Skip navigation


29 Comments

  1. 🙂
    mai in serios acum… abia astept sa-mi iau revansa de la jandarmi… iar astia care vin nu sint din aia care fac pasul inapoi precum putoii din galeriile de fotbal la bataie cu jandarmii

    iti dai seama daca au plecat astia direct din sut la -20 de grade ce furie, ura si razbunare clocoteste in ei

    • nu inteleg.
      mineri la Bucuresti?
      e o gluma…sau?

      ps
      nu mai ma uit la tv de 3 zile.
      fac un boicot.

      • kn- Intra pe antena3 .

        • merita sa-mi intrerup boicotul?

    • ……. e unica sansa sa capam de astia , nu a mai ramas decat calea violenta , si trebuie agorjati oriunde sunt prinsi !

  2. Sa vedem pana unde ajung.

  3. De ce sa vina la Bucuresti? Nu-i mai normal sa se duca pe capul lui Condeescu ?

    • condeescu n-are legatura cu petrosaniul ci cu lignit oltenia… asta stiam eu

      • Da ai dreptate…are legatura doar cu PDL!

  4. Ministrul Comunicaţiilor: Am semnat ACTA în compania onorantă a Coreei de Nord

    “Aş vrea să nu intru în termeni. Deci când vorbim de semnarea unui acord internaţional, vorbim de anumite elemente mai mult legate de diplomaţie, este un acord internaţional, probabil are ca orice acord internaţional, anumite elemente de discreţie, dar n-a vrea eu să-mi dau cu părerea pe acest domeniu. Deci de ACTA, din momentul când a ajuns la noi la minister, pe 19 ianuarie anul acesta. El este în discuţie de şase ani, din câte am înţeles, a existat o comisie de negocieri care din 2008 funcţionează, inclusiv cu participarea României, de la Ministerul Comunicaţiilor nu au fost reprezentanţi. Asta vroiam eu să spun…. De fapt, noi avem o lege bună şi coerentă pe domeniu, e vorba de legea 8, legea care prevede foarte bine drepturi sau reguli pentru respectarea drepturilor de autor. ACTA este un acord internaţional care vine şi sincronizează de fapt ţările semnatare şi aţi văzut că suntem într-o companie destul de selectă şi mă refer la Statele Unite, mă refer la ţările europene care au semnat, Japonia, Coreea de Nord. Este o sincronizare între aceste ţări pentru combaterea pirateriei, furtului să-i spunem pe româneşte, pe internet.”

    • o voma.
      asta e gunoiul asta de vreme.
      eram eu mirat de intalnirile intre el si premierul cacat saptamana trecuta…
      deci asta coceau gunoaiele…
      sa-si bage acta,sopa,etc in canalul urinar.

    • dacă aveti timp puteti vedea consecintele
      http://www.vplay.ro/watch/znf3dwhy/

    • Ai uitat sa adaugi si China , carei printre marii sustinatori ai ACTA.

  5. Se duc la Petrosani. Fac greva ca vor scumpirea gigacaloriei !
    Idiotenie mai mare ca asta n-am pomenit !!! Da’ poate-i o diversiune a jegosilor astora infiltrati in sindicate !!!

    • manipulare stai linistit

  6. @kn Sa ti fie buna ziua! Sunt oameni necajiti si nu sunt agresivi! Am lucrat in presa perioada mineriadelor,nu ei foloseau bata ci cei infiltrati printre ei….ii auzeam cum vorbesc intre ei si cum dadeau ordine…restul era doar turma!

    • 🙂
      aha
      ti-a trecut supararea pe mine?🙂
      ps
      ai dreptate.

  7. unde este tribunul corneliu vadim tudor?
    ala de ce nu iese in strada cu partidul romania mare?
    sa protesteze?
    sa faca scandal?
    sa urle?
    sa arunce cu apa ?
    sa scuipe ?
    sa fie…el !
    ?
    ma intreb si eu asa…

    • am impresia ca basescu si pedeleprele si-au pus absolut toata tara si 90%din structuri in cap… in citeva luni daca nu chiar mai devreme astia o sa aiba parte de moarte violenta

      • asa sa fie!!!
        ideea de baza este: cu subspecii nu poti dialoga decat prin limbajul violentei.
        este unica limba care o vb.

      • Pot sa imi iau bilet la evenimentul asta?! Ce m-ar costa sa fac parte din echipa artistica?! 3:)

  8. kn Nu am fost suparata si am spus asta de mult….nu ai citit se vede treaba!

    • 🙂
      asa se pare!
      nu am citit…
      dar atunci cum explici absenta ta constanta de pe blog?🙂

  9. Lipsa de inspiratie …la mine!

    • ei lasa…
      inspiratia este ca si apetitul…vine mancand.🙂🙂
      so,
      sa fii mai “prezenta”.😉

  10. ATENTIE PERICOL!!!!
    tesatore isterica grapini in actiune, la a3!!!!

  11. @kn auzi fratele meu :madam grapini ne aduce revoluția de la Timișoara
    îi lipsește basca de che guevara ,care i-ați șutit-o ?
    e fudulă nevoie mare că a fost la demonstrație și nici măcar nu ați atins-o (rușinoșilor)
    de unde rezultă că a fost acceptată !?
    mincă ar trebui să-i ceară drepturi de autor futui acta ei !

    • ce s-o atinga!!!!
      cativa lindici din trupa lui robu au declarat cu verv:
      grapinii te iubim…!!!
      gretos.
      eu am facut stanga imprejur si…adio miting!
      so…
      acum o problema mare…NU AM CU CINE VOTA!!!!
      (pe plan local)

  12. nu cred … o sa ii pacaleasca cu o majorarea de salariu


Iti "base" mintea? Baga!

