Skip navigation


41 Comments

  1. La multi ani buni Basarico si lehman! Da noi pe ea?

    • La mul;ti ani Victoria ! Te stiu o buna crestina asa incat o sa o ierti !

  2. Cu degetul ala, sa-i faca un tuseu lui Base !

    • Nici nu ai stiut ca viata ta si a noastra chiar, a depins de degetul ei !

  3. După mutră pare a spune : În 2012 vă rad pe toţi!Şi cu degetul: YES!!!
    Oricum de capul ei să fie!!!

  4. Lui Mazăre, primarul meu preferat – o dedicaţie şi o urare: 2012 să-i aducă un nou mandat🙂

    • MAZARE?! MAZARE – COLEG DE CELULA CU BASESCU! SI DE STREANG, MORTII SI INCHINAREA MA-SII!

  5. pa blondino !!!!

  6. baietii mei nu imi observa cererea de link exchange?

    la multi ani!

    http://romania-europeana.blogspot.com/🙂

  7. Baiete Romania Europeana – Basarica decide daca face schimb sau nu. Eu as opta pentru NU, sfatul meu e sa ti de scoala si departe de mazga in care baltim noi cu aceasta politica in carca ! Fara suparare !

    • pai eu nu fac politica.mai postez doar din cate in cand ceva observatii.postez in general despre lucruri care mi se par ok si nu sunt promovate sau vice versa.sau vreau sa le strang undeva “sa le am”.
      🙂 pai bine nea lehman25 (lehman vine de la, lamia pe care o storci cand esti sictirit de politica? :)) ok..il astept pe dnu basarica, care sa inteleg ca e mai avizat.de scoala ma tin, dar nu imi ia foarte timp mult :)) ca mai am si hobby-uri.

      oricum eu va urmaresc cu sau fara link exchange.

  8. La multi ani, sanatate si multi bani la toti cei care vor sa-i vada in puscarie pe basescu si sinistra lui curva udrea!

    • same to you!
      dar aia care-i vor morti…?🙂

      • După cum se ştie. deja, io nu-i vreau morţi neapărat (ci, doar dacă vor aboli democraţia😉 ).

        So, i-aş vrea învinşi şi înlăturaţi de la bucate. Şi judecaţi pentru infracţiunile comise. Iar de la beci să privească, cu invidie, cum renaşte România sub o conducere deşteaptă. A lui Crin, Ponta şi a celorlalţi lideri ai PNL şi PSD.

        • 🙂🙂🙂
          cred ca ai petrecut bine anul nou…din moment ce ai atata incredere in desteptaciunea lui ponta…🙂
          de crin…nu mai zic nimic.nici bine nici rau.devine indiferent.dar ponta…hehehehe

          • Eiii, şi tu acuma. Trebe să ne consolăm cu “echipa a doua”.

            P.S.: Prima ar fi fost echipa lu Tări. Da’ dacă el a ales să fie curcubeu …😉

          • P.S.: Cur-cu-B(entley)🙂

            • kn
            • Posted January 1, 2012 at 13:51
            • Permalink

            tariceanu…si aerul lui inconfudabil ,de business man…
            ma rog.
            cei cu b?🙂
            nu pricep aluzia…
            poate am pierdut ceva?

          • Păi Sterling … ce i-a adus Bentley … dar şi frica de DNA … “ieşirea la portiţă” (vorba lu Crin🙂 ) cînd îl fluieră băsău’ … per total … ieşirea din prim-planul scenei politice. So, ca să rezum, în loc să intre – cu şanse !! – în 2009, în lupta pentru a deveni preşedintele tău, ş-al meu – a ales să fie cur-cu-B😦

        • ps.
          pulimea taichii
          am rezistat 1 minut sa ma uit la “carnavalitza” ta vesela…🙂🙂🙂
          da…durdulie e frate!!!!!

          • He he, astea durdulii, cu carnea îndesată pe ele – strîmte rău, frate🙂

            • kn
            • Posted January 1, 2012 at 13:47
            • Permalink

            stiu.🙂🙂🙂
            dar totusi…e socanta “maturitatea” kg.🙂

          • Eiii, io – deh, ca ţăranu’ – socot că e sexi muierea puternică, ce poate naşte copii zdraveni, pe care îi poate “scuipa” uşor, ca pe nişte sîmburi de cireaşă🙂

            • kn
            • Posted January 1, 2012 at 14:38
            • Permalink

            🙂
            pricep.
            dar te atentionez:mai multe “taieturi de a lui Cezar” sunt solicitate de catre…femeile mai…huh! solide.sunt mai…sperioase,in ciuda robustetii.😉
            dar,in final,
            este un act frumos.natura…
            fiorul care-l simti,chiar si dupa ani multi de practica,este unic.fior in fata VIETI.primei “guri” de viata…
            asta simt eu.si cei ca mine.mamele…oscileaza intre disperare,furie,si iubire necunoscuta dar coplesitoare.puii…hehehe ei sunt terifiati.ingroziti.furiosi.nenorociti.si unii…chiar protesteaza.stie Lehman.:)🙂🙂🙂
            futu-i, devin melancolic.si numai tu esti de vina ca ma provoci.🙂

          • De-o pildă, de la A3, mi se par sexi: Oana Stancu, Iulia Zgripcea, Andreea Stroe, Mihaela Bîrzilă.

            P.S.: Şi … Sabina Iosub😛

          • He he, poate fi un skepsis – în privinţa cezarienelor: vor să-şi conserve … “strîmtorarea”😀

            • kn
            • Posted January 1, 2012 at 17:00
            • Permalink

            hai mai!🙂🙂🙂🙂
            sabina iusub?🙂🙂🙂🙂
            am crezut ca te-ai vindecat.🙂

          • He he …. fooooarte sexi …. cu gropiţa aia în bărbie … şi cu fălcuţele alea pofticioase🙂

          • A stiu Dumnezeu de ce a ales sa nasca femeile! Barbatii n-ar rezista !😛

          • 😛

  9. …😦
    tare cred ca in mintea ei…narcisoidala ,ea chiar gandeste asa.
    adica :trebuie sa-i iert…
    bleah!
    noi,cei care suntem “gresiti” in fata ei nu meritam iertati,dar ea in vastitatea vagendei proprii,a gasit resurse sa ne ierte.
    oricum,cred ca aluzia din art este:scapam de ea,prin rezon electoral se duce la dracu.asta ar fii ietarea ei.daca s-ar duce la dracu in praznic.
    urat inceput de an.

  10. Ce-ti veni frate sa-ti incepi anul cu pupaza-din-tei?

  11. LA MULTI ANI PRIETENI !….sa scapam anul asta de pelagra portocalie , altceva nu-mi doresc !

    • La Mulţi Ani !🙂

      Să scăpăm !

      P.S.: Iar USL să pună în funcţii doar pe cei mai competenţi, muncitori şi oneşti – dintre membrii săi. E o mare aşteptare legată de guvernarea lor – astfel încît, de ne vor dezamăgi, nici antidepresivele nu ne vor salva …

    • Şi încă ceva: să se poată ţine – Antonescu & Ponta – de promisiunea că nu va mai fi picior de ungur la guvernare !

      “Un cioban ardelean statea pe iarba, in apropierea unei fantani. Un om se duce la fantana cu intentia de a bea.
      – Nu bea, omule, e otravita !
      – Nem to dom.
      – Apoi bea, dar incet, ca-i rece.”😉

    • Esti modest, eu imi doresc mult mai multe…🙂

  12. ” Stiţi că “O brad frumos” a fost compus de un ungur?
    Dacă era de un român ar fi fost “Un brad frumos”. ” 🙂

  13. La multi ani, camarazi! Sa ramenti asa cum v-am cunoscut! Avem nevoie de voi ! IMPREUNAAAAAAAAA!

  14. ………pe 24 ianuarie sunt in strada prieteni,……….sper sa fim multi!


Iti "base" mintea? Baga!

