Skip navigation


lehman25

Au trecut cateva zile bune dupa manifestatia de la Tg Mures si in ciuda frigului pe alocuri crancen, manifestatiile impotriva bandei de maimute portocalii, nu pare a se domoli. Daca analizam rapid, “castigurile”, ele e adevarat sunt micute dar sunt si au aparut intr-un ianuarie ce parea tern si fara omat ! A disparut BORFETA ! E muta complet si nici dracu` nu stie unde sta ascunsa. igas, al mai prost om din fruntea unui minister, din toate timpurile, bantuie asfaltul pietei universitatii, spunand nimic in dialectul vorbit numai de el, dar apare impins de IMBECIL,lucru de negandit mai an trecut ! piticulsluga, si-a pierdut logorea si se balbaie penibil, privind usor ratacit lipsa sefului ! Avem o sesiune  parlamentara extraordinara, care chiar daca are un final stiut, exista, se tine. E poate putin si daca ne gandim la ura ce o purtam acestei bande, revolta ne gatuie, dar custile exista, subspeciile la fel, ramane doar sa le varam la locul lor ! Azi avem un miting uselist, cred ca e primul, si privind in jur, nu vad maimute si asta e al mai mare castig !

24 Comments

  1. Cotoi …si-a peria discursu’
    Curtea Constitutionala amana inca luarea unei decizii…
    Sunt mici semne care ma fac sa cred ca au inceput sa se teama.
    In acelasi timp …. basescu … tace …si asta nu e bine.
    In mod cert va recurge la toate mijloacele care ii stau la indemana pentru a ramane la PUTERE.

    Lucrurile incep sa se miste!

    • Multumesc pentru completari !🙂

    • Ce aveti toti cu Basescu?……..pe mine m-a intinerit cu 22 de ani………simt aceeasi ura ca in ’89 ……..adevarul e ca e mai rau ca Ceausecu

    • Tocmai m-am intors din Piata Sfatului….La noi la Brasov e mai frig….nu rezistam prea mult…. am febra dar nu conteaza….trebuie sa scapam de Ciuma Portocalie care a inglobat toate dejectiile din FSN, PSD, PNL etc. Bestiile astea trebuie sa dispara…..prea s-au cacat in capul nostru….tratandu-ne ca pe niste prosti

  2. Cred ca greseala strategica ca a iesit USL! Era bine daca ieseau sindicatele….asa se da toata vina pe opozitie….si iar se fasaie totul! Sa dea Domnul sa nu am dreptatee!!!!!!!

    • Ce sa-i reprosezi opozitiei ? Ca a procedat ca-n bancul cu puricele indragostit
      care-i spune iubitei :
      – Draga mea. iau primul caine, cu primul caine sunt la tine !
      Opozitia a facut-o in mod asemanator, dar amenintator cu Basescu :
      -/Bai va bagati mintile-n cap, ca daca nu, cu primul miting dau peste voi !

  3. Care sindicate ?

  4. Alea care mai sunt …asa cum sunt! Ce se intampla acum la Arcul de triumf e spectacol FSN…

  5. Zamfir far de nai,! Urmeaza micii , berea si canta G Turda…ca avem si muzici!..

  6. Daca tot e revulutie aducem actori ca ,,place ei,,la popor!

    • 🙂
      eu zic ca e bine.
      atat timp cat nu-l aduce pe guta,salam si fernando de la caransebes plus printese.
      so…😉
      daca era base la microfon,cam astea erau valorile..🙂

  7. Vreau sa ai dreptate! Vedem reactii…imi doresc sa nu am eu dreptate!

    • Victoria
      eu cred ca base va face ceva extrem de rau.va pedepsii acest popor ca un capcaun feroce ce este.
      acum,
      crede-ma ca si daca protestau maicutele de la manastirea “miresele lui Isus”,tot ar fii dat-o pe politic.
      cui plac protestele?
      nimanui.mai putin cotarlelor din pdl.asa ca…da arunca cu noroi.

  8. Eu o tin pe a mea! Artistii sa vana la universitate nu pe scena USL…i am compromis si pe ei! Sper ca cei se la universitate sa salveze in zilele urmatoare aceasta greseala a opozitiei! Oamenii nu i mai vor pe niciunii!!!!

    • eh,
      ce bine ar fii sa fim in “momemtul” ala!
      cand sa putem alege…
      hm,
      cam asta este buba.
      sa ajungem la alegeri.

  9. Macar sa i duca capul sa mearga la universitate…nu la mici si bere!

  10. oi fi eu paranoic dar ma sacaie tare de tot un lucru.
    ce discuta pitisluga cu vreme?
    asta este min telecomunicatiilor,nu?
    daca ma uit la domeniul care-l stapaneste ma apuca groaza…

  11. Cand o numara Borfeta….au sa iasa ori 60 de insi ori { deoarece ea asa este obisnuita, asta-i aritmetica pe care o cunoaste ea} vor iesii 6 milioane de insi si vom scapa si de Bsescu si de javrele astea securiste din servicii! Poate si { Da Doamne! } de jigodiile astea de jandarmi!

  12. Astept impresii despre mitingul USL….eu mi le am zis!

    • ma rog.
      uite un plus:nu a fost cu mici si bere….🙂
      dar asta ptr ca nu a fost marca psd?
      poate.🙂
      unii din ei pleaca spre PU.unii s-au dus la boc.(sper sa-i de-a cu o piatra in cap)

    • Victoria….Bine ca l-au facut si…si mai bine ca au reusit sa aduca numarul de oameni promis. Ca “impresie “…putin , foarte putin !

  13. Acu se duc la mici…si e sigura informatia! Se mai spune ca maine merg la diverse caserii…asa se spune! Eu te intreb cat de convingatori au fost????

    • cinstit?
      spre deloc.😦
      cred ca rade putredul.


Iti "base" mintea? Baga!

