Skip navigation


13 Comments

  1. E subversiva. A luat Vantu Posta. Altfel nu puteau sa scoata un asemenea efect postal. Incercati sa faceti pozele mai mari, nu prea se vad

  2. Pozele au marimea salarilor !

  3. Atunci ar trebui sa subventionati ochelarii

  4. E o idee !

  5. nutza nu se lasa.
    ea provoaca.
    “…am mai fost eu huiduita si la meciul lui bute…”…traducere:atat puteti fraierilor?
    bag s’ama ca vrea mai mult.
    cere.

  6. Udrea unde este? să ii linistească pe toti!

    • Daca tara o cere….se sacrifica!😀

      • cred ca sloganul ala :jos de pe udrea/ca venim noi,doi cate doi, a umplut-o de optimism…😀

    • in Moldova.la Iasi.cu simirad.
      si de acolo dirijeaza.
      sau manevreaza.

  7. Astia n-au nici un Dumnezeu! Daca stau in genunchi inseamna ca langa fotograf sunt gardienii !😀
    Ce mai conteaza….macar sa-i vad in zeghe ….

  8. AJUTA DOAMNE!!! Insa ar trebuii ca pe langa ei sa stea si sefii Jandarmeriei si { de ce nu ?} si macar ….1000 de jandarmi, toti in zeghe! AMIN .

      • Toma Socru Funny cel Energetic
      • Posted January 21, 2012 at 20:24
      • Permalink
      • Reply

      Buna simpaticule. Incerc sa te lamuresc ca jandarmii nu exista. Ei au doar o conducere. Cu aia ai tu treaba. Astia din strada, de jandarmi zic, sunt pe baza de telecomanda doar

      • Lasa frate ca n-am incasat doua bastoane si un dos de palma de la …sefi, ci de la jandarmii de pe strada, jandarmi pe care nu i-am provocat cu nimic.Nu sefii lor mi-au luat tigarile , zicandu-mi ca daca am inhalat gaze…fumatul face rau plamanilor. Am fost martor la destule ticalosii facute …nu de sefi ci de catre acesti tipi” teleghidati” asa cum le spui. Sa sti ca in situatia mea…sint suficienti oameni ce n-au alta vina decat aceeia de a fi participat la un miting de protest { eu am participat la mai multe si este posibil sa ma fi luat vreunul la ochi} crezand ca in acest fel vor face pe cei din clasa politica sa se trezeasca la realitate, crezand ca…am dreptate si ca am dreptul la asta…simpaticule.


One Trackback/Pingback

  1. […] am fost în București alături de cei peste 20 ooo de protestatari de la Arcul de Triumf! Am plecat spre Piața Universităţi fără să fim împiedicaţi de jandarmi. Surpriza plăcută a fost să văd că ofiţerii […]

Iti "base" mintea? Baga!

