Skip navigation


22 Comments

  1. mori bestie!

  2. Mda, acum am văzut această declaraţie … graţie vouă, dragilor … mulţumesc🙂

    Are chestii utile … în cuprinsul ei. Printre care … şi premisele … pentru adîncirea misterului … promulgării-teslă-n-coaie … făcută de Crin … pe 24😦

    • ai putut sa-l asculti?
      eu nu…
      poti sa dezvolti “premisele”???

      • Hmmm, ieri am fost ameninţat atît aici … cît şi pe inpolitics … iar seara, mi-a fost blocată cartela sim. De 2 ani cît mă iau de băsău … n-am fost ameninţat. 😉

        Acu’ cînd mă apropii … prea mult, se pare … de combinaţia băsăului cu Ponta … văd că-ncepe a-mi cauza … sportul ăsta😦

        • 😦
          asta e…urat.
          amenintarile astea sunt de prost-prost gust.😦

        • astia doi,
          ponta si chioru sunt combinati.
          asta e clar…mai greu este de dovedit…
          oricum,
          daca marsheaza cei de la a3 si ziarele afiliate pe “buba rus”,primarii si listele….
          hehehehe
          o sa ajunga la toamna sa-i voteze…chiar mortii.sau doar mortii si cativa cateva kile de suflete…
          eu de acum ma pregatesc sa-i “fut” cat pot.

          • Mda, am rezolvat cu cartela sim … hmmm, să zicem c-a fost o coincidenţă😦

            • Emil Vulcanescu
            • Posted August 2, 2012 at 12:05
            • Permalink

            @pulimeataichii
            Nu fii “copil” sa crezi in coincidente si eu am fost amenintat ca pot fi calcat de tramvai iar un “militian” s-a suit cu masina pe trotuar ( nu i-au prins franele cica ! ) si era sa ma loveasca , am avut prezenta de spirit si am sarit pe capota … am scapat .
            Asa vad si eu lucrurile PONTA A TRADAT , suntem deja vanduti cu aur , cupru , gaze de sist , hidroelectrica , CN Cernavoda , terenurile agricole iar dupa noua lege a sanatatii vom fi trecuti intr-o baza de date si in functie de NECESITATI vom fi sacrificati ca “porcii” pentru a ni se preleva organele !
            Sa fii iubit…

          • Emil…
            a 5-a fiola,a?
            este un material foarte interesant…😉

            • Emil Vulcanescu
            • Posted August 2, 2012 at 12:48
            • Permalink

            Neamtule ! , Onorabile kn !
            Sunt un Mare Pacatos si stii ce se spune in biblie despre gura pacatosului …
            Acum dupa ce iti raspund ma duc sa beau o bere ( prima pe ziua de azi , a doua o beau in sanatatea ta si a gazdei noastre ) si … , de placere !
            La Ponta i-a iesit porumbelul din gura cand a spus ca familia i-a fost amenintata ! daca nu trada nu mai avea mostenitori !
            Am mai scris si pe blogul lui Adrian Nastase ca besinescu nu se da inapoi de la nimic , daca trebuie calca si pe cadavrele parintilor ca sa-i fie LUI bine !
            Ne “auzim” dupa ora !8 .
            Sa fii iubit…

          • hehehe
            pai .dupa tine se pare ca el este victima…
            eu nu sunt de aceasi parere…
            eu cred acea legatura imorala se trage din ….anii de ucenicie a lui ponta…
            a fost “plasat” in custodia raspopitului…dar a fost tot timpul a basescului.🙂

          • in termeni “spionicesti” la astia ca ponta li se zice:adormitii.
            acum e sculat.
            fix ca o pula…🙂🙂🙂

          • Merci de vorbele bune, Emile … numa’ că io am o teorie … cum că Ponta şi Alistarache … s-au dat ameninţaţi … ca să nu fie bănuiţi … pe bună dreptate … drept trădători

            P.S.: Ponta l-a trimis, ieri, pe Alistarache … prin studiouri … ca să-mprăştie ceaţă … în legătură cu variantele … pentru posibila soluţie de la CCR

  3. …….infractor imputit !….ca orice pedelepra !

  4. na,
    judeca cei noua magnifici???
    sunt curios cum se vor scoate din cacat.🙂

  5. Reblogged this on DE VORBA CU ALEXANDRA.

  6. nu inteleg un lucru:
    cum de au permis (haita nemernica de politicieni) sa fie expuse publicului larg atatea magarii…
    nu inteleg care le-a fost scopul…😦

    • Păcat că nu ai ascultat discursu’ lu boicotescu … are destule chei … “Domnul” Victor Ponta … doar Voiculescu, Crin şi Dragnea – puşi la index etc😉

      • o sa.
        dar ma simt foarte jenat si penibil ,ptr ca au fost cateva “momente” cand am lasat prudenta si paranoia deoparte si am crezut cumva in hahalera asta de procuror…👿

  7. ca treaba sa fie simai imputita…in timp camp pt referendum …ponta era insotit de tariceanu…😦
    eu ma gandeam ca-l dascaleste in d’ale fmiului….
    pula.iar teapa.

  8. sincer..nu mai am rabdare sa-l ascult ..mi-e sila!


Iti "base" mintea? Baga!

