Skip navigation


16 Comments

  1. Lehmann
    am un raspuns la ultimul art…e mai lung…poate e in spam…
    te rog,daca poti sa-l postezi.🙂

    • …. kn , prietene postarile daca sunt pedelepriste automat blogul asta le defineste ca spam🙂

      • pai al meu nu era pdleprist!🙂
        din contra.
        analizam ploada si pe ridzi,pe dudu ionescu,etc…

    • L-am vazut,dar este intr-un articol postat de Basarica si doar el ii poate reda “libertatea” !

  2. ,,,,, avem un votant ca nu , cine e maimuta ?

    • acum sint 4: unul e nepotul, altul e cristinutza, restul sint pretenii lor de joaca basista cu unguente rectale de la MRU

  3. imputitul(vesnicul certat cu igiena) lazaroa’…a spus ca cei care votam suntem zombie.
    daca citim sondajul tau Lehmann,suntem o rata a mortilor vii.
    urat!!!!
    huuuoooo lazaroa jegule!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  4. Dati telefon la Nr. 9 sa vina un echipaj special sa-l imbrace intr-o camasa alba cu mineci lungi care se leaga la spate

    javra basescu: “Când am spus că 99% mă întorc luni la Cotroceni, poate am exagerat cu proporţia şi cu data”

    • 🙂
      daca am crede in bazaconiile lui cu flacari,vrajitori etc…
      am putea intelege ca se va intoarce la cotroceni ca stafie.asta ca o promisiune.
      sa bantuie.sa faca in general ce fac stafiile…
      buahhhahaha!

      • incep sa fiu optimist si sa cred ca duminica se duce dracului javra … sint jigodiile disperate aproape de dementa

  5. Un consilier neras şi mai mereu mahmur
    Ne tot împuie capul cu poveşti.
    Pupînd de zor băsău’n cur
    Tu, lăzăroa, cînd mai munceşti ?🙂

  6. Sa-i transmiteti din partea mea ca este o plange pizda, sau … ma rog, ca este o pizda plange.🙂

  7. no,cum a fost la mitinguri in Bucuresti?

  8. Mi se pare mie, sau am reusit sa votez a doua oara (oricum, tot DA as vota, mai ales ca n-am votat niciodata in viata mea pentru Basescu, nici la primar, nici la presedinte, si sunt un PhD cu peste 100 de lucrari neplagiate).
    Chiar imi fac scarba cei care zic ca s-au lasat “pacaliti” in 2009 de pixelul albastru.


Iti "base" mintea? Baga!

