Skip navigation


8 Comments

  1. cerc inchis, cum ar veni😀

  2. 🙂 Cam asa. Un fel de lopatar pitic. !

  3. eu zic sa mergi la lopata, pentru ca iti sta mai bine domnul Boc, sau la un camin de nebuni sa le faci ceai la aia, ca doar ai facut si in armata si sti.

  4. Penibil!!!!

  5. lehman, ca tu pari mai cult asa…

    http://romania-europeana.blogspot.com/2012/01/dupa-sopa-vine-acta.html

    baga una si pentr sufletu’ de pustiu…e adanc ranit de ce vor sa faca astia..

    pe pulimea taichii il inteleg, el de mic a futut…il pupau femeile de la gradinita cred..pe kn iarasi, dan e prea obosit dupa miting-uri..tu esti salvarea mea!

    • Hai, măi, că nu-i deloc aşa. Nu am înşălat-o … pe Manuela🙂 … pîn’la 18 ani😉

      • :)) bine ai facut.dar acuma pun pariu asa..ca ai bucurii cand o vezi la TV pe juna lui Ogica…este?nu de alta dar si eu am :))

  6. La puscarie o sa ridice sapunuri .. mai degraba. Multi care sunt acolo n-ar rata sansa sa ……. pe Boc.


Iti "base" mintea? Baga!

