Skip navigation


17 Comments

  1. Cum a ramas…cu sau fara CNP? Eu nu l am dat….Imi pregatesc banii de amenda? Recenzorita mea are numarul de telefon….da, nu m a sunat! Daca spune, ca nu m a gasit acasa….buna sunt de plata!

    • Azi e cu CNP. Cine te-a pus sa vorbesti cu ei ? πŸ™‚

  2. πŸ™‚
    πŸ™‚
    πŸ™‚
    πŸ™‚

    πŸ™‚
    πŸ™‚
    πŸ™‚
    πŸ™‚
    cool.
    na poftim pe mana cui este siguranta datelor…

    • Asta e seful lor πŸ™‚ Nu stiu cum sunt cei de sub el πŸ™‚

      • nu stiu nici eu…
        dar sunt sigur ca au 4 labe.
        si-n ele stau.
        πŸ™‚

  3. bulibaseala asta bachusiana si balba cu care a inceput recesamntul e foarte suspecta.
    foarte suspecta…
    ceva este putred…

  4. Cineva zicea ca au pierdut datele! A apasat femeia de servici niste clape si a sters tot! @ basarica Ce sa fac…am deschis usa si o studenta la arte plastice ,cam trista si necajita m a rugat sa o las sa intre….Am aflat o multime de lucruri si chiar mi a fost mila…a patit multe pt 500ron!

    • Eu m-am dat plecat. Acum ca imi spui ca cine suna la usa putea sa fie studenta parca incepe sa imi para rau πŸ™‚

  5. Era ea trista….da,cam frumoasa! Era studenta la sectia de fotografie! Da, la tine….poate venea…te miri cine….Nu toata lumea are noroc ! Mie, nu prea mi a folosit norocul asta….asta e!

    • Norocul e si dupa cum ti-l faci. Eu m-am baricadat si ma simt al naibii de bine. Nu datorez nimic acestui stat, in principiu ii dau cu mult mai mult decat imi ofera. Asa ca spun pas la orice fel de intiativa a lui care ma implica si pe mine. Sa ma uite de tot, nu e problema. O studenta insa… nu ma gandeam la una ca asta πŸ™‚

      • Lasa, ca nu era o studenta suedeza… n-ai pierdut nimic. Daca te gandesti ca Udrea a fost si ea studenta, iti trece! Statul terorist roman sa se duca DRACULUI, cat mai repede!

  6. Pai .asta am zis si eu…pentru tine studenta, putea fi noroc, pentru mine….A nimerit unde nu tebuia! Imi pare rau si pentru ea si pentru tine!

    • Marian din...Berceni
    • Posted October 28, 2011 at 20:26
    • Permalink
    • Reply

    Am inteles ca gagiul { Vergil [?] Voineagu } se ..”gandeste ” la …demisie . I-o fi fost …”sugerata ” ?

    • Daca i se sugera o dadea deja. Asteapta sa vada daca suna telefonul

  7. tare de tot πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚ pe asta o ratasem
    la asa bulibasa alcoolic asa subordonati

  8. Relativ OFF TOPIC: sa-mi amintiti la Revolutie sa-l executam si pe directorul Muzeului Militar. HALUL in care au ajuns exponatele (mai ales cele din parcul de artilerie), modul in care sunt lasati niste securisti de prin preajma sa-si bage masinile sub botul TABurilor expuse, incat vizitatorii nu pot sa vada, practic, nimic, samd, impune acest lucru.

  9. Cine mai este dispus sa relationeze de buna-voie cu reprezentantii statului terorist roman, atunci cand poate sa se eschiveze sub o forma sau alta, inseamna ca e PROST si merita tot ce-i pregateste basescozitatea.


2 Trackbacks/Pingbacks

  1. […] Bachus laΒ INSΒ Β Β Β  – Basarica […]

Iti "base" mintea? Baga!

