Skip navigation


20120809-003611.jpg

10 Comments

  1. sefu lui august iar se da in stamba din curticica.
    bleah.

    • Nu m-am uitat.

      Şi mă simt mai curat … mai uscat🙂

      • 🙂
        las’ ca am vomat eu si ptr tine…
        tot cu lissssteeeeeeeeeeeeee.
        acum a scos o cifra de peste 400 de mii plus la cea de 18 mil.

      • mai un pic si depasim china…vb lui basarica.

  2. mai un dosar penal.
    super.
    cand termina cu astia cu grade asa…poate trece la politicieni(dragnea,antonescu,varujan,voic…etc),si dupa asta….ziaristii.
    iar cand a gatat si cu ei…atunci sa treaca la gros.
    are doua variante:
    sa ne bage prin puscarii ,canale,etc…
    sau sa ne arda ceva amenzi.asa de “distractie”…10-15 milioane pe saptamana…are si unelte.
    cotarlele alea de comunitari si jandarmi.

    • N-ajunge să ne mai terorizeze.

      Io deja sudez la blindata mea … artizanală … testamentu’ mi l-am făcut … nu mai vreau s-apuc un Crăciun … cu băsău’ călare … pe România😉

      • ne vedem la bucuresti in pta U.
        tot ziceam noi ca acolo ne vom intalnii sa-l “dam” jos.

  3. eu in viata mea de adult nu am agresat fizic nici un om …dar pe asta…
    uff…


Iti "base" mintea? Baga!

