Skip navigation


76 Comments

  1. Delete them … almost … all😉

  2. I agree 100%.🙂

  3. pai asta vrea si javra de basescu, sa desfiinteze parlamentul…!!!
    atentie la ce ne dorim ca dracu ne ia definitiv pe urma

    eu m-am saturat de tatucul absolut care “taie in carne vie” implementat in creierul minuscul al majoritatii locuitorilor acestui plai… toti cretinii si-l doresc pe Tepes si voteaza puterea absoluta pt cite un cocalar cu accente de dictator

    • stai asa Dane.
      nu am spus ca vrem desfintarea parlamentului.
      ci doar stergerea indivizilor care stau cocotati in fotolii “geaba.
      dupa “delete” vine “refresh”.
      so,
      consider (poate ma insel,ce zici?!) ca marea majoritate din alesi sunt niste nemernici.de ex hrebe.
      intelegi?
      partidele ar trebuii sa faca un darab de bine poporului si sa-si faca curatenie generala in ograda.

      • eu asta am inteles din poza si comentarii!!!

  4. ps
    cat despre rolul de “tatuc” eu cred ca trebuie desfintat.
    ca este in plus.

    • rolul de tatuc este dat in ultimii 22 de ani de porcaria numita democratie liberala implementata cu directul acord si indrumare al guvernarii USA…
      democratia liberala le permite mafiotilor care conduc USA (oligopolurile financiar-bancare-industriale) sa devalizeze propriul popor atunci cind au nevoie si in principal zonele sclavagiste pe care le exploateaza cu ajutorul guvernarilor corupte (cele mai recente exemple fiind: tunisia, egipt, romania etc.).
      democratia liberala inseamna posibilitatea majora de instaurare a unor guvernari corupte pina in maduva oaselor! singurul instrument de reglare fiind un amarit de vot la 4 ani care este prin esenta sistemului de democratie liberala extrem de individualist/egoist astfel incit sa poata fi manipulat si/sau furat fara prea mari probleme.

      aici trebuie luptat pt o democratie participativa, organica in care sa nu fie lasati guvernantii sa faca nici un pas gresit.

      • “rolul” de tatuc nu este nou.
        din cate stiu eu si inainte de momentul ’89 am avut parte tot de un tatuc.si de familionul lui.
        o fii americanii cum spui tu…dar beleaua asta cu “tatucul” nu au adus-o ei pe plaiurile mioritice.

        • si la urma…
          nu stiu daca e posibil o democratie participativa.
          masa este foarte nepasatoare.si umila.

            • Dan
            • Posted February 27, 2012 at 12:34
            • Permalink

            democratia liberala duce la nepasare si umilinta nu invers…

            cit priveste tatucul… stiu foarte bine ce a fost inainte de 89 doar ca eu vorbeam la tatucul instalat odata cu formarea regimului democrat liberal dupa 89

            constiientizarea schimbarii sistemului mafiot al democratiei liberale este dat de catre falimentul social-economic-financiar al acestuia… moment in care se pare ca ne aflam

            • kn
            • Posted February 27, 2012 at 13:16
            • Permalink

            uite,
            explica-mi care este diferenta intre democratie liberala si cea participativa?
            unde este tara?

            • kn
            • Posted February 27, 2012 at 13:18
            • Permalink

            ps
            nu mi-o lua in nume de rau…
            poate sunt eu mai inapoiat.
            vin totusi din alta generatie ca tine.
            si sunt extrem de deschis…si receptiv.

            te rog.

            • Dan
            • Posted February 27, 2012 at 18:21
            • Permalink

            elvetia

  5. melescanu la SIE… :))))))))))

    mama mia cita mizerie pe fata… futu-i in mortii mamii lor de javre ordinare pe toti…

    peste citiva ani aici o sa fie la fel ca in Siria

  6. Delete , aproape pe toti ca altminteri ….ne dilim noi !!! Delete…mama lor de hoti …Mama lor …LA TOTI !!

  7. He he, îl recheamă … la unitate … pe Mele ?🙂

    • da?
      nu stiam ca a parasit-o.🙂

      • Hai, măi … va fi, în sfîrşit, o numire bună … făcută de băsău … ce va mai spăla damfu’ de amatorism … lăsat pe-acolo … de găgăuţarii … Elvis & Mru😉

        • elvis…
          uff.👿

  8. pulimea taichii
    citeam art cu “25 de ani ” ptr avocatul care a comandat uciderea soatei…
    hm
    eu cred ca aici au exagerat un pic judecatorii.

    • Ei, au dat-o la descurajare … dacă ai observat … la noi nu-s atît de frecvente … ca-n Bulgaria, de-o pildă😉 … asasinatele “la comandă” …

      So, preventiv😉

  9. So, kn … ce zici … mutarea asta cu Mele … să fie un semn că americanii … deja i-au dat băsăului … ordin să predea România … încet-încet … către opoziţie ? Ca să nu se ajungă … la instabilitate ?😉

    • se poate.
      dar sa vedem daca va fii el numit.

      • scuze dragule,
        am fost plecat de acasa si nu am “prins” informatia ca este numit.
        mele la sie…
        so.
        foarte interesant.

  10. etete… Crin se lapada de el.
    de trei ori.🙂🙂🙂🙂
    (de mele)

  11. Hmmm … tocmai ce m-a contrazis … Crin … îl exclude pe Mele … din PNL. A pronunţat şi cuvîntu’ “trădare” …

    • a facut foarte bine aici

  12. He he … Crin este … cam des … surprins.

    Aş zice … dacă va ajunge, cumva … preşedinte … să-şi pună consilieri … şi şefi de servicii … lucizi şi profesionişti … fin’că mă cam îngrijorează😦

    • daca nu joaca teatru,atunci sa stii ca este ingrijoratoare situatia cu “surprinderile” astea.

      • Ai dreptate … cu ipoteza teatrului … fin’că, strict legal … doar excluzîndu-l din partid … îi face numirea … legală😉

  13. @Dan
    Elvetia Dane?
    elvetia??????
    hai sa fim seriosi.

  14. idealul meu este democratia directa dar sint constient ca pina acolo trebuie trecut printr-un surogat gen democratia participativa… parerea mea… si idealul meu
    m-am saturat de mafia monopolurilor si oligopolurilor formate prin democratia liberala…

    sint satul pina peste cap de “binefacerile” (hotiile fara limita) instaurate de dictatura mafiei oligopolurilor financiar-bancare prin acest sistem limitat al democratiei (cea liberala a votului singular la 4-5 ani… ce poate fi foarte usor de surpimat, manipulat si furat)

    • mda
      nimic de zis….
      doar ca niciodata nu va fii posibil in romania.NICIODATA.
      nici un gunoi politician si nici un gunoi din servicii nu va accepta.
      nici un judecator.nimeni.
      iar pulimea nu stie sa “ceara”.defapt nu stie ce sa ceara.
      asa ca…mda putem visa la cantoane.
      putem visa la referendum.😦😦

      • depinde de protestele noastre kn, cu cit sint mai multe si mai puternice cu atit mai mult se duce dracului sistemul lor

        p.s. si mai e ceva … oamenii de rind trebuie sa-si invete copii ca sa fii securist este cel mai mizerabil lucru posibil pe care poti sa-l faci in viata

        • eu nu am copii.
          dar stiu de la prieteni care au copii…ca “vor ce este cel mai bine ptr ei”.
          o aiureala dar ceva care functioneaza.
          pe de alta parte la securisti functioneaza ca la shusteri.(pantofari)predau sula din generatii in generatii.😦
          daca este asa cum zici tu,atunci protestele nu trebuie sa schimbe pe tanda cu manda.
          ci sa-i futa definitiv si irevocabil.

            • kn
            • Posted February 27, 2012 at 19:16
            • Permalink

            ps
            si pe tanda si manda.

            • Dan
            • Posted February 27, 2012 at 19:48
            • Permalink

            e de ajuns unul cu coaie tari care sa introduca in constitutie interzicerea ofiterilor sub acoperire in politica, justitie si media… si s-au dus dracului definitiv javrele

            mai sint si alte metode la fel de simple…

  15. Radu Tudor a zis foarte bine despre javra aia de securist imputit melescanu: “a incetat detasarea in politica a lui melescanu”🙂

  16. Noi pe-aici … ne-am pus şi o altă întrebare:

    Mele nu e la pensie ?😉

    • pensie?
      cu pisioarele inainte si vata in nas.
      asta e pensia ptr ei.

      • absolut corect

  17. Avem sef la SIE …de parca ar fi ramas vreodata de izbeliste .Melescanu si-a aratat ” valoarea” si pe chestia asta a fost ” rechemat sub arme” . A si acceptat { atata-i trebuia sa fi refuzat … pe cine , pe fostii colegi ? } deci asta inseamna ca tipul este SIGUR ca matrozul chior va ramane la Cotroceni pana in 2014 ca altminteri…nu cred ca punea botu la vrajala lui !!

  18. He he … adecă Mele … e un fel de Christofer Plummer … care speră să cîştige Oscaru’ … la 82 de ani ? Adecă … cum ar veni … postu’ de premier … ori de preşedinte ?

    • oskarul lui este un obiect “turnat” sub forma de ochi si timpan.
      iok.
      astia sunt ca si medici…
      pot sa stai acasa sa te labagesti,sa nu vezi pacient la fata,tot dr esti.
      e vb de juramant.
      de uniforma.
      si de de-formarea profesionala care este a doua…. sau chiar prima natura.

      • Hai, măi, tot e bine … că pe noi … nu ne-a surprins … şi, ai auzit, sper … nici pe Crin🙂

        • pe noi sigur nu.
          pe Crin nu l-am auzit…
          hehehe
          dar sa stii ca e totusi cam batranel ptr post…e mai mult o …onoare… oferita lui decat un job real.
          probabil va fi doar o amarata de marioneta carunta care va crapa in fotoliu de sef.🙂
          hehehe
          si acum ne putem intreba…cine e adevaratul sef????
          dupa J.Edgar Hoover…nu cred ca a mai existat un sef de facto in persoana cu denumirea.

            • kn
            • Posted February 27, 2012 at 19:34
            • Permalink

            e …
            cum zic americanii vulgar:
            a’ cheap hand job.🙂🙂🙂🙂

    • Pe pariu ca tipul va fi candidat PDL la presedentie!!!

  19. Aşa a zis, telefonic, Crin … către pulime … via Dana … că pe el nu l-a surprins mutarea băsăului … de a lua ofiţeru’ … dintre piesele opoziţiei🙂

  20. So, dragule … uite că e prilej … să revenim … mai curînd decît credeam … la discuţia cu luatu’ oamenilor … ca să nu-i aibe adversaru’ … ştii, cînd s-au şutit turcanii … de la Cotro.

    Uite că se dovedeşte … că e păguboasă o astfel de politică … lasă impresia partidului … e un om … care nu ştie … cu cine i se fute … nevasta🙂

  21. * lasă impresia că şefu’ partidului … e un om … care nu ştie … cu cine i se fute … nevasta

  22. zici ca base si l-a insusit pe mos mele ca sa-l futa pe crin la capitol imagine?

    • 😉

      Păi, dacă tot ştie tătă lumea … că nu conduce directoru’ … ci prim-adjunctu’ …

      De altfel, io cred … că din acelaşi motiv … i-a dat o pedală … şi lu’ tonta … ca să le strice prietenia … celor 3 muşchetari … ai USL😉

      • pedala???🙂🙂🙂🙂🙂
        na asta nu am mai auzit!
        =))=))=))=))=))=))

        • Hai, măi, că-i clasică … printre motociclişti🙂

            • kn
            • Posted February 27, 2012 at 20:21
            • Permalink

            eu nu am mai auzit-o…🙂
            apropo de moto…
            cateodata traiesc pe alta planeta.
            astazi ,am avut un drum de facut cu masina…merg eu asa,fara centura,fara griji…si jap! ma opreste o patrula a politiei locale.a iesit un circ veritabil.
            ei au vrut doar sa vada interiorul masinii probabil,dar eu am fost revoltat cum de m-au oprit!nu stiam ca au acest drept.sa te opresca in trafic.sa ceara acte.si alte bazaconii din astea.
            dupa taraboi…am sunat un prieten care m-a luminat:au acest drept!
            sa-mi fut una.👿

          • He he … o fi fost soţu’ … vreunei paciente de-ale tale … care a vorbit acasă … în termeni prea elogioşi … despre tine … şi-a stîrnit gelozia … organului🙂🙂

            • kn
            • Posted February 27, 2012 at 20:43
            • Permalink

            🙂🙂🙂🙂
            la asta nu m-am gandit.cu toate ca nu …am musca pe caciula…;)
            dar..tu ai stiut ca politia locala poate sa te opreasca si sa treaca la control in trafic???
            eu chiar nu am stiut…
            in ritmul asta ,azi maine si popi ne vor controla…
            e absurd!!!!!!

          • N-am ştiut … pînă n-am văzut dăunăzi … pe la ştiri.

            O să mă informez … cam care ar fi … baza legală😉

  23. apropo’ de oscar…
    ce buna de tavaleala este Meryl Streep!!!
    yamy,yamy!!!!
    :))

    • Nu-i mai bună … decît Sabina🙂

    • Zău aşa, dragule … tu eşti atipic rău … he he, toţi cei de vîrsta ta … se uită după puştoaice … cărora de-abia li s-a îndesit …. pufu’ pubian … iar tu … te pofticeşti … la tan’Streep ?🙂🙂🙂

      • atipic?
        hehehe

        toate prietenele mele se situau undeva intre 30-50 ani…
        chiar si cand eram adolescent.🙂
        ma rog…
        am totusi pretentii…sa fie slabe.extrem de slabanoage.
        blonde.tunse scurt.sani mici…si daca se poate cu ochi albastrii…inalte…
        prietenul meu,are o vb despre femeile mele:
        “femeile tale sunt tu in varianta feminina”.
        so…
        pustoaice…hm…hormonii lor ma sperie…iesirile nervoase…prosteala…dramele…
        nu.

        • Hai, măi … că-i un truism … he he, că nu-i afrodisiac mai tare … pentru un partener trecut de 50 de ani … decît o parteneră … tinerică rău😉

            • kn
            • Posted February 27, 2012 at 20:38
            • Permalink

            nu neaparat.🙂
            eu sunt adeptul actului rafinat…mai…hehehehe
            si aici e nevoie de o partenera…mai…rafinata?!
            lolitele…
            cer rabdare.munca…niciodata nu am fost bun la acest capitol.

      • ps
        pai Meryl …in rochiata aia aurie de la oskar…
        ce sa fac???🙂🙂🙂
        rochia aia e facuta sa zapaceasca…parca e pusa pe ea ca sa fie data jos.
        na…e sexi.

        • He he… se vede treaba … că te-am stricat … fin’că văd … c-au început să-ţi surîdă … senzaţii pernambucane … culese din tăvăleli … cu grăsane🙂🙂🙂

            • kn
            • Posted February 27, 2012 at 20:47
            • Permalink

            🙂🙂🙂
            hehehe
            am mai cazut eu in pacat si cu doamne mai…gen sabina.
            in special cand sunt sub influenta bahica….poate atunci functionez pe pilot automat…iar ala e mai instinctiv…mai barbat”…mai liber de ratzio si pragmatism…
            cine stie????

            • kn
            • Posted February 27, 2012 at 20:49
            • Permalink

            ps
            ai si tu partea ta de vina.😉

          • Frumos🙂

  24. Scuză-mă că trec … de la pizda pernambucană … a lu Merryl Streep … înapoi la curvia … lu Mele.🙂🙂🙂

    Uite încă un argument … că luarea ofiţerului … de pe tabla USL … este destinată exclusiv … să-i strice imaginea lu Crin:

    tot azi … coi incidenţă🙂 … au fost trimişi nişte tineri … chipurile tineri liberali … să-i facă miting lu Crin … la poartă … fin’c’a scăpat partidu’ … din mînă😉

    • am vazut la stiri…
      urat.👿

  25. SHIFT+DEL………….ENTER

  26. APOI:
    FORMAT C:/
    FORMAT D:/

    CE PUNEM IN LOC………..draq stie


Iti "base" mintea? Baga!

