Skip navigation


lehman25

Nu ma asteptam sa zic vreodata asta,dar sunt nemti si nemti si asta chiar ma doare.Ma tot intreb unde era frau menopauza cand jegu` nu-l vroia pe Johannis si in acest caz vorbim de acelasi sange. Jegoasa atitudine,jegoasa sluga ! Am ramas putini nemti in acest tinut si marea majoritate dintre noi avem dubla cetatenie,ne-ar fi foarte simplu sa ne luam catrafusele spre vest, dar avem o datorie fata de Heimat si ne-o vom onora macar pana scapam impreuna de acest derbedeu !

P.S. kn astept opinia ta !

 

25 Comments

  1. in ’77 o parte din familia mea(mama,tata si fratele meu geaman) au fost obiectul unei tranzactii financiare intre rfg si romania.
    bunicul a refuzat acest “onorabil” statut.eu eram un tinerel student.cu capul si inima in flacari.am ramas.
    nu regret.deloc.meine Mutterland ist Romania.
    poate suna patetic,dar eu chiar IUBESC romania.si Romanii.
    cel mai bun prieten de al meu inca din facultate este un moldovean.🙂
    aseara,cand a glasuit Crin Antonescu(legat de ue) prima data a exprimat cineva sentimentele si gandurile mele.
    de asta am spus: AVEM PRESEDINTE.
    indiferent incotro ne vom indrepta cu el….stim ca ne va reprezenta ….
    barem eu.
    pana si Ponta,m-a facut mandru.
    el mai are de “lucrat” la capitolul asta…dar e ok.

  2. Multumesc kn, mi-au mers la suflet cuvintele tale si ma sint onorat de prezenta ta !

    • Robert,
      asta simt eu.
      probabil si tu.
      si primarul sibiului…
      si in Tm suntem multi…care gandim la fel.

  3. germania a avut un pictor(lapsus cu numele) care picta in rosu.
    maci,ceruri rosii,munti rosii,etc…a trait in germania ca hitler jugend.
    intrebat ce exprima rosul din picturile sale(la o ex la NY) ,si daca reprezinta sangele victimelor ww2…
    a raspuns: rosul meu este rosul din obraji.adica rusinea.
    poporul german este un popor disciplinat,corect,muncitor,pragmatic,harnic….dar foarte limitat in creativitate.mai ales in cazul alegerii de lideri.
    acolo o dau in bara.
    merkel,femeia lui helmut khol(hotul de milioane de marci din fondurile CDU),e dovada.
    asta nu trebuia niciodata sa ajunga sa conduca germania.fiind si o cotarla stasi.dresata de kgb.ce vrei atunci de la ea???o fiica de popa.popa din ala protestant.care,frustrat de lipsa de spatiu de exprimare in hamburg a migrat in germania de est.
    cum ar veni o securista imputita.peste asta si o baba frustrata.rea.
    ma tem ca va mai da motive de picturi in rosu.rusine ptr poporul german.
    asta e merkel.o rusine ptr poporul german.

  4. Pe-al nostru securist, îl apără o securistă
    Nemţoaică, drept, dar tot muistă.
    Să nu întindă coarda, prea mult, UE.
    Că nu ştim multe: le dăm, iute, muie.🙂

    • 🙂
      hehehehe
      eu de mult va spun de baba asta muista…daca-i dam muie s-ar putea sa nu ne mai critice…🙂🙂🙂🙂

    • …. prietene , am avut ocazia sa ii pun o intrebare lui Merkel , pe vremea cand eram la studii in germania si cand tuta era mare lingura-n pilaf in partidul verde , si sa stii ca ai dreptate , nu debordeaza de inteligenta , asa ca nu ne mai miram de nimic , vaca propunea prim 97, in parlamentul german ca litrul de benzina sa fie 5 marci …… deci remarci ca proasta are antecedente !

      • 5 dm litru de benzina?
        formidabil.
        asta arunca germania in era preistorica.
        o futeau nemtii de toate 5 dm…
        tampita.

        • …. chiar asa i-am zis si eu atunci , si uite ca si acolo au fost suficienti imbecili sa i voteze !

  5. ca nu se dezminte de formarea ei profesionala,dovedeste in sustinerile care le ofera cu generozitate.
    sarkozi un potential puscariabil.
    berlusconi…puscariabil 100%.
    dinastiile grecesti puscariabile 100%.
    basescu puscariabil.
    si…probabil mai sunt dar nu le stim noi pe toate.🙂
    o lectie de democratie din partea babei merkel:
    (contextul nici nu mai conteaza…era vb despre cumularea datoriilor UE)
    “…cat timp voi traii eu,merkel angela dorothea,nu se va intampla una ca asta…”
    so,ce putem intelege?
    ca ea vrea sa fie sefa germaniei si UE cat traieste.so,lifetime.so,dictatura.
    urat,babo!!!!!

  6. @pulimea taichii,dragule…
    am o rugaminte…
    vreau sa stiu cum ai “trait” tu aseara conferinta de presa a presedintelui Crin Antonescu.🙂

    • A fost frumos. Le-a dat … Crin a’nost … he he, un futainoşag pe cinste … lu Baroso & comp🙂

  7. 🙂🙂🙂
    glasuieste cacatul!!!!
    wow!

  8. @pulimea taichii\
    scuze,dragule,
    am citit mai jos postarea ta.
    acum am vazut-o.
    am uitat pe moment,obiceiul tau de a “recitii” tot si de a “sublinia” printr-o parere obiectiva.🙂🙂🙂🙂

  9. si Doamna ta ce zice?
    o parere din sfera feminina este bine venita…🙂

    • “Nu mai pot cu scîrbosu’ ăsta ! Dacă nu mi-ar fi teamă că anulez votu’ i-aş desena mecla pe buletinu’ de vot – cu o pulă-n gură”🙂

      • :)WOW!

        • He he … io zic … să-i scuzăm limbaju’ cam slobod … da’ am fost cam certaţi … estimp … şi şi-a spus cuvîntu’ … cumva … şi frustrarea sexuală … acumulată🙂

  10. Lehman, din proprie experienta ale mele scumpe rude de singe german din RFG au venit pe vremea lui ceasca o singura data sa ne vada si sa ma boteze dupa care nu au mai dat nici un semn de viata 20 de ani lasindu-ne in voia sortii si a securitatii ceausiste… dupa ce a cazut javra s-au justificat ca sa nu avem probleme nici noi si nici ei …

    cu mare ura in suflet am refuzat sa mai vorbesc germana vorbita in casa inca de cind eram copil … nici dubla cetatenie nu am
    javre sint peste tot in lumea asta…

  11. @ kn
    Dragalasule ! , Onorabile ! , Stimabile ! , Iubitule ! …………………
    Sa-ti dea Bunul Dumnezeu Sanatate !
    Ne vom intalni pe o terasa pe malul Begai sa bem o bere si nu numai …
    Sa fii iubit ” neamtule ” .
    Cu stima Emil

  12. Dragilor, vă pot confirma acum … după ce am discutat cu amici de-i mei de la PD😉 … că au consemn clar de la partid … să nu se ducă la referendum !

  13. Asking questions are genuinely nice thing if you are not understanding something
    fully, but this piece of writing offers fastidious understanding even.


Iti "base" mintea? Baga!

