Skip navigation


5 Comments

  1. eu nu sunt Bucurestean…si nici nu am o “dragoste” ptr Dambovita…
    dar gasesc nedrept ca numele gunoaielor astea sa fie puse alaturi de un rau sau canal sau ce-o fii…
    asta sunt gornisti.adunati cu goarna din toate judetele tarii.alesi dupa merit si aptitudini.
    sugaci,slugaci,hoti si hoate,talhari,lenesi si imputiti.ratati in domeniul lor profesional.
    are dreptate basescu.sa “deschida ” un srl “academia politico-fantastica” dar inainte de asta sa legalizele prostitutia.altfel sunt in ilegalitate.si nu se cade.sa plateasca impozite,tu-le mama’n cur!!!

  2. Sunt puse alaturi de un rau, deoarece in jurul lui isi fac veacu` !

  3. A vazut multe si tot curge .

  4. Scuze, dragilor … nu prea sunt activ zilele astea … fin’că am ca oaspete … pe artistul-bijutier … bucureştean … Ovidiu Sbancu … şi, deh, ne-am delectat … cu găluşte, fripturi şi vinuri seci … bunătăţi moldoveneşti de-ale Dulcineiei … şi-am discutat despre … viaţă, femei şi … bijuterii😉

    http://bijuteriilacomanda.blogspot.com/


Iti "base" mintea? Baga!

