Skip navigation


lehman25

Cateva precizari pentru pontistii ofuscati. Pozele ii apartin lui Bendis,  o tipa talentata,cu un umor un pic cam soft pentru gustul meu,dar care merita promovata. In alta ordine de idei, acest blog nu-mi apartine,am fost invitat si sunt constient ca nu scriu pe placul multora,dar zau daca-mi pasa. In cei priveste pe basisti, cred ca sunt super multumiti de coabitarea carlanului cu imbecilul,vad sa afacerile curg nederanjate si doar numarul imbecililor pare a creste, gratie maimutelor  portocalii cat si maimutelor  pontiste,in rest sa ne traiasca bugetarii ! Si ca sa fie si mai clar,nu mi l-am dorit niciodata pe tontac primsluga, a fost alegerea lui si daca va e bine cu el sa fiti sanatosi,eu chiar nu observ diferente notabile intre el si pitic  !

14 Comments

  1. Mai avem de tras frăţică ! Felicitări ptr Bendis ! E de-a noastră !

  2. Multumesc Corvin,bafta si tie !

  3. Mai dă câte un ochi şi pe la mine ! Baftă vouă şi tuturor celor ce vă calcă pragul !

    http://primejdiaalbacorvin.blogspot.com/

  4. Eiii, dragilor … uite ce link am primit pe mail … şi mă-ntrebam … dacă şi voi aţi auzit de afacerea asta … cu certificate de carbon ?


    Poate aveţi timp să vă uitaţi … şi să-mi daţi o părere … să spun şi io mai departe … prietenilor mei … care ar vrea să ştie … dacă e o afacere solidă … fezabilă … ţeapă-free😉

    • 🙂
      anul trecut romania a lasat sa se “prapadeasca” o “tona” de credite din astea de carbon…
      in schimb polonia le-a fructificat bine.si cehia…parca…
      cand vad “afacerea “asta ma gandesc la filmul “in time”….
      foarte futuristica idea…😦

      • “Realizări” … de-ale lu bok😦

        • da…bok….
          cacatul candideaza…si va fii votat in loc sa fie haituit cu secera…(coasa e prea mare ptr el).😦

          • He he … clujenii … trebe să fim îngăduitori cu ei … vorba aia … l-au avut primar … pe unu’ … Funar🙂

  5. ps
    nu stiu cat de profitabila si sigura este afacerea..😦

    • Mda, am mai citit şi io … estimp … pare a avea parfum de … Ponzi …

      Mi-am sfătuit prietenii … la maximă prudenţă😉

      • cati te vor asculta…ramane de vazut.😉
        “shmecheria ponzi” ,caritas,etc…fuctioneza cu un combustibil care se gaseste cu generozitate pe…piata.
        se numeste lacomia…🙂

  6. aceasta campanie electorala ptr locale se face remarcata prin profundul dispret al candidatilor ptr cetateni…
    sunt…cum sa zic? plini de tupeu ordinar.sfideaza orice urma de bun simt…
    se caca pe inteligenta si bunul simt al oamenilor…
    parca au inebunit.
    asta lasa asa un gust amar …macar daca s-ar preface un pic,daca ar mima ceva inteligent si civilizat…😦

    • Mda … tupeul maximal = dîra scîrboasă … a băsăului … prin politica românească😦


Iti "base" mintea? Baga!

