Skip navigation


5 Comments

  1. da hussein…suparat…🙂

  2. Eu cred ca B.O. vorbeste cu boc sa vada cum aplica Sfanta Constitutiune .

    • AntiXsiAntiY-popor_de_boy
    • Posted August 5, 2012 at 14:07
    • Permalink
    • Reply

    Cum își permite, dom’ne, cel mai puternic om din lume să se “ia” de celebrul, deja, în Americi și-n alte locuri, domn Multi-Plagiatore-Copy_Paste?!
    SĂ-i fie RUȘINE!

  3. Cainele moare de drum lung iar prostul, de grija altuia.🙂

  4. Depinde acum ce minge loveşti!


5 Trackbacks/Pingbacks

  1. […] postul meu era compus cu expresii cam vulgare. Starea mea de “sictireală” continuă! De vină pentru toată situaţia post- referendum, este actualul guvern. A plecat la luptă fără a verifica toate […]

  2. By Popateapa's Blog on 05 Aug 2012 at 6:28 pm

    […] more… 1,902 more words Intoleranţa şi tendinţele iredentiste maghiare sunt mai acute. Poate din cauza faptului că Băsescu a vrut să le dea autonomie, l-au susţinut. […]

  3. […] articol din “Vocea Rusiei” pentru că mi se pare sugestiv pentru situația noastră unde alții ne conduc destinele. Citindu-l mi-am dat seama că nu mai am de spus nimic pe acestă […]

  4. By URL on 21 Aug 2012 at 5:08 pm

    … [Trackback]…

    […] Read More: basarica.wordpress.com/2012/08/05/baseball-ul-un-altfel-de-oina-romaneasca/ […]…

  5. By My Website on 07 May 2013 at 1:51 pm

    … [Trackback]…

    […] Informations on that Topic: basarica.wordpress.com/2012/08/05/baseball-ul-un-altfel-de-oina-romaneasca/ […]…

Iti "base" mintea? Baga!

