Skip navigation


18 Comments

  1. Ti-am dat zece! Acu sa zic 10+😀

  2. Mdaaa….Nu-i rau, nu-i rau deloc!!! ACESTA-I ADEVARUL !!!!Bendis ti-a dat 10+…eu iti dau 20 !

    • heiii! nu uita ca notarea in sistemul de invatamant din Romania se opreste la 10 ! Unde te crezi? In Franta?😀

      • Nu ma cred in Franta insa ma gandesc ca daca sistemul nostru de ” invatamant” este condus de un individ ca Funeriu…. se poate cam orice , inclusiv nota…20!

  3. OK! Atunci eu dau 10+ cu coroniţă şi cu Diplomă de excelenţă!!!Trei generaţii identice ca mentalitate!
    Poate pe vremea copiilir copiilor lui Ponta să vedem o mentalitate schimbată!!!
    Până atunci,pleac-ai noştri-vin ai noştri!
    S-auzim şi de bine,că de rău ………AUUUUUUUUUUUU!!!!!

      • Toma Socru Funny cel Energetic
      • Posted January 21, 2012 at 20:34
      • Permalink
      • Reply

      Imi place raspunsul tau. Este in spiritul unei vorbeste evreiesti care spune ca fraierii nu dispar niciodata, ei cresc si se inmultesc. Zau daca stiu de ce tu mi-ai amintit de vorba asta. Ciudate intamplari se petrec

    • Toma Socru Funny cel Energetic
    • Posted January 21, 2012 at 18:49
    • Permalink
    • Reply

    Mie mesajul mi se pare basist. Toti sunt la fel. Ati pus botul la propaganda zic eu. Remus Cernea presedinte. Sau aia tehnocratii sau altii care apar ca o emanatie a pietii🙂🙂🙂 Voi nu intelegeti ce se intampla, asa e ?

      • Toma Socru Funny cel Energetic
      • Posted January 21, 2012 at 20:31
      • Permalink
      • Reply

      Ei, lasa ca astia de pe aici au pretentia ca sunt detectivi de antibasisti. Ori ei sunt… sa nu zic eu cu rautate, asa cum sunt.🙂 Ce crezi, sunt basisti ori atat ii duce capul ? Parerea ta ma intereseaza

    • N-ai înţeles nimic!Deşi au aceeaşi mentalitate moştenită nu sunt absolut identici!De aceea băshescu trebuie să plece cât mai repede şi să vină altul în locul lui!Cu timpul se va produce şi schimbarea de mentalitate,trebuie să avem răbdare!Brucan ne-a dat 20 de ani şi l-am înjurat!Timpul ne-a demonstrat că a fost prea optimist!Au trecut 22 de ani!Ne trebuie mult mai mult!Dar vremea realei schimbări va veni!Protestele care continuă demonstrează asta din plin!!!
      Eu am încredere în puterea şi înţelepciunea poporului,care va cîştiga lupta cu puterea canceroasă actuală!!!
      Trăiască România!Trăiască poporul român unit întru dreptate!
      PS1-N-am pus botul nici la Cernea,nici la Naumovici,nici la DD-OTV,nici la alţii făcuţi din labă la apelul de seară!
      PS2-Singura soluţie existentă în clipa de faţă este USL şi trebuie susţinută cu toate mijloacele!!!
      PS3-Cine nu recunoaşte onest că PS2 este adevărat,acela este băsist notoriu şi trebuie înlăturat!!!

  4. E basist cat incape, de ce i-ati dat, lume, atatea note de 10 ?! :)) Eu am fost pe afara, ca daca vedea mai devreme il si penalizam😦

      • Toma Socru Funny cel Energetic
      • Posted January 21, 2012 at 20:32
      • Permalink
      • Reply

      Au, am dat reply un pic mai sus. Scuze

      • Basa, nu te mai prosti… ma duc sa vad un film. Pa…..

          • Toma Socru Funny cel Energetic
          • Posted January 21, 2012 at 20:49
          • Permalink
          • Reply

          Alta basista, nu mai intelege nimeni nimic🙂🙂🙂 Enjoy filmul tau

    • Notele au fost acordate lui basarica pentru sinteza excepţională pe care ne-o transmite această poză excepţională!!!

    • Ţi-am răspuns mai jos din graba de a te lămuri.Notele sunt pentru basarica,citeşte mai jos!

  5. Din pacate n-ati inteles nimic nici dumneata si nici Mirela. ” Mesajul “…vorba lui Nae Ipistatul , e scris …” adanc” ! “Trei generatii ” de mancatori de cacat Iliescu, Basescu si…Ponta . Antonescu…mi se pare hour concurs, din alt fim si daca ai fost atent este plasat ” strategic” pe margine: chibiteaza .Si daca faci acuze de …” basism ” pe acest blog…tare mi-e teama ca te vei alege cu frigiderul umplut pentru …tot anul.

  6. E o prostie sa-i bagi in aceeasi oala pe Antonescu si Ponta cu mascariciul ala securist de beshina.
    E ca si cum ai spune ca toate femeile sint…prostituate ca tiganca din Plescoi.
    NU MERGE.

    • Fara suparare ARMY OF 666{?} insa Ponta a recunoscut public si nu o data ca a fost vrajit de Basescu si ca dupa ce s- terminat discutia cu el,se mira:cum a fost posibil ?


Iti "base" mintea? Baga!

