Skip navigation


lehman25

Zeci de mii de oameni au manifestat pasnic prin Moscova. Cea mai puternica scandare a fost, EXISTAM ! Erau, sunt si posibil vor mai fi o perioada, satui de Putin si gasca lui de maimute . Vorbim de atitudinea unor indivizi dintr-o tara comunista, care si ei banuiesc ca se pregatesc de Craciun, dar si-au facut o fereastra in viata lor de cacat si au manifestat. Timp in care la noi, continua sa fie liniste chiar si in febra cumparaturilor, de la an la an mai sarace, in prag de sarbatori. Zilele trecute am preluat o forma soft de protest de pe Cotidianul si am constatat in arealul in care ma fatai zilnic, ca eram singurul imbecil cu un NU in piept. Am suras amar si ma gandeam ca viata mea chiar sub maimute, e mult mai buna decat media si daca imi mentin atitudinea si nu ma pierd in cauze moarte, traiesc macar O.K., fara sa plec, fara sa devin ghiocel si fara sa devin uneperist. Si atunci, ma intreb retoric, NOI EXISTAM ?

13 Comments

  1. NU! Da,nu e nu-ul tau….e doar inexistenta noastra!

  2. Atunci, Sarbatori Fericite, Victoria !

  3. Incerc….Crezi ca o sa mi si iasa? Si tie iti doresc numai bine!

  4. Am suferit 30 de ani pentru un popor de idioţi,a spus Petre Ţuţea!!!
    De ce te mai miri?
    Am preluat “NU!” la mine şi am dat sfoară-n blogereală să-mi urmeze exemplul!Am mai văzut un NU! la Popică şi cam atât!!!Asemenea gesturi sunt pea “fine” pentru idioţi!!!
    Crăciun fericit tuturor!

  5. Daca e sa ne raportam la atitudinea moscovitilor ….am incetat sa mai existam. Si totusi eu mai sper …(in naivitatea mea!) ca la un moment dat ne vom manifesta!

    • Eu cred ca o sa fie tot mai liniste

    • Noi cine ? Eu si cu tine ? Ori noi ca popor ?

      • Noi …ca … populatie😀 AM pretentia ca noi doi ne manifestam… cat de cat !:)

        • Ca populatie , in sensul de societate nu existam. Nu avem structuri care sa ne reprezinte. Deci.. nu existam. Iar noi doi nu cred ca deranjam pe cineva prin existenta noastra🙂

  6. Ca populatie inca mai existam …ca natiune… nu prea🙂
    In ceea ce ma priveste cred ca exista cateva persoane pe care le deranjez :))

  7. Craciunul la rusi e mai tarziu… sa vedem daca le mai arde de proteste cu o saptamana inainte, sau incep si la ei promotiile.

  8. In regula…va spun eu altceva…. Pentru a supravietuii ne agatam de tot ce stim si intelegem. Si noi o numim realitate. Dar cunostintele si intelegerea sunt enigmatice. Acea realitate ar putea fi o iluzie. Oricum…majoritatea oamenilor traiesc cu presupuneriile gresite.


Iti "base" mintea? Baga!

