Skip navigation


6 Comments

  1. He he … io zic … că va mai avea … vreo 5-6 … dacă le punem pe-ale fiicelor … plus haremu’ … Udrea, reborta, boagiţa, riţi.

    P.S.: De Maria … n-aş fi aşa sigur 🙂

  2. am o dilema in privinta javrei… Socola sau nr.9 … la rahova e clar ca nu mai apuca

    • He he … cînd ajunge la Jilava … Năstase-i şef de cameră … cu brandu’ greu … de-atîtea flotări … tatuat … aşa că n-are şanse … decît la patu’ de sus 😉

  3. Cînd demonstram prin ger şi viscol
    Tu ne sfidai – la Cotro – şi erai matol.
    Acuma îns’afară e căldură
    Iar noi, prin vot, ţ’o dăm în gură.

  4. Eu vin în Piaţa Universităţii pentru că Băsescu este dictator. Are stofă de dictator, din prima clipă de când a devenit preşedinte am simţit lucrul ăsta. Însă atunci era pe val, era plăcut de toată lumea. Nu sunt de acord cu ceea ce face acum. Îşi atribuie nişte lucruri care nu se regă­sesc în Constituţie. Totuşi, pe mine nu m-a păcălit domnul Băsescu. Cum a reuşit să păcălească atâţia oameni, nu pot să-mi explic. Am văzut dincolo de păcălelile domnului preşedinte. Îmi place să fiu liberă, să nu fiu constrânsă. Cu toate că eram tânără când a căzut Ceauşescu, observ acum aceleaşi apucături la domnul preşedinte Băsescu. Iar motivul principal pentru care m-am hotărât să ies în Piaţă a fost acela că nici măcar pe vremea comunismului nu ne-au tăiat atâtea drepturi şi beneficii. Ne taie din libertate, ne fură viitorul. Aş vrea ca românii să fie mai solidari. Recunosc că am avut câteva zile un sentiment de frustrare. Vedeam oameni prin supermarketuri care se plimbau şi îşi făceau liniştiţi cumpărăturile şi mă gândeam: “Habar n-au ce se întâmplă cu viaţa lor, pentru ăştia ies eu să îngheţ ca o proastă”. – Mădălina Ion, 39 de ani, artist plastic. S-a căsătorit acum două zile.


Iti "base" mintea? Baga!