Skip navigation


lehman25

OH, MIA PATRIA SI BELLA E PERDUTA !

Dupa aproape 45 de ani traiti in tara asta, am ajuns sa fiu facut vierme de catre maimuta urban, nevrotic de catre sluga cotoi si in multe alte feluri, de diversi trepadusi din spatele IMBECILULUI.  Si daca ma faceau numai pe mine, hmm, dar ne-au facut pe toti !Sunt absolut convins ca vine si ziua platii si atunci am sa incerc sa fiu cat se poate de aproape de aceste scursuri portocalii. Nefiind un bun crestin nici nu uit si nici nu iert, insa astept ! Pana atunci insa am sa prezint un act de protest, fabulos ! E vorba de corul sclavilor din opera Nabucco. In varianta romaneasca ar fi corul ramelor, dar e si un fundal optim pentru executia maimutelor, la timpul ce va sa vina !

P.S. Am vazut acum cateva minute la Dana Grecu,un gest similar petrecut recent la opera din Cluj-Napoca. Deci se poate si la noi, viermii !

10 Comments

  1. Felicitarile mele…un articol foarte bun care spune multe adevaruri. Intotdeauna am fost aici prezenta si te-am citit.

  2. Iti multumesc Gabriela !

  3. Da , intradevar artistii de la Opera din Cluj au repectat intocmai textul si mai ales regia ORIGINALA de pe timpul lui Verdi. Respect pentru artistii din Cluj!

    • Mi-ai dat lacrimile (si baietii plang cateodata) ascultand corul robilor…… Problema e ca noi suntem de vina pentru ca am suportat prea mult pe javrele din PDL

  4. ,,mahalaua ineptă” (atenție urban: una în stilul tău) protestează

    Hei borfet,borfet,borfet
    Ți-ai pus pizda amanet
    S-ajungi șefă la bănet
    Stând picior peste picior
    Ai supt pula lu ăl chior
    Cât și banii la popor
    Sugând pulă aleasă
    Ai ajuns mare ministreasă
    Iar cocoș e o cucerire,
    Ca să ai acoperire !?
    Ai luat banii de la mame
    Și copii plâng de foame
    Iar poporul ia bastoane
    Te dai cu odicolon
    Și ți-ai tras luis vuiton
    Stați-ar pula-n gât ca paru
    Să-ți de muie Dan Spătaru
    De ți-ar pieri chioru
    Să-ți dea muie tot poporu
    P.S.
    Hei bulău ,bulău,bulău
    Îți lăsăm ca amanet
    UN BĂSĂU!!!!!!!
    ȘI UN BORFET

    Titlul…….îl dați voi

    P.S. o avea eba vreo presimțire sau își face asigurare?
    http://www.jurnalul.ro/observator/elena-basescu-timosenko-parlamentul-european-601707.htm

    • O adevarata opera de arta… Cred ca apare o noua sectiune: folclor de protest🙂 Sa mai zica cineva ca poporul asta n-are spirit🙂

  5. He he, mişto “uret”, MisterS🙂 Ai încondeiat-o bine pe borfet😉

    • Felicitari, ai reusit sa spui ceea ce gandesc si eu!….n-ar strica una si pentru curva hoata de Roberta care fura voturi in parlament

  6. Ce să mai… eu l-am găsit p-ăsta:

    Ce să mai, e suspect dom-le. Mai întâi Arafat ş-acu’ Hausvater…

  7. am văzut o strigătură faină – Băsescu, te mănâncă viermii!


Iti "base" mintea? Baga!

