Skip navigation


36 Comments

  1. hot cascat de voturi!

  2. Ninge.

  3. E 13-15 iunie 90 reloaded. Adica provoaca violenta ca sa poata interveni.

    • in sfarsit … un comentariu …inteligent !

      • Si eu te plac

      • Tu esti tot Bendis de pe Baselandia, nu ?

  4. Pana cand ne mai crede camaralia pedelaca si chioru prosti?
    Am auzit la Tv ca jandarmii nu i-a oprit pe Ultrasi.
    Ce se ascunde acolo?
    In schimb au luat protestari pasnici si i-au dus la sectie si i-au batut.
    Ma-ntreb daca dl Igas stie asta?

  5. vaca asta isterica de grapini ce vrea?
    enervanta fiinta!de ce nu a luat-o minca cu ea?😦😦😦😦

  6. E de la tine grapi !

    • e pe dracu.
      caut-o la …
      ma rog.acum e .
      mai in toamna,am vizitat-o la sediu.pc.in pc sunt numai femei.in tm.:0
      sediul este in fabrica de elastice.elastice de chiloti.
      e pe traseul meu de alergat.si am intrat la ele in birou,am zis:vreau sa ma fac membru.🙂
      m-au trimis sa ma imbrac decent.eram in trening si adidasi.🙂🙂
      le-am intrebat de ce?vor sa le scot la o cina?
      si asa a decurs dialogarea.o gramada de isterice.m-au scos afara.
      le-am promis cea mai buna propaganda electorala.
      am intentia sa ma tin de cuvant.la momentul potrivit.😉

      • :)) al dracu esti ma.nu iti place genu milf?ciorba batrana face zeama buna.

        • Trebuie morcov tanar insa

  7. He he, evenimentele sunt serioase … dar io … tăt am găsit ceva amuzant:

    De îndată ce evenimentele … au început a semăna … cu cele din 13-15 iunie 1990 … lu Iliescu … i s-a declanşat o durere în … colon🙂

    • Tu ai prietena ?

  8. :)) “sa ne incotoim” … :)) mi-a placut…

  9. Imi place blogul asta

  10. ok.
    sa zicem ,ce au facut aseara prin bucuresti acei tineri,nu era ok.
    dar discriminarea la care supun magarii astia in uniforma,e prea de tot.
    auzi sa te legitimeze in functie de moaca!
    pfui.

    • Tu esti din Timisoara ?

  11. E alta provocare. Basescu nu apare pana nu se trage. Si cred ca maine apare

    • va trage in tine.asa ptr inceput.esti mai glumet(a) decat el.si el nu suporta concurenta.

      • Posibil

        • aha.

        • ai grija la Kn Funny.e codoasa batrana :)) nu stiu cand schimba tabara si trece cu baselu’.

            • Funny
            • Posted January 16, 2012 at 19:34
            • Permalink

            Pai da, acum sunt disperat ca nu apare.

  12. Vrei un domeniu si un hosting gratuit pentru blogul tau ? Intra in concurs : http://spatiumuzical.com/concurs-spatiumuzical-com-castiga-domenii-si-hosting-pentru-site-ul-tau/

    • Cum adica gratuit ?

  13. Este posibil ca cei violenti sa se ia la bataie cu cei non violenti ?

    • Dupa 5 min vad ca da si Antena ca s-au luat la bataie non violentii intre ei. E un scenariu plauzibil si asta. Bagi un batran intre ei sa ii injure. Tot se gaseste unul sa ii dea una in cap. Dupa care zice ca l-au batut toti. Ehe, cat de simplu e sa decredubilizezi ce se intampla. Oricum, sunt putini. Foarte putini. Deocamdata cel putini. Si a inceput sa ninga. Afara ninge cum ar veni.


Iti "base" mintea? Baga!

