Skip navigation


33 Comments

  1. De la trădarea lu Mele … am aşa o senzaţie … de post-traumatic stres … ca atunci cînd am aflat că nu există Moş Crăciun:

    explicaţia face ca totul să aibe sens … dar senzaţia de părere de rău … este copleşitoare😦

  2. eu zic ca e bine.
    ca s-a demascat mele.
    cum zicea ieri si Dan …incet incet se deconspira…
    asta ma duce la ceva intrebari:
    au devenit neglijenti ,de-si zboara asa in aer acoperirea…
    sau sunt atat de siguri pe ei incat nu le mai pasa de opinia publica.
    ????

    • A fost un sacrificiu calculat: beneficiul a fost dublu. În primul rînd a redat majoritatea în Senat, pentru pedişti. Bonusu’ a fost şifonarea imaginii de lider a lu’ Crin.

      În ceea ce-l priveşte pe “mele”… loialitatea sa relativă … a fost risipită … de trecerea sa pe linie moartă. So, trădarea sa era o bubă coaptă … aşteptînd să ţîşnească puroiul din ea.

    • Ca să discutăm … în termeni şahişti … băsău’ i-a luat lu Crin … ofiţeru’ … şi l-a lăsat în şah … la Senat😉

    • Dacă privim numirea în sine … la şefia SIE … io zic că “mele” … va fi un şef cu autoritate … asupra spionilor-pălmaşi … din subordine … vorba aia … a fost – atîţia ani ! – un spion de succes … în tabăra liberală … care nu s-a lăsat descoperit … pînă nu a vrut el😉

      • ei,
        sa nu ma intelegi gresit!
        eu sustin ca avem nevoie de structura asta sie,mie,die,pie,etc…si de profesionisti in jobul lor.
        mele o fii unul din acei profii.
        ce ma deranjeaza pe mine mult este cand acesti profii vin in politica.si se baga in viata noastra.in pat,farfurie,wc…
        so…
        nu vreau sa vina un profii sa adune votul de buna credinta de la pulime si sa foloseasca asta in a fute pulimea.e spion?bun.asta sa ramana,nu sa vina senator,deputat,ziarist,etc.
        asta e buba.

        • So, dată fiind vechimea lu “mele” … în PNL … tu spui cam aşa … că actuala conducere a partidului, măcar … ar fi trebuit să-l/să-i someze … să se care înapoi … la unitate. Discret.😉

  3. mda
    asta e ce vedem noi…😦
    cu riscul sa mi te pun in cap…
    zic:
    toti sunt p-o mana.adica cum sa fii atat de fraier(crin) incat sa nu “simti” ce se petrece in ograda ta?zicea ,razvan dumitrescu azi dmineata ca un fost consilier de a lui mele sa dus consilier la basescu ,la cotroceni…consilier pe teme de securitate…(nu am retinut numele)…cam care este gradul de orbire incat sa nu vezi increngatura asta?
    nu stiu…
    eu zic ca este tot un teatru.
    ca si cu linsul in curul lui mru executat cu dibacie de ponta.
    peste care lins…sa astrenut pacea.linistea.pauza.e momentul sa uitam.nu?

    • Dialogăm, dragule … nu e cazu’ de “sărit în cap”😉

      O fi teatru … ori … o simplă (dar gravă !) neglijenţă.

      • hehehe
        asa este.
        no…
        daca este neglijenta atunci este mai grav.inseamna ca este prost.si atunci sa-l voteze tata lui.

  4. Oare cati or mai fi ca Melescanu …. eu ma dau de ceasu’ mortii prin piata Universitatii strigand ” Jos Basescu” si javrele astea care ne-au facut viata amara sub comunism ne-o fac si acum. Daca se da ordin sa iasa la lumina toti ” acoperitii” cred ca ramanem mai putin de un sfert ca populatie in Romania.

    • asa este Mariane.

  5. @pulimea taichii
    ai aflat cum e cu politia locala???
    pe noi nimeni nu intreaba nimic.
    cica consilierii din primarii au votat.
    apoi sa-i fut morti.
    STOP POLITIA LOCALA!!!!
    eu nu-i vreau.
    e cineva pe aici care-i vrea???🙂

    • Vreau să vorbesc cu cineva din sistem, ca să mă lămuresc. Te-anunţ

    • În legea lor, la atribuţiile de la art. 7, cam atît au în competenţe:
      e) sprijină unităţile/structurile teritoriale ale Poliţiei
      Române în asigurarea măsurilor de circulaţie în cazul
      transporturilor speciale şi al celor agabaritice pe raza
      teritorială de competenţă;
      f) acordă sprijin unităţilor/structurilor teritoriale ale
      Poliţiei Române în luarea măsurilor pentru asigurarea fluenţei
      şi siguranţei traficului;
      g) asigură, în cazul accidentelor soldate cu victime, paza
      locului acestor accidente şi ia primele măsuri ce se impun
      pentru conservarea urmelor, identificarea martorilor şi a
      făptuitorilor şi, dacă se impune, transportul victimelor la
      cea mai apropiată unitate sanitară;
      h) constată contravenţii şi aplică sancţiuni pentru
      încălcarea normelor legale privind oprirea, staţionarea,
      parcarea autovehiculelor şi accesul interzis, având dreptul de
      a dispune măsuri de ridicare a autovehiculelor staţionate
      neregulamentar;
      i) constată contravenţii şi aplică sancţiuni pentru
      încălcarea normelor legale privind masa maximă admisă şi
      accesul pe anumite sectoare de drum, având dreptul de a
      efectua semnale de oprire a conducătorilor acestor vehicule;
      j) constată contravenţii şi aplică sancţiuni pentru
      încălcarea normelor rutiere de către pietoni, biciclişti,
      conducători de mopede şi vehicule cu tracţiune animală;
      k) constată contravenţii şi aplică sancţiuni pentru
      nerespectarea prevederilor legale referitoare la circulaţia în
      zona pietonală, în zona rezidenţială, în parcuri şi zone de
      agrement, precum şi pe locurile de parcare adaptate, rezervate
      şi semnalizate prin semnul internaţional pentru persoanele cu
      handicap;
      l) aplică prevederile legale privind regimul juridic al
      vehiculelor fără stăpân sau abandonate pe terenuri aparţinând
      domeniului public sau privat al statului ori al unităţilor/
      subdiviziunilor administrativ-teritoriale;
      m) cooperează cu unităţile/structurile teritoriale ale
      Poliţiei Române pentru identificarea
      deţinătorului/utilizatorului autovehiculului ridicat ca urmare
      a staţionării neregulamentare sau al autovehiculelor
      abandonate pe domeniul public.

    • Daca doresti informatii despre ” politia locala” intreaba -l pa Vald cel groaznic. Ala are frate cate informatii doresti si…bazate!Cine dracu crezi ca-i doreste pe …” loco” ?Nu tot noi le dam salarii si astora???Si sint mai prosti si chiar mai mitocani decat aia …oficiali sau nationali cum li se spune.

      • bun.
        deci nu sunt singur.😦

  6. Poliţia Locală îşi desfăşoară activitatea în baza Legii nr. 155 din 12 iulie 2010, care se completează cu Regulamentul-cadru de organizare şi funcţionare a Poliţiei locale- H.G. nr. 1.332 din 23 decembrie 2010

  7. Io acuma merg la treburile mele … dar nu înainte de a analiza o chestiune … ce mă deranjează de multă vreme … în activitatea partidelor: SUSPENDAREA … respectiv … AUTOSUSPENDAREA din partid.

    În general, suspendarea este o sancţiune dată unui membru al unui partid. Pe timpul acesteia, membrul respectiv nu se poate bucura de anumite drepturi.

    Din perspectiva intrării la conducerea unei instituţii publice … de tip servicii secrete … io cred că cerinţa este ca şeful respectiv … să nu fie membru de partid … nefiind suficient să fie doar suspendat. Cu atît mai mult cu cît … suspendarea … fiind o sancţiune … este, eminamente, o măsură pe o durată determinată de timp. Iar nu pe termen indefinit.

    În privinţa autosuspendării … ea îmi pare o găselniţă … a practicii dîmboviţene …. care nu ar rezista … într-o instanţă de judecată.

    În practica unor asociaţii profesionale … există o formă de “autosuspendare” … care este … în realitate … tot o suspendare … decisă de organismul de conducere … dar la cererea persoanei respective.

    De-o pildă … actualul director al Institutului Naţional de Expertize Criminalistice … este procuror … suspendat, la cerere, din această calitate … pe timpul exercitării funcţiei de director.

    So … ca să revin la politică … Mru şi “mele” … nu cred că se puteau “autosuspenda” … legal … din PNL … un astfel de act fiind nul. Rămîne de verificat … concret … ce spune statutul partidului.

    De aceea, singurele căi … pentru a accede la funcţia de director SIE … în condiţii de legalitate … par a fi demisia … ori excluderea … ambele prealabile … din partid.

    • zici ca din punct de vedere legal sunt pe langa baietii.
      no,
      asta te mai mira???
      cand e vb de “interesul statului….”legea este numa buna de viol.

      • Păi, uite, acum am mai mult timp … ca să-mi termin raţionamentul:

        Cum noţiunea de … “autosuspendare” … nu există în statut (am văzut la Ioska că dl. Quintus a lămurit azi chestiunea😉 ) … rezultă că “mele” este membru PNL cu drepturi depline … ceea ce contrazice flagrant interdicţia de la art 15 … din legea 1/1998 privind activitatea SIE

        Art. 15. – Personalul Serviciului de Informaţii Externe nu poate să facă parte din partide, formaţiuni sau organizaţii politice ori să desfăşoare propagandă prin orice mijloace sau alte activităţi în favoarea acestora.

        Prin urmare, a încălcat legea … atît “mele” cît şi membrii comisiei parlamentare ce i-au dat avizul … fin’că rolul comisiei tocmai acesta este … de a verifica îndeplinirea condiţiilor legale şi profesionale … de către candidatul la funcţia de director la SIE.

        So, dacă PNL vrea să-şi ia revanşa … pentru muia … ce le-a dat-o ieri şi azi … nenea “mele” … apăi, să nu-l excludă … ci să-i fută o plîngere penală😉

        P.S.: Aceeaşi încălcare a legii 1/1998 (modificată, e drept, prin OUG 154/2001 şi prin OUG 98/2004 – dar nu la art. 15🙂 ) … a făcut-o şi Mru … în formă continuată (agravantă în Codul Penal😉 ) … ceea ce completează spectrul infracţional … ce domină vîrfurile … ierarhiei statului român😦

      • Hmmm … sau … poate … în cazu’ lu’ Mru … o fi infracţiune continuă … ca la furtu’ de electricitate ?🙂

        • lasa…
          nu vezi ca l-au “lustruit”?
          asta este ca eliot ness.invicibil.

          • Hmmm … lustraţia … pe care-a văzut-o venind … să-i fi dat motivaţia … lu “mele” … de a se retrage … la unitate … cu orice risc ?😉

        • pai cum se poate asa ceva?
          neglijenta sau miserupism ptr lege???
          chiar nu inteleg…
          si maior george este/fost membru psd…

  8. aha.
    pai eu nici nu am fost implicat in accident,nici nu am fost pe interzis,etc…
    doar nu am avut centura pusa si am vb la mobil.👿
    deci au facut abuz.

    • Da’ cum a fost ? Ţi-au dat amendă … ori doar au vrut să vadă … dacă n-ai “scalpuri” … de specialitate … prin maşină ?🙂 🙂 🙂

      • 🙂
        pai,
        am fost oprit,mi sa cerut sa cobor din masina(asta ca am ras ),si actele.
        actele la control…🙂
        pe urma circusul.pe urma am sunat un prieten.(hahaha)
        pe urma au spus ca POT sa plec,dar sa fiu mai atent si din astea.
        am aflat aseara ca au ei niste zone preferate.de ex pe la pietze.
        da-i dracu.a trecut…

        • Dacă ţi se mai întîmplă … notează-ţi, atent, numele, gradu’, secţia – într-o agendă … asta îi intimidează 😉

            • kn
            • Posted February 29, 2012 at 08:33
            • Permalink

            🙂
            daca se va gasi un nucleu care sa ceara desfiintarea pl voi fii mai mult decat sustinator.😉
            plus la alegeri,cand vor face “discutii”,ciuhandu si “partenerii”,am sa fac taraboi de toata frumusetea.
            ‘tu-le mama-n c.
            ideea este ca …eu am reusit sa-i ‘fentez”…avocat,etc…dar sunt oameni mai “normali” ca mine si aia nu au cum sa se opuna.sunt dresati intr-a-le respectului.fata de organe.
            sunt efectiv terorizati de pulsamalele astea .
            am in vecini un magazinas din ala mic cochet ,unde merg zilnic…este detinut de un baiat tanar si mama lui.doi simpatici.unde ador sa-mi fac unele cumparaturi…in fine,baiatul mi-a povestit aseara o poveste horor cu p.l.cica au voie sa faca si controale fiscale,etc…si amenzi de ti se face parul maciuca in cap.
            so.
            mai degraba as trece cu masina peste ei.

          • 🙂

  9. SOS
    SOS
    planeta catre Lehman and Basarica…
    ?


Iti "base" mintea? Baga!

