Skip navigation


11 Comments

  1. Dialog? … Cu canaliile care in Palamentul Romaniei au zis: “Ciocu’ mic ca noi suntem la putere !”

    • Ca sa fim corecti copyright-ul pe exprimarea cu ciocu mic il detine PNL. Unul debla ei a zis asta prima oara, dar nu mai stiu cine. Dupa care urmatoarea a fost aia de la PDL de zici ca e moarta. Dupa care Olteanu. Su cine stie cati mai urmeaza sa o foloseasca

  2. Florin, ce Parlament, ca de foarte mult timp boc isi trece toate legile prin asumare, zero parlament. Boc, adica basescu…. el e in tot si-n toate, chiar si in dialog: el intreaba, tot el raspunde.

  3. Asta e facuta din vanzari anterioare

  4. Pentru dialog cu societatea civila l-a desemnat pe Baconschi. Iar ala pe blog zice de noi ca suntem platiti de opozitie. Am lasat comentariu de bine acolo dar nu mi l-a publicat muistul dracului

    • Mi-am ridicat tensiunea rau de tot putin mai devreme, i-am postat lui Baconschi pe FB ceva de dulce apropo de ce a zis Dana Grecu referitor la blogul lui si la ultimul articol… i-am zis tot ce am simtit eu in clipa aia, dar de cate ori scriu pe Fb la portocalii nu riposteaza nimeni niciodata… oare sunt scoliti sa taca ? Oricum, sper sa citeasca macar, chiar daca il doare in spate. Javra mincinoasa…

      • Mirela
        posteaza doar cateva cuvinte:
        blup-blup…
        (jakuzzy)
        sa vezi raspunsuri.😉

        • kn: eu le scriu ca sa citeasca si postacii lor fideli niste chestii, ca acolo unde stau ei la claca nu se spune. Si daca mai aud din cand in cand de la oponenti, tot le ramane macar rezidual ceva in creier… oricum, sincer nu stiu ce ai vrut sa spui cu blup si jacuzi… daca e vorba de injuraturi ma cam indoiesc, la alea s-au imunizat cu mult timp in urma.

      • Pai tu crezi ca e chiar el in spatele butoanelor ?

  5. Voi de ce nu faceti un forum de discutii ?


Iti "base" mintea? Baga!

