Skip navigation


30 Comments

  1. Reblogged this on tesoruccio49.

  2. Cu ochiul ala spanchiu se uita la patul de sus🙂

  3. He he … Adrian e veteran … iar băsău’ va fi … pufan.

    So, patul de sus🙂

    P.S.: Şi, dealtfel, nici nu cred că se califică … să stea cu Adrian … fin’că ministerul justiţiei … e la PSD. So, cred că Adrian stă bine-bine … acolo la mititica … şi cred că are pînă şi 2, 3 din tsblourile preferate … iar un grobian ca băsău’ … n-are faţă … să stea într-un mediu … atît de fin😉

  4. Ce gluma buna , basaul vrea sa demanteleze retelele de fraudare a voturilor !

    • …………. n-ar fi mai bine sa decaloteze ?……acolo cu hadrian !

  5. eu nu sunt rau.
    asa ca:
    base, si sus si jos!!!!
    o vei lua si SUS si JOS…de la colegii tai viitori…😉

  6. unde este stirea normala si potrivita ptr ziua de astazi:
    basescu a demisionat!!!!
    eu asa credeam…ca se va intampla.
    dar…sula.
    el tot ameninta lumea..nu merge cineva sa-i sparga gura aia spurcata???

    • He he, ştirea … e pe-aproape:

      băsescu … iar … a micţionat😉

      • azi am avut treaba…so,
        faci un rezumat?🙂
        te rog.

        • Mda, a răspuns cu lovituri redutabile … dar nu şi surprinzătoare: desant al procurorului Elodia … “ridicînd” listele electorale … intimidări la adresa celor angrenaţi în actualizarea listelor … plus, of course … dezimformări: că n-ar avea nimeni … nici o treabă în materie de liste … decît Rus.

          P.S.: Cu Rus ăsta … clar … e ceva dubios … fin’că tonul băsăului … a fost cam de reproş … un fel de: mi-ai promis ceva, Ruse … şi degeaba ai dat-o după cireş … cu adresa de ieri … către CCR … semnată de chestoru’ ăla de l-am numit io … tot mi-am dat sama … că joci la 2 capete😉

        • dezinformări

          • ioan rus e un om absolut integru si de caracter… nu o sa-l tradeze pe basescu niciodata

          • 🙂
            inteleg…
            deci e clar.razboi.🙂
            eu ziceam ca daca nu demisioneaza pleaca la neptun…el nimic…
            tot la cotroceni se viseaza…
            nebun.

          • Scuze, pentru rezumatu’ parcimonios …. da’ mă uit la Dana … şi se spun multe deşteptăciuni … başca e şi Oana … cu rochia ei turcoaz😉

          • 🙂
            da…oana…
            eu tot vad albastru in rochita aia a ei…oare am ajuns sa vad…albastru cum vedeam in 2009 mov?🙂

          • He he … dacă te uitai atent … avea albastru în spatele ei … în fundalul studioului … şi aşa puteai să compari … şi să vezi … în zona suprapusă … că nu-i tocmai albastră … rochiţa😉

        • 🙂
          e frumoasa.

  7. javra a scapat sapunul pe jos si e fericit…

  8. mugurel isarescu colonel pe lista javrelor basiste alaturi de blejnar, swartenberg, mru

    uite asa se explica si oficial cursul de schimb care a explodat in favoarea javrei basescu… caci neoficial stiau multi ca sint doi securisti cu state vechi care se ajuta si completeaza unul pe celalat… ACORDUL DE LA VIENA DIN 2009… CEA MAI MARE EXCORCHERIE FINANCIARA PRIN CARE AM FOST JEFUITI DE CITEVA MILIARDE DE EURO, semnat de :fmi, noua banci private, isarescu si basescu

    • gunoiul ala trilateral,are si acum un “membru” in guvern.
      ………………………………………………..
      eu daca as fii basescu…in gunoiul asta imputit as avea cea mai mica incredere si cea mai mare teama de el…😦

      • inca mai ai impresia ca nu se cunosc excelent jarele… vorba aia, amindoi au lucrat in DIE… crezi ca nu se cunosteau inca de atunci🙂

        • nu am nici o impresie.
          doar scarba.

  9. Cum ar arata Basescu in rol de ,,fetita” la puscarie ??? Io zic ca-i face pe detinutii homosexuali sa le placa femeile !!!
    Pai cu mutra aia mototolita de comele alcoolice si cu ochiul ala fix, ce dracu’ atractie sa aibe din partea alora ???

  10. stie cineva care sunt ONGurile alea care cer sa fie publice identitatile celor care au votat la referendum?

  11. BASE TE IUBIMM!!!!!!

    • fute-l daca tot i-l iubesti atat.

  12. Angajaţii celor două companii vor să le fie respectat contractul colectiv de muncă şi să le fie achitate drepturilor salariale prevăzute în acesta, pînă pe 29 mai.


Iti "base" mintea? Baga!

