    era sa fac stop la cord.
    art pe inpolitics.nutii vrea canal bucuresti marea neagra…
    😦

    • …. e deja inceput pe vremea lu ‘ impuscatu, dar acum e parasit !!!!!!…..

    • Mda, am citit. Numa că ţiitoarea foloseşte această idee (ce ar putea seduce destule minţi 😉 ) pentru a promova ideea reorganizării teritoriale, of course, în scopul salvării de la iminentul dezastru electoral din 2012.

      P.S.: Ideea proiectelor guvernamentale – folosite pe post de starter pentru o economie în criză – am auzit-o la mai mulţi oameni deştepţi (Klaus Johannis, Eyal Ofer – patronul Catedral Plazza ). Dar, ca întotdeauna, o idee deşteaptă îşi are un mormînt sigur: capul prostului 😉

  6. Radeati de jurnalul meu de lagar, ete ca devine incet realitate.
    Basarica – Cine este Diana Diaconu ?

    • oare de ce sfântu’ trebuie să ai dreptate??? nici nu ştim ce zile ne aşteaptă…dar probabil ne vom întîlni la Jilava, Aiud sau Gherla cît de curînd.

  7. Nuti,Nuti,spaima putii.

  8. …in 2012 sa te tii roiala din tara asta , va fi in masa fratioare , aici va fi o ” bantustana ” !

  9. ,,, la cat au pompat toti la ea ,,,,,unsuroasa draqului ,,,

  10. asa da

  11. Se trezeste Basescu intr-o dimineata si iese pe balcon .
    Observa ca afara a nins in acea noapte cam 5 cm si iese pe balcon sa admire peisajul .
    Cand iese, vede scris pe zapada, sub balcon, cu urina: “Maine ai sa mori!”.
    Se anunta toate organele abilitate – SIE , DIE , SPP , SRI etc. – care incep sa analizeze cazul .
    Peste o ora apar si rezultatele.
    – Sefu, am facut toate cercetarile si avem doua vesti : una buna si una proasta .
    – Incepe cu cea proasta.
    – La analiza urinei a rezultat ca aceasta apartine lui Boc !
    – Nu se poate ! Nu puteam primi o veste asa de proasta! Era ultima persoana la care ma puteam gandi .
    Si vestea buna ?
    – La testul grafologic a iesit ca este scrisul lui Geoana!

    sursa> glumite.ro


2 Trackbacks/Pingbacks

  1. […] S-a cam ingrasat udrea – Basarica […]

Iti "base" mintea? Baga!