Skip navigation


13 Comments

  1. amintirile mă chinuiesc
    cotrocenii mă răscolesc
    http://www.facebou.ro/2012/sexy/sa-mi-explice-cineva-ce-se-intampla-mai-jos/

    cât o mai costa beletul ?
    http://www.facebou.ro/2012/funny/49-99-lei/

  2. Lehmanneeeee, ai schimbat profilul blogului? Pune si tu o bulina rosie ceva🙂

  3. Domnisoara, cu ochii in coltul stang jos, ai omis bulina din coltul drept sus!🙂

    • Pai aia e sigla lui Bendis, n-are a face cu coltul din stanga jos… cel putin asa cred eu🙂

  4. Nu are legatura, dar bulina ei contine un pic de rosu, asa incat se incadreaza pentru atentionarea pudibonzilor.

    • Bine, nu mai comentez🙂

  5. Atunci priveste !🙂

  6. agenta 69 mincă o fi din filmul ăsta?
    ori e,, capră” sub acoperire ?

    Imi pare rau ca avem in partid oameni atat de slabi si de santajabili care cedeaza celor mai mici presiuni din partea puterii. Sunt oameni fara caracter si fara scrupule, ma refer aici atat la Ciuhodaru, cat si la Piedone, care mascheaza ca interesul lor este cel de a-i ajuta pe romani. Adevaratul interes insa, si mai ales adevarata fata, nu pot fi mascate si in interiorul partidelor. Aici ori esti om de caracter, ori nu esti!”, sustinea Liliana Minca.

    ………acum să-ți auzim glăsciorul.ori ți-e gura ocupată?
    dacă gura-ți tace ,înseamnă că tare-ți mai place !

    • raspunsul lui minca la intrebarea ta:
      “vai draga,nu vezi ce progresista sunt eu?si cum sunt eu toti sa fiti.
      lingeti unde scuipati.
      faceti ca mine.
      de la tesatoare la directoare de lotto si acum politiciana de top.
      va dati seama cate cururi am lins?
      ha?
      iar voi ce faceti?doar ma buzeriti pe bloguri.
      eu in progres sunt nascuta!!!
      partidul C este mic,de buzunar…concurenta prea mare.grapinii,si ea tesatoare ca mine ,pe urma directoare,acum politicianista…nu era destul “dos” ptr amandoua.”
      so…cred ca avea dreptate.ca a plecat la unprt.acolo plin de genereli,colonei,etc.
      mergea ea la pdl…dar acolo e placinta.si aia tot asa tesatoare…🙂🙂🙂
      concluzia?
      fiecare partid cu tesatoarea lui.

      • itsi bitsi tini wini
        ete pizda de grapini !
        progresistă nevoie mare
        estre mama țesătoare
        din Banat până la mare !

        • aha.🙂🙂🙂
          la grapini am un amendament:e din galati.😉

  7. He he … după culori … vibratorul ăla dublu … pare deja folosit🙂

  8. Wrong title, wrong picture.

    Trebuia “triple Udrea”, + poza aia cand face ea guritza rotunda, rotunda (hai, ca trebuie s-o stiti), si, ca “the third stag”, base in poza aia de la inundatii, beat manga, si cu fes pe cap.


Iti "base" mintea? Baga!

