Skip navigation


lehman25

Traim vremuri ciudate, toti in fapt privim aceleasi lucruri dar intelegem diferit ! De ce ? Nici nu mai conteaza. Alaltaieri, multumita lui pulimea taichii am aflat ca Sova are carisma(are si PNL-ul unul asemanator, Dobre parca il cheama !, carismatici pana la Dumnezeu, amandoi !), Mazare e bun in ce face (sincer eu nu prea inteleg si nici nu vad ce face) si in general toti par a face ceva, insa curios rezultatele nu se prea vad ! Rastimp BORFETA, baga kilometrii si puncteaza la imagine ! Aflata in vizita de lucru la Tulcea, lumea a privit-o si a comentat, dupa cum urmeaza :

Când a coborât din BMW în inima satului toată lumea îşi dădea cu părerea: „Clar, e mai slabă în realitate!“, spune o bătrână care şi-a pierdut întreaga dimineaţă pentru a o vedea pe blonda de la Palatul Victoria. „Şi mai frumoasă“, adaugă o altă bătrână, fără nicio urmă de invidie.

În dreptul panourilor pe care se prezentau lucrările realizate prin Ministerul Turismului, două femei de peste 80 de ani stau locului, în speranţa să vadă mai bine cum arată Elena Udrea. O rugăm pe una dintre cele două să facă doi paşi mai în spate, pentru a putea prinde câteva imagini cu tăierea panglicii inaugurale. Una dintre ele se uită fix la noi şi ne spune: „Am peste 80 de ani. Dacă mor, maică, şi nu mai apuc să o văd?“

Prea puţini ştiau, însă, şi motivul pentru care a venit la Niculiţel: „Ceva cu drumurile, am auzit. Cică le-au făcut, dar nu ştiu, că eu nu prea ies din sat“, spune un bătrân de peste 70 de ani.

P.S. Era sa uit, ieri, fratele Crin, ne-a reamintit ca la anul USL-ul castiga alegerile ! Eu zic ca e bine, putem astepta linistiti !

15 Comments

  1. Babooo, asa arata BORFETA in realitate 🙂

  2. Are tîlc admiraţia mulţimii: o desculţă de-a lor s-a ridicat în “capul bucatelor” 😉

  3. Absolut normala, reactiiA prostimii, problema e cu ce si cine contracarezi BORFETA !

    • Cu ce contracarezi BOARFA: 7.62×51mm NATO . Cu cine?! Habar n-am, n-am relatii in lumea asta 😦 Eu am astigmatism miopic, (-4 si -6 cilindric), asa ca personal nu pot sa ajut 😉

      • Vad foarte bine. Faci tu rost de device si rezolv eu treaba.

  4. Cît despre ironia ta, lehman, în legătură cu cei pe care îi admir io în politica noastră, hmmm, aştept cu interes să-mi displici care dintre politicienii români au charismă. În opinia ta.

    • In primul rand trebuie sa recunosti ca ai admiratii pe partea stanga, in al doilea rand carisma ca si inteligenta e o pasare rara in lumea politicienilor bastinasi, ea e considerata un dar divin si ai nostrii cu diovinitatea mai subtire. Aprecierea carismei, tine si de perceptia ta ca individ, daca tu te regasesti in atitudinea si vorbaria lui Sova, pentru tine clar el are carisma, insa nu e valabil si pentru ceilalti . Sunt multi care-l percep carismatic pe base sau pe iliescu . Conform scarii mele de valori, repede imi vine in minte un singur exemplu, Ion Ratiu .
      P.S. SCOPUL MEU NU ESTE DE A TE IRONIZA, DEPARTE DE MINE ACEST GAND, DOAR INCERC SA TE ZGANDAR SI DE IESE O DISCUTIE BINE, DE NU, IMI CER SCUZE !

      • Ok, dar “zgîndărî-mă” cu exemple de politicieni ai opoziţiei ce au charismă.

        P.S.: Dar lasă-l pe Raţiu acolo în Heaven şi pe Iliescu în cartea de istorie 😉

      • Dac’ai observat, ţi-am cerut OPINIA TA. Nu pe a unora, fie ei şi “mulţi” 😉

  5. Carismatic este personajul cu care tu te indentifici, personajul care emite mesaje cu care tu rezonezi ! Azi noi nu avem un personaj politic care sa reuseasca performante deosebite si care sa aiba o carisma atat de puternica incat majoritatea sa cada in fund cand il vede . In ce-l priveste pe Sova, mie nu-mi spune nimic, e un tip care a invatat cateva fraze, cateva legi si cateva articole din codul penal, pe de rost si crede ca daca-si tine mainile impreunate cand apare pe sticla, precum un cardinal, da o mai mare importanta spuselor ! Daca vorbim de Mazare, e un derbedeu gen basescu, e adevarat ceva mai tanar, insa doar varsta ii separa !

    • personajul ala carismatic…cam cum a fost austriacul?
      :))
      hehehe

  6. 🙂
    voi tot in cautare de carisma…
    :))
    hope ptr voi s-o gasiti.;)

  7. stiu eu cine are carisma.
    MINCA!!!!!!!!!!!!!!!
    pe locul doi grapinii.
    :):):):):):)

  8. Ce e aia carisma?
    E ceva ca “dinstinctia mea”?
    Cati centimetri de carisma sau dinstinctie ii trebuie unui politician pentru a fi ales?
    PNLista aia blonda cu un plod pesedist in brate, pana unde si-a infipt carisma? Dar dinstinctia?

    Ba, hai s-o lasam dreaq! Ca ma rusinez! Hai sa vorbim despre Rosia Momentana!
    Cica e aur acolo, cacalau! Io zic sa mergem sa-l luam si sa-i bagam pe gat cianura lu’ Teba.
    Cum, nu-l stiti pe Teba!? Tata pentru Eba!


One Trackback/Pingback

  1. […] Hai oameni buni, vine BORFETA ! – Basarica […]

Iti "base" mintea? Baga!

