Skip navigation


24 Comments

  1. Mai dăunăzi … o dădea de părete … cu flacăra democraţiei … care erea sfîntă … şi trebuia purtată prin ţară … ca sfintele moaşte.

    De ieri … a dat-o la-ntors … calculînd el … că-i este mai profitabil … boicotul.

    Păi, io ştiam că esenţa democraţiei … constă în puterea votului popular. Asta însemnînd că … prin boicot … s-a cam pişat pe flacăra democraţiei.

    Prin urmare, băsău’ pentru noi … e un fel de Plăcintă … junior 2🙂

    • pe langa asta,cum poate boicotul sa starpeasca frauda???
      trebuiau sa se traga mai tare de pula ,de unde le vin ideile…poate iesea ceva mai bun.🙂🙂🙂

      • 🙂🙂🙂

        P.S.: Chiar că de-acolo le vin ideile … de vreme ce le-a venit ideea … stupidă rău … de a-l reactiva pe bouleanu … ăla care cînd deschide gura pe platou … 1000 de telespectatori schimbă … instantaneu … canalul tv😉

        • 🙂
          pai cica “este tabacit”(sau tabarat…nu am inteles sensul)…
          oricum,pdl zice ca are stomac…e un fel de incasator ca bok.🙂🙂🙂
          eu inclin sa le dau dreptate…daca ne uitam la cine ia futut o bucata de nevasta,si ce cool a trecut peste asta…gasindu-si alta….deci omu’ are stomac.🙂🙂🙂

          • He he … o fi şi bouleanu … ca ăla care fugea cu maşina sa … de maşina poliţiei … şi, cînd a fost ajuns de poliţie … s-a justificat că fugea … pen’că nevastă’sa fugise dăunăzi … cu un poliţist … iar el s-a temut … că vine ăla … să i-o înapoieze🙂

          • 🙂🙂🙂🙂
            🙂🙂🙂🙂
            🙂🙂🙂🙂

  2. ,,,, niste starpituri ,,,

  3. Poate le găsim la Târguşor, dacă nu pe centura Romei! 🙂

  4. alt crampei de gandire …din pula…
    “cu buletinul de vot la bikini….”citat din basescu.
    saracu om…cineva sa-i spuna ca in bikini nu incape ditamai buletinul de vot….si sa-i mai spuna sa nu confunde bikinii cu budjigaii almei ….acolo incape jumate de tiparnita…
    bikinii fetelor sunt cam cat palma mea…si sigur nu am palma de constructor…🙂🙂🙂
    acum serios:
    urat din partea lui sa vb asa despre cetatenele romaniei CU DREPT DE VOT aflate in vacanta la mare.

    • Mda, faza e că trebe realizat cvorumul … cu orice preţ … ca să li se-nchidă gura … urgent.

      Altfel se-ajunge la panaramă … zonă care le convine😉

      Aşa că, fiecare din noi … uselişti şi simpatizanţi … sau, pur şi simplu, anti-băsişti … să ne propunem s-aducem … măcar 10 nehotărîţi … la urne😉

      • 🙂
        pai eu sunt in toi.
        am transformat casa mea in pub.
        toti prietenii se aduna la mine.
        discutii,bautura…cazare …🙂
        sufar ca un caine,dar sper sa merite.😛

        • Bine şi aşa … numa că prietenii … probabil sunt antibăsişti. Cei care trebe convinşi … sunt cei comozi😉

          • da.
            asa este.
            dar au in posesie neveste ,soacre ,fiice…🙂
            care stau mai mult pe la parndorf Wiena decat in casele lor proprii…
            so,
            si asta estem munca,bre!!!!🙂
            cat despre mine,eu nu am pe cine sa conving.familia mea nu mai are cetatenia romana,iar colaboratorii si colaboratoarele(hehehe cum suna!) sunt mai ultrasi ca mine!!!!
            zilnic ma fut la cap sa merg la vot,cunoscuta fiind optiunea mea de a nu vota in general decat cu rare exceptii.

          • He he … ai dreptate … io nici n-am luat în calcul … că există bărbaţi … care permit familiei lor … să aibe alte opţiuni politice … decît ei.

            În realitate … nu toţi … sunt despoţi … acasă la ei … ca mine🙂

          • o,cert exista.
            mai rau!sunt si speriati.terorizati.cumpara linistea si libertatea cu bani grei.😦

          • Da-da … am auzit şi io … deşteptăciunea asta … că lipsa pulii … se compensează cu bani🙂

  5. Pulimea taichii,
    cat de credibil este ziarul e.national?
    vad ca Ioska preia tot timpul articole de la ei…
    si,citesc astazi un art ,care ma face sa vomit.
    cica basescu este pe lista “raportorilor nato”(ce pula mea o fii si asta) si situatia asta ofera un gen de imunitate si lui si familiei…o lista intreaga…
    urat!!!!
    daca este adevarat…👿
    cica este protejat 15 ani…

  6. Dragalasilor !
    Am convins niste nehotarati sa mearga la vot , cine imi arata buletinul ca a fost la vot primeste o bere din partea mea , daca mai voteaza asa cum trebuie o sa mai primeasca , asa ca duminica toata ziua stau la terasa .
    Sa fiti iubiti …

    MUIE BASESCU ! ! !

    • pai,Emile,
      sa faci cumva sa iei laptopul cu tine sa facem uppppp date impreuna.😀

  7. ma uit la astea trei magarite disparute in ceatza ….
    si ceva nu este in regula.
    din cate stiu eu(nu am vazut-o live) nutza are falci ca rechinul ala alb din filmul “falci”: are si gusa…iar ochii sigur nu sunt blanzi ci pofticiosi si perversi…ma rog,eu daca ma uit la ochii ei,instinctiv duc mana la shlitz sa verific daca este inchis.
    cat despre tuta mica…aici are asa un aer nordic…dulce…iar ea este doar o buzamaina oarecare.
    iar halitoarea de ceafa la gratar nu este o visatoare.este doar o pizda masiva frustrata si pregatita ptr orice perversiune ptr un darab de carne well irigata.🙂
    so,
    asta e fals.astea trei disparute ,nu au cum sa fie disparute ptr ca nici nu exista.


One Trackback/Pingback

  1. […] Spitalul are restanţe extraordinari de mari la gaze, la apă, la apă, la energie electric, în general la toate. Am făcut o rectificare să ajutăm să plătească o parte din servicii, e vorba de un miliard. […]

Iti "base" mintea? Baga!

