Skip navigation


lehman25

Am venit, am strigat si hai acasa, ca e bifata si asta ! Cam asta am vazut, dar ce am auzit e chiar tare !

Gheorghe fara nai – Absolut penibil din punctul meu de vedere si citez doar atat:

“Am invins S.U.A., Africa de Sud !!! “(cam tot universul as zice eu !)

Remus Cernea – Unde e un miting, e prezent, discursul e bleah, adica plictisitor, dar are si el punctele lui “forte “

“Trebuie sa cerem celor de la putere, sa plece de la putere !!!

Tare si vine din putu` gandirii !

Daniel Constantin – un fel de pitic in varianta USL – La fel de plictisitor ca si Cernea si bineinteles la fel de bine inspirat :

“Buna ziua USL ! Buna dimineata Romania !”

Era ora 17 cand a inceput sa baguiasca, dar ce mai conteaza daca-i dimineata sau ziua , a salutat omul !

Ponta – Nu am remarcat nimic, e prost ca masa si pare din alt film !

Mircea Diaconu – Batran si batran !

Crin febletea mea – De departe cel mai bun si cu cel mai lung discurs, dar si el ca baietii :

“Nu stiu cu cine veti vota, dar va iubim ! “ Adanca rau asta !!!!!

In final sa notam ca mitingul a inceput la Arcul de Triumf si s-a terminat pe strada Monetariei, adica triumf prin monezi !

 

 

37 Comments

  1. Cu asta mi ai raspuns mie la intrebarile …de dincolo.Multumesc

  2. Esti pe celalalt taram ?

  3. Nu a fost un succes dar nu l-as cataloga nici ca un esec.
    Au fost destul de anemici, vorbitorii fara… priza la mase , cu exceptia lui ANtonescu.

    Pe de alta parte numeric s-au prezentat bine… nu au existat perturbari

    • aha
      si asta este bine ptr prostituatele in albastru,nu?si sefa lor igas.🙂
      adica fara perTURbari.🙂🙂🙂

  4. A fost ca si cum nu ar fi fost!

  5. ponta a vorbit?

  6. Ceva……………

  7. kn – Nu ai televizor ?

    • pai ce sa fac daca l-am ratat?🙂🙂🙂

      • Televizorul ? Ca daca e vorba de ponta, n-ai pierdut nimic !

        • 🙂🙂🙂🙂

  8. Cum nu! Avea si fular rosu…ca Roman pulovarul!

  9. oricum.
    SRS a anuntat un pas mare.🙂

  10. mai,dar piticutul ala pc…e de groaza.
    emotiv ca o fata mare in fata…aham.😛

  11. Incep sa observ ca v a ,,placut,,si voua ,ca si mie marele miting! Eu m am prins din prima si nu am nutrit sperante desarte!

  12. Adevarat si convingator! Daca tu ai vibrat….te felicit!

  13. Acum devine adevarat ! Multi s au dus la universitate si vor salva anemia cronica a opozitiei!

    • da,
      dar prostituatele puterii se pun in calea fericirii.
      sper sa nu face iar exces de zel cum bine se pricep.
      bietii tineri.

  14. P T Sa cred ce mi spun,,sa sper ca asa va fi!

  15. Acum sunt plina de speranta ,sunt 5000 de oameni la universitate! Asta e adevaratul miting de azi!!!!!!

  16. Oricum,Lehman,
    un fapt trebuie sa recunoastem:
    cat de bine suna corul din fundal la a3:
    jos basescu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  17. He he, da’ Mazăre e adevărat, Victoria ?

    “A VENIT VAPORU’ CA SĂ-L IA PE CHIORU’ ! ŞI FIN’CĂ E LOC, SĂ-L IA ŞI PE BOK ! “

    • asta e fantastica!
      si ptr ca fiecare vapor are nevoie de balast…are loc si vita de reborta.🙂🙂🙂
      nuta ramane cu noi.avem ceva treaba sexoasa cu ea.😉
      ps
      si vasssss!

      • Uite, kn, facem un pact: io nu te cîrîi … cu vass … şi tu nu mai rîzi de Sabina … mea🙂

        • okay.🙂🙂🙂

    • Este vorba despre un ” vapor” sub pavilion strain , deoarece flota noastra de vapoare…stie domn Basescu unde e!

  18. Ai fost nedrept cu D Constantin !
    Buna dimineata lui a fost o aluzie la trezirea constiintelor !

  19. Posibil sa ai dreptate, dar raman la parerea ca e total neinspirat !

  20. “buna dimineata”…adica s-au trezit in sfarsit romanii dude…aveam pretentii…in rest respect😀

  21. Remus Cernea a fost incepand din data de 13 la mitingurile de protest impotriva javrei de Basescu.Ca “discurs “….Care discurs ?CE DISCURS ?Cat despre Mircea Diaconu. : incearca sa retraiasca momentele din decembrie ’89 ….

  22. Slab cu spume discursul opozitiei, in totalitatea lui. Nici macar Antonescu nu a excelat. Si asta era singurul care stia sa vorbeasca dintre cei prezenti acolo. Nu sunt fan Mazare dar poate ca era bine sa vorbeasca si Mazare


Iti "base" mintea? Baga!

