Skip navigation


lehman25

Nu imi este usor sa astern aceste randuri,dar pe acest blog de peste doi ani de zile,condamnam impreuna,mizeria portocalie in toate formele ei,plecand de la gunoiul de pe nava,continuand cu boarfa lui draga,cu ficele imbecile si cu toate slugiile ce-l inconjoara. 7,4 milioane dintre noi s-au dus cu ura si au votat DA,sperand implicit ca-l aducem pe Crin in postura de lider al nostru.Nu a fost sa fie si cinstit vorbind nu noi am acceptat pragul si nu noi nu ne-am dat cuvantul ca in caz ca…pierdem,plecam. Vorbim de onoare si e poate singura arma a noastra impotriva maimutelor. Daca veneam mai multi,daca convingeam mai multi,daca nu-si dadea cuvantul,daca,daca,daca! In fond depinde de noi,dupa ce-si da demisia sa ne ducem buluc si sa-l rugam sa revina,suntem doar 7,4 milioane si pentru gunoi oricum nu contam,dar daca cuvantul unui om,pe care il apreciem,azi valoreaza ceva,iar maine e HAI ROMANI LA VOT,NU VREAU SA CASTIG LA MASA VERDE,ne meritam soarta ! Cuvantul lui este pretios macar pentru mine,si dupa ce epuizeaza orice masura de a-l izgoni pe acest borfas,in caz ca esueaza,ma astept sa si-l respecte,indiferent de pierderea generata !

67 Comments

  1. Subscriu.

  2. Sa se revizuiasca- primesc dar sa nu se schimbe nimic… Firesc ar fi sa demisioneze, sa se tina de cuvant – practic… basescul si gloata lui abia asteapta asta. Deci? Daca face acest lucru se va ridica romanul umilit (peste 7 mil) sa-l oblige sa revina asupre deciziei de a-si da demisia? Se vor aduna, chiar si “spontan” 10000 de oameni in Piata Universitatii intr-un miting de sustinere? Eu as zice ca nu asa ca… raman la prima idee, pentru binele nostru.

  3. De foarte multe ori am sentimentul ca te pripesti … aruncand mult prea usor cu vorbe !
    Cred ca si de data asta o faci!
    Nu s-a tras linie …
    Eu cred ca ar fi o grava eroare sa o faca acum!

    • 🙂
      a spus: dupa ce epuizeaza toate mijloacele…🙂

      • 🙂 Ai punctat foarte corect,kn ! E daca vrei o portita,fara Ghita !🙂

    • Nici nu am pretins ca s-a tras linie,mai citeste odata !

      • Da… se pare ca nu am citit ultimul pasaj! Mea culpa !!!
        Probabil ca eram prea iritata de restul postarii…
        In nenumarate randuri te-ai declarat un admirator al lui Antonescu. Nu vad de ce ai pune la indoiala ceea ce spune un om care pana acum nu stiu sa-si fi incalcat cuvantul!

        • Nu pun la indoiala,doar zic si astept cu mare drag comentariile voastre,in rest te bucuri de toata pretuirea mea !

    • Ma cunosti foarte putin si asa pot sa inteleg reactiile tale. Interesul meu este de a genera discutii,pe cat posibil,cat mai antagonice !

      • Nu cred ca esti dispus sa intelegi ….
        Un lucru e cert nu esti detinatorul adevarului absolut!

        • Diana
          nu fii Crin.in sensul bun.cu inima la gura.chiar daca …cateodata asta este TOT CE NE FACE UMANI>
          ai inteles.
          noi vrem argumentari.
          discutii.
          ca toti sa intelegem si…sa NE INTELEGEM.
          ce politicienii nu sunt in stare.
          eu te cunosc de ceva timp.si stiu ca esti inteligenta si talentata.

        • Nu am sustinut niciodata asta.

          • 😀 Uneori am avut senzatia asta!

  4. Sunt de acord cu demisia lui numai in varianta in care ccr nu va valida referendumul. Oamenii de onoare sunt si patrioti si din nefericire sunt si rari. Acesti oameni sunt scumpi si cine are asemenea oameni trebuie sa tina de ei ca de ochii din cap.

  5. eu altceva am remarcat astazi…
    1.rus a votat impotriva propunerii Crinului cu demiterea satanei timpan.
    2.basescu a iesit sa ceara “inapoi” de la Ponta…”usl are o obligatie morala fata de mine…”
    3.circul intre cei doi continua…actor principal blejnar.(daca gunoiul ala are 2% dreptate,atunci noi avem un premier foaaaaaarte santajabil…taman facut ptr putred)
    4.lista.lista lui rus.nu a lui shindler.dar tot aia e.suntem pe lista cuiva.ptr a fii salvati sau masacrati…?vom vedea.
    5.vad ca incepe decapitarea in randul oamenilor Crinului.urmeaza El.
    pacat.
    mare pacat.
    ps.
    50+1,acest cadou adus de ponta din ue ,a fost primul cutit.
    Crin trebuia s-o promulge.asa se face intr-o coalitie.
    restul este doar ONOAREA lui.’
    care noi o cerem.

  6. …. CE TARE !….noi cerem onoarea lui Crin , dar a lui basescu o cerem ?, cerem onoarea unui on de onoare , dar a unui bisnitar nu ?…. tot nu va e clar ca aici a fost intors portofelul !!!!!!!!!!!!?….. nu sunt aceleasi datele problemei , el nu a spus ce a spus , in , sau la gandul unui vot curat nu al unui boicot si al unui prag , ce dumnezeu chiar ca aveti un val pe ochi !

    • nu.
      de la basescu cerem sa ne dea MUIE.
      o face.
      si e bine.

  7. banuiesc ca va demisiona.
    ar gresii enorm daca nu ar face-o astazi.ar trebuii sa va dea satisfactie.
    totul este super bistosh in tara asta.
    doar vorba lui spusa intr-un elan prost gestionat este imortanta.
    ca putredul o sa ne duca in masacru cu ungurii(ca sa mai scada numarul din LISTA aia a lui rus,deh mai putine guri de hranit)asta nu este deloc important.
    ca asasinii aia fmi sunt in bucuresti cu ceva banuti ptr sarantocii de noi….sa ne mai cumpere TACEREA.
    ………………………………………………………………………………………………
    important este sa sacrificam si ultima bruma de speranta intr-un cetatean .😦

  8. Crin a spus ca pleaca din viata politica daca, daca, daca, Basescu se va intoarce la Cotroceni. Nu s-a intors. Inca.

  9. ….. avem un om cere stie ce e onoarea si gata hai sa-l omoram , sa pastram viermele , foarte tari sunteti !

    • pai…e biblic acest sindrom.

  10. Nu-l omoram, asteptam insa ceva ce altii nu au !

    • cea ce ceri nu te va ajuta cu nimic.
      ce ceri tu…este exact ce a promis el in ziua aia…
      un sacrificiu.

  11. 😦
    niciodata nu am fost atat de trist ptr un politician…
    am incercat aceasta tristeti cand a fost mazilit Geoana in 6 decembrie.😦

  12. Crin a afirmat din nou ca va pleca
    http://www.pesurse.ro/#/2012/07/31/crin-antonescu-n-fond-traian-bsescu-a-fost-demis/#news
    Dar am o problema cu acesta cu fata de ….cur am spus si aseara si mai spun si astazi ca si asa cred ca sunt ,,fisat,,
    De ce s-a acceptat cifra ……18.308.612 de votanţi
    Un posibil raspuns…..
    http://www.realitateamea.ro/2012/07/rus-ioan-rus-si-o-harta-interesanta-cu-filialele-psd-care-nu-s-au-deranjat-la-referendum.html

  13. AM CITIT SI EU CE ATI SCRIS MAI SUS SI POT SA SPUN CA NU SUNT DE ACORD CU UNII DINTRE VOI CARE SPUNETI CA SA-SI DEA DEMISIA. IN PRIMUL RAND CCR NU A SPUS DACA E VALID REFERENDUMUL SAU NU. IN AL DOILEA RAND DACA ISI DA DEMISIA SI SE INTOARCE NENOROCITUL ASTA DE BASESCU DISTRUGE TARA DE TOT.
    DACA REFERENDUMUL VA FI INVALIDAT ATUNCI TREBUIE SA-SI DEA DEMISIA, DAR NU INAINTE DE A SPUNE CCR DACA E VALID SAU NU.

  14. Absolut corect,Romania .

  15. Schimb de pe TVR pe Antena 3 si tot asa sa vad si la olimpiada si la Dana Grecu =))

  16. Pentru nenea Duvăz:
    rezultatelor acestuia

    Art.46. – (1) Curtea Constituţională veghează la respectarea procedurii pentru organizarea şi desfăşurarea referendumului şi confirmă rezultatele acestuia.
    (2) Pentru ducerea la îndeplinire a prevederilor alin.(1), Curtea Constituţională poate cere informaţii de la autorităţile publice.
    (3) Biroul Electoral Central este obligat să prezinte, la solicitarea Curţii Constituţionale, informări asupra fazelor şi operaţiunilor de desfăşurare a referendumului.

    Art.47. – (1) Plenul Curţii Constituţionale decide cu o majoritate de două treimi asupra valabilităţii referendumului.
    (2) Hotărârea Curţii Constituţionale stabileşte dacă a fost respectată procedura pentru organizarea şi desfăşurarea referendumului şi confirmă rezultatele acestuia.
    (3) Înaintea publicării în Monitorul Oficial al României, Partea I, hotărârea Curţii Constituţionale se prezintă Camerei Deputaţilor şi Senatului, întrunite în şedinţă comună.

    • hai mai…
      acum si tu vii si-l freci cu art…el era in chinurile facerii…🙂🙂
      uite ce frumos incepem sa vedem toate schemele lor de furtisag marunt…
      mortii,vii,mici mari…
      liste liste..numere numere…
      hehehehe
      si acum astia (ziaristii ) se baga unde facea si el nenea duvaz cate un banut!!!!🙂🙂🙂

  17. a,
    era sa uit!!!!!!!
    cea mai importanta chestie vine tot de la specialul suspendat atarnat.
    si anume:
    gazele.
    aurul.
    si cuprul.
    astea trebuie vandute ca sa mai avem ceva maruntis sa le dam la fraieri si noi sa mai facem ceva mantocareala…si STAPANII SA FIE HAPY.😉
    asa ca,beai victoras,ne certaram ,ne baturam ne futuram…acum hai la treaba…asculta de securistu batran ca stie ce face.😉

  18. ps
    continuare:
    beai victoras…cu mine faci bani cu paiata aia demisionara bube-n cap.
    realizezi ca este in stare sa-ti ceara si tie demisia???🙂🙂🙂

  19. am ascultat discursul lui Crin:

    A inceput RAZBOIUL impotriva gastii ponta-rus-hrebenciuc-oprisan;
    – au fost clar trimise doua sageti criminale impotriva lui ponta care pt mine sint categorice: daca CCR invalideaza referendumul CRIN ANTONESCU o sa se retraga din usl;
    – dupa asta Antena3 o sa inceapa MACELUL impotriva gruparii ponta-rus;
    – dupa ce usl-ul o sa fie facut pulbere Antonescu o sa revina si o sa se oficializeze singura grupare REALA impotriva noii aliante basescu-ponta, aceasta fiind Antonescu, Dragnea, Voiculescu… acestia trei sint SINGURII care AU LUPTAT REAL IMPOTRIVA JAVREI BASESCU

    e scris negru pe alb ca sa ramina… sa speram ca javrele ponta si rus o sa miroasa faptul ca o sa fie MACELARITI in acest razboi si sper sa anuleze CONTRACTUL cu javra basescu ACUM

    ponta nu mai apare la Antena, se plimba intre realitatea basista si rtv-ul securistului ghita

    • ia venit si ajutorul:
      urechiatul tanasescu.
      (ajutorul lui basescu)

      • AntiXsiAntiY-popor_de_boy
      • Posted July 31, 2012 at 19:53
      • Permalink
      • Reply

      Mda, snobismul tău, amice… Eu sunt prost, dar dar când ma uit prin jurul meu… prind curaj!

  20. CALMATI-VA! Curtea va valida referendumul! Dati de baut dak am dreptate ?

  21. GENIAL… reiau un comentariu scris de cineva pe blogul lui Victor Ciutacu:

    “Apel la cerere de AZIL POLITIC pentru cei care au votat si votul lor ca si viata le este in pericol!!!!!!.
    Eu astazi am trimis ambasadei Germanie, USA si Norvegiei o cerere de azil politic.
    Adrese:
    visasbucharest@state.gov
    https://bukarest.diplo.de/Vertretung/bukarest/ro/Kontakt.html
    info@bukarest.diplo.de
    http://www2.norvegia.ro/
    emb.bucharest@mfa.no
    Cerere:
    Subsemnatul…… cetatean al Romaniei si al Uniunii Europene, in urma exprimarii votului liber exprimat in mod democratic, la referendumul din data de 29.07.2012, datorita declaratiilor presedintelui suspendat Traian Basescu impotriva celor care si-au exprimat votul imi simt amenintata viata precum si integritatea fizica a familiei pentru faptul ca mi-am exprimat dreptul la vot impotriva sa, va solicit azil politic in baza dreptul internaţional contemporan care susţine că, din punctul de vedere al statului care acordă azil, acest concept include două elemente:
    • ocrotirea unor străini din raţiuni umanitare, care însă în cazul azilului reprezintă mai mult decât un refugiu temporar;
    • un anumit grad de protecţie activă, printr-o serie de măsuri care revin autorităţilor cu atribuţii speciale în acest domeniu, vizând asimilarea azilantului în societatea în care a fost primit.
    Din punctul de vedere al individului, dreptul de a solicita azil este considerat un drept fundamental al omului. Acest drept a fost prevăzut în Declaraţia Universală a Drepturilor Omului (art.14).[4]
    Cu stima,
    Poate ne vor adopta ei daca l-au sustinut pe presedintele suspendat.
    De Valeriu pe 31 July 2012 la 18:44″

    de miine cred ca ma apuc de treaba… trimit la toate ambasadele

  22. Lehman vezi ca am un comentariu mai lung in asteptare pt moderare… poate poti sa faci ceva

  23. Dan – Rezolvat.

  24. hey nu publicati tot?
    CALMATI-VA! Referendumul VA FI VALIDAT! Dati de baut daca am dreptate…

  25. CINE FACE PARIU CU MINE CA SE VALIDEAZA REFERENDUMUL?

    • daca presiunea gruparii reale anti basescu (Crin , Dragnea, Voiculescu) si a noastra a celor care trimitem reactii instantaneu si aratam ca nu sintem imbecili sa joace toate javrele tontoroiul pe noi atunci e posibil…

      cit priveste pariul… cu parere de rau dar nu fac pariuri… decit dupa ce le cistig

    • AntiXsiAntiY-popor_de_boy
    • Posted July 31, 2012 at 19:49
    • Permalink
    • Reply

    KN scrie 90% din comentariile de aici, vorbind numai tâmpenii. Băiatul e snob, n-ai ce să-i faci, sau mă rog, fata sau ce-o fi. În afară de PulimeaTaichii, un alt idiot notoriu, sunt personaje care gândesc. Ce-i drept, care mă înjură doar când pomenesc pe-aici cu nick-ul meu, dar nu-i bai, mie tot mi-s dragi.

    ADMIN, COMENTARIUL TĂU E EXCELENT, minus cele cateva dezacorduri gramaticale, dar trecem peste. Dacă acest “crin” demisionează, PNL câștigă enorm. Ponta, care continua cu declarații de copil supărat, atentând la câștigul unui electorat plictisit până peste cap de jocul politic stupid, pierde tot. Ultimul sprijin.

    Dar așa cum Băsescu nu-și dă demisia de onoare, de ce și-ar da-o Crin?

    PS: Dacă ar mai fi pe acest forum măcar 1 sau 2 cu judecata Admninului, care să-i înlocuiască pe paraziții mai-sus amintiți, ar fi și mai bine.

    Numai de bine.

    • copile nu e joaca decit pt cretini

      faci cit te taie capul…

        • AntiXsiAntiY-popor_de_boy
        • Posted July 31, 2012 at 20:01
        • Permalink
        • Reply

        A face cât te taie capul presupune limite impuse, dar un snob ca domnia-ta are tot dreptul să-și arate analfabetismul pe forumuri. Cât privește “copile nu”, una la mână, e ușor pentru snobi să jignească, fiindcă se consideră foarte maturi (politic, vreau să zic), și-a doua la mână, cu cine ai luat Doctoratul “Gimnazic”?
        Cu… Ponta?

        Nu răspunde, era retoric. Nu am timp ca tine să pierd pe aici ceasuri întregi și să mă războiesc cu toți cretinii.

        Ne mai “auzim”.

        • Hmmmm, daca nu ai timp, ce te mana sa mai scrii pe aici ? Cumva acel lucru care nu doare ?

        • cretinule am preluat exact formularile tale privind apelativul “copile”🙂 rau e sa fii idiot snob si sa te mai si lauzi🙂🙂🙂
          ai vazut cit de usor pici in plasa ca un papagal prost

          ti-am promis si nu o sa fie ultima oara🙂

    • AntiX – kn este medic si este un tip cu mult bun simt,nu-mi amintesc sa fi jignit pe cineva . Pulimea Taichii are analize foarte pertinente si chiar daca de multe ori nu am rezonat, ma simt onorat sa-l citesc si sa-l vad prezenet benevol in fiecare zi . Eu nu sunt admin si daca am dezacorduri imi cer scuze,eu nu-mi recitesc si nu-mi corectez scrierile,nu ma disculpa dar este o realitate. Daca Crin demisioneaza,castiga atat ponta cat si base,sa fim corecti.
      P.S. Nu avem paraziti pe acest blog,din pacate cu exceptia mea,toti isi platesc taxele si beneficiaza de nimic si cinstit sa fiu nici eu nu nu reusesc sa nu le platesc chiar pe toate,mea culpa !🙂
      In final esti o.k atat timp cat participi fara injurii la orice discutii .
      P.S. Daca scapam de base si sare lumea pe tine, eu sigur te apar, nu tu esti problema noastra !

  26. Trebuia sa apara si basistii pe aici. Lehman baga si tu aia cu moderarea ca vin besinestii!

      • AntiXsiAntiY-popor_de_boy
      • Posted July 31, 2012 at 20:26
      • Permalink
      • Reply

      Si totusi, iaca, mai scriu un comentariu. Pai Lehman nu-i prostca tine sau ca Antenele. De asta e Basarica pe prima pagina in cautari, dar un adept al cenzurii, ca tine, daca nu se face singur prost, nu-i trece ziua bine!
      Sa fii sanatos!

      • Sa clarificam un pic lucrurile – Basarica si lehman25 “e” doua persoane ! Pe acest blog prostii nu scriu,scriu insa oameni cu opinii diferite si tocmai acesta e spiritul blog-ului,unul din ele bineinteles. Cu cenzura nu am sa fiu niciodata de acord,dar recunosc ca sterg injuriile,atunci cand sunt pe faza. In concluzie moderarea comentariilor este exclusa !

      • AntiXsiAntiY-popor_de_boy
      • Posted July 31, 2012 at 20:27
      • Permalink
      • Reply

      Erata “trebuia sa”.

  27. Basescu nu s-a intors la Cotroceni , asa ca Antonescu mai poate astepta cu demisia !
    Ca si @dani am speranta ca referendumul va fi validat .

    Si pana atunci si dupa nu pot sa spun decat :

    MUIE BASESCU ! ! !

    • Prietene, te astept la mine la terasa sa bem ceva dupa ce chioraliul va vedea cum oamenii pusi de el la ccr se vor lepada de el ca de o masea stricata.

      • Onorabile !
        Un chef nu strica nici o data , asa ca APROB POZITIV invitatia ta.
        Sa fii iubit…

  28. @pulimea taichi….
    ma gandesc ca ziua de ieri a fost foarte ciudata.
    tu,de obicei gasesti un mod de a expune ideea,si chiar daca te mai “chinui” eu….la urma tot pricep “afinitatile”…
    aseara,am incheiat ziua cam-cam trist.😦
    daca te-am suparat…cer iertare.
    este mai important ptr mine ca discutiile cu tine si fie bune,vii,etc…decat TOATA haita politica la un loc.
    so,
    sper ca suntem ok.🙂

    • 🙂

    • 🙂
      so,
      suntem ok?

      • Da. Ţi s-a părut altceva ?

        • pai stiu eu?
          aseara era asa o atmosfera de lame taioase si bombe si genade…
          hehehehe
          ma temeam ca una din astea a lovit si in virtuala noastra prietenie…🙂
          (paranoic,asa-i?)
          ps
          a fost ceva cu luna???
          cu alti sateliti???🙂

          • E luna în creştere … so, pragul de inhibiţie … e mai scăzut … şi mai scapă vocea🙂

  29. E o greseala sa credem ca toti cei 7,4 mil sunt pro Antonescu. Ei sunt anti-basescu…o parte dintre ei il sustin pe Crin, altii vor doar sa scape de chior. Din pacate, toti sunt extrem de dezamagiti acum…si pe buna dreptate, USL-ul a avut meciul in mana, si-au dat cu stangul in dreptul. Eu de exemplu, nu voi mai participa la vot in toamna. Pe pedelepre nu o sa le votez niciodata, iar de USL sunt extrem de dezamagit….si am o presimtire ca nu sunt singurul care va proceda asa.

    • Al 2 lea referendum nu va fi în toamnă. Poate fi şi pe 18 august … dacă presupunem că … pînă pe 12 august … se rectifică listele electorale.

      Legea nu spune că trebe … neapărat … o campanie de 30 de zile. Trebe MAXIM 30 de zile. Adecă … la rigoare … un timp oricît de mic … dar care să fie suficient … pentru corecta organizare … a scrutinului.

      • ma refeream la alegerile parlamentare. referndumul va fi invalidat de CCR, n-am nicio emotie si chioretele se va intoarce la cotroceni. DAr eu nu o sa ma mai prezint la parlamentare din motivele pe care le-am expus mai sus. USL – big disappointment….


Iti "base" mintea? Baga!

