Skip navigation


lehman25

Daca privesti rezultatele de la ultimul sondaj (e un pic mai jos), 65% din repondenti au constat deja ca pontacul misca ceva, probabil in Afaganistan,caci aici nu,dar acum mai conteaza si ce televizor ai ! 22% insa au vazut, color sau nu, ca de fapt e un blat ordinar si pentru ca sa avem si o bomboana pe coliva blatuita,toti uslasii ce vin pe sfanta sticla,sustin fara nici o jena ca nu imbecilul e marea problema ! Pai si atunci, da-i inainte cu coabitarea, ca de catuse sau de audit nici macar nu se mai sufla !

 

15 Comments

  1. Si totusi Ponta+Crin=LOVE

  2. Eu am votat pentru blat, se vede fara ochelari si de la distanta🙂

  3. He he … Lehman … apropo de cătuşe … citesc pe luju … un comentariu … cum că un consilier de la MJ … a cerut la studiu … în arhiva DNA … azi … dosarul Flota.😉

    Doamne-ajută … zic🙂

  4. Asta e din ciclul,”fa-te victoras ca muncesti “. Vorbind serios, e absolut halucinant sa pleci in Afganistan,cand sunt mii de probleme ! Ce sa mai comentezi la un asemenea imbecilism in stare pura ?

    • Nu, măi … chiar nu vezi … că-l provoacă pe băsău … la bătaie ? Mie mi-e foarte clar😉

    • Cînd a mai fost bok … în Afganistan … de-o pildă ?😉

      • 🙂
        nu stiu de afganistan…dar in turcia sigur…
        ma rog,asa zice etimologia numelui ce-l poarta.😉

  5. Daca pui problema asa, nici in Peru nu a fost nimeni !

    • Bine, io zic … că ai înţeles … la ce mă refer: Afganistan – unde doar băsău’ mergea … şi pe soldaţii români … îi deochia🙂

  6. Mi-a fost drag acest site, il citeam aproape zilnic, chiar daca nu am scris aici, dar de la un timp nu-mi place ce vad.
    Sa ucizi nedreptatea e una, sa ucizi de dragul de a ucide e altceva. By

    • Foarte bine faci, sunt absolut satul de noile maimute pontiste !

      • nu esti singurul

  7. @Calatorul: … ca bine zici. Si eu citeam cu drag pe vremea cand posta Basa chestii inteligente. De la un (mult) timp singurele postari atractive sunt luate de pe un alt blog, iar in rest ce e aici nu mai are nici cap nici coada, cred ca se amuza copios basistii autentici ca s-a dus de rapa blogul asta candva minunat. Plus ca vad ca daca la un sondaj majoritatea spune ceva ce nu-i convine actualului blogger-proprietar, deja se arunca cu acuzatii gen ”cine nu-i cu mine e prost”. Inteleg ca trebuie sa ma simt o ”noua maimuta pontista”, asa incat va salut si eu din mers… sanatate va doresc.

    • Te simti asa cum esti, in rest numai bine !

    • …..hop si eu , ……..dispari la loc in maimutarie!


Iti "base" mintea? Baga!

