Skip navigation


5 Comments

  1. Azi e ziua imnului naţional. So, deşteaptă-te, române !

    P.S.: Am plecat la vot😉

  2. Am votat la 7,10. I-am proptit-o pe “DA”.

    Am fost al 7 lea ce votase. Muierea, mai iute la mînie, a fost a 6 a.

    P.S.: Nu aveau pukini … membrii comisiei🙂

  3. :))) buna idee ar fi fost o sectie in casoiul ala…. sa faca infarct javra.
    Am pus stampila cu hotarare si cu speranta, mult a fost si putin a ramas !

  4. am votat.
    DA.
    ps.
    in Tm lumea merge la vot.urna unde votez eu era deja pe un sfert plina.
    deocamdata predomina seniorii…dar sunt si tineri…🙂

  5. Pe la 10,30 i-am tras-o si eu. La scoala din Brasov unde am votat erau 5 sectii de votare. Era lume destula. Si tineri si batrani.


Iti "base" mintea? Baga!

