Skip navigation


Vodpod videos no longer available.

35 Comments

  1. Doamne-ajută!

  2. Excelent discurs !

    • Mai trebuie să facă un mic pas,să pună în aplicare tot ce a zis!Dă-i Doamne putere!

    • EXCELENT!!!!!
      De cand asteptam sa aud asa ceva

  3. Cine-i puţache ăsta cu şapcă şi trese din PU ?

    • Un tânăr locotenent din Flotila 71 Aeriană Câmpia Turzii a sosit, în uniformă, în mijlocul protestatarilor din Piaţa Universităţii din Capitală. Militarul locotenent, în vârstă de 27 de ani, cu un salariu rezonabil, a declarat pentru Antena 3 că a ales să se alăture manifestanţilor din Bucureşti din respect pentru această naţiune şi pentru a le demonstra că “Armata nu i-a părăsit”.
      http://www.antena3.ro/romania/protest-in-uniforma-militara-in-piata-universitatii-acum-sunt-liber-spiritual-vedem-maine-daca-mai-sunt-liber-si-fizic-152655.html

      • Ok, am înţăles. Mai util era, însă, dacă-i învăţa … pe protestatarii …. cu vînă în ei – cum să pună în lucrare … o flotilă de molotoave – la guvern şi la Cotro😉

      • Acel tanar locotenent este cel putin nebun!Chiar nu realizeaza ca risca Tribunalul Militar si excluderea din Armata ?! Sau se asteapta ca in acest caz , cand vor venii USL-asii la putere sa-l reintegreze ? Armata -si are legile ei aparte…si n-asi prea crede sa-i fie moale domnului locotenent. CADA a fost…s-a varsat….nu cred ca va mai fi alta chiar daca acest domn ofiter …Aaaaaa si a aparut la televiziuneee….parca-mi aduce aminte de tovarasul capitan Lupoi.Cat despre invatatul alora din piata cum sa fabrice molotoave….ma cam indoiesc ca aia nu stiu precis cum sa faca asemenea cocteiluri.

        • Hai, măi, că a fost emoţionant, totuşi🙂

            • Dan
            • Posted January 24, 2012 at 11:39
            • Permalink

            🙂

            • marian
            • Posted January 24, 2012 at 12:49
            • Permalink

            Asta ….DA.Insa nu-i si suficient.

  4. Cînd eram mai tînăr😉 … am cunoscut o puştoaică. Lungă-n craci, pistruiată şi cu ţîţe ce stăteau într-un perfect 90 de grade. Vă întrebaţi cum a reuşit un urît ca mine să atragă aşa o sirenă ? Simplu: îi plăcea colecţia mea de discuri de vinilin. De-o pildă, unul dintre discurile Mihaelei Runceanu l-a ascultat de 14 ori într-o zi.🙂

    Iar io, profitam la greu🙂 Din cînd în cînd mă mai indignam, ipocrit : “Fată, da’ tu n-ai măsură ?! ”

    Am ajuns acu’ … s-o-nţăleg … cînd îţi place o muzică … apăi o asculţi pîn’te saturi de ea. Ascult a 5 a oară discursul lui Antonescu … şi nu’ş cînd o să mă opresc. Noaptea-i tînără😉

    • Daca ti-a facut cadou o doza pentru pick-up…pun pariu [ avand in vedere si lungimea cracilor] ca la ora asta este doamna…”.Pulime” !!!

  5. Ca de obicei un discurs de nota 20! ! Eu sincer sa fiu nu-i gasesc nici o hiba ….si asta fara sa fiu neaaparat vreun sustinator al lui Antonescu. Daca totusi el va fi alesul { sa dea Dumnezeu!} ca Presedinte al Romaniei va fi o onoare sa am un astfel de orator in fruntea tarii!

  6. care este treaba cu sefu statului?
    nu vrea sa mearga la “unire”???
    pai?

    • He he … l-o fi întrebat garda SPP: “- Am alimentat, şefu’, atît merţu’ cît şi elicopeteru’, unde mergem azi ? ”
      “- Nu mergem nicăieri, mă … îmi bag pula în unirea lor că n-am chef să mă huiduie pulimea. Aduceţi-o pe gurista aia de la guvern … că am chef să mă unesc c-o blondă azi ”😉

      • 🙂
        eu cred ca el bea.mult.
        si azi.
        defapt cred ca nici nu s-a trezit de la inceputul anului.
        o tine asa din sticla-n sticla.

        • He he … ca Martin Sticland … a dat ordin să nu fie trezit … decît atunci cînd va ieşi … Ponta’n arenă🙂

            • kn
            • Posted January 24, 2012 at 11:48
            • Permalink

            ponta?

  7. pulimea taichii
    ce zici de ponta?

    • un labagiu

    • Dar despre ce mă întrebi ? Despre cum o dă din colţ în colţ cu demisia din Parlament ?🙂

      • pai nu?
        ia vezi ce zice…cica pana in februarie…ne gandim.si pnl forteaza.Crin strange…
        cu mitingul de la arcul de triumf a facut scandal.s-a impotrivit cum a stiut si putut.
        acum…🙂

        • Mda, dacă-i cîrtiţă … cum îl bănui tu … e disperat acu’ … că a ajuns … cam prematur … în postura de a alege o tabără😉

  8. oricum,basescu,nastase,blaga,boc,udrea,etc au dat cu batul in balta astazi.
    e urat sa nu participe deloc la sarbatoare.public.
    urat.
    arata ca le este frica.
    so base nu mai are coaie!:)🙂🙂🙂
    a fost emasculat de popor.🙂

    • Hmmm, mie mi se pare că băsău’ … a contraatacat … pe partea DNA … punînd laserul pe Vosganian … e drept, la pachet cu Videanu (care, he he, poate fi muls cu ocazia asta … aşa, prieteneşte🙂 ). Prinderea degetelor în uşă … ale lui Vosga … mi se pare a fi la originea … ezitării lu Crin … de a depune demisiile … lu Ludovic, Mircea Diaconu şi Sufleţel. Aflat înafara Parlamentului … Vosga ar fi … extrem de expus … la futaiul … de tip DNA😉

      • Vosganian poate fii si trebuie sacrificat.
        deh,riscul meseriei.
        la puscarie si cu el.🙂🙂🙂
        crezi ca daca pune dna-ul sa-i futizeze pe cei cativa expusi ne face rau?
        eu zic din contra.
        lasa ca sunt o gramada de tineri destepti si dotati care-i pot lua locul.
        asa ca…sa aibe el grija cu dna…ca-i un cutit cu 2 taisuri.
        Iar Crin daca se codeste sa sacrifice 1,2,9 colegi de partid e un fraier.
        si un putzulica.

        • Ai dreptate. Un lider trebe să aibe ochii aţintiţi doar pe scopul partidei: şah mat. În drumul spre această ţintă, poate fi sacrificat un turn, un cal etc😉

  9. imi pun o singura intrebare referitoare la nenea ala colonel?cum pana mea a fost capabil sa ia testele psihologice?laso dracu, nu e nebun, e slab pregatit si inzestrat genetic.deci intrebarea e una singura, e apt psihologic?

    p.s:nu sunt basist dar am dubii in ceea ce priveste capacitatea lui de sinteza si analiza a fenomenelor din jurul sau.

  10. Mă-nveselisem un pic …. cînd am văzut pe nenea Dogaru … conducîndu-şi “trupele” spre TVR.

    Dar … înţăleg … au făcut o labă-n grup … pe-acolo😦

  11. A luat-o razna Dogaru ?Ce dracu a cautat la televiziune ? Crede c-o da jos asa usor pe madamme Colonel {r} Culcer ?Nu era mai bine sa fi facut “poza de grup ” la poarta Parlamentului ?Sau eventual sa -i fi ajutat pe “civili” si sa ocupe Piata Universitatii ?

    • Ideea de a zbura conducerea TVR … nu a fost rea … faza a devenit naşpa … pen’că ” le-a murit la intrare”🙂


Iti "base" mintea? Baga!

