Skip navigation


8 Comments

  1. Breaking News : azi procurorii au ajuns la Suraia, Vrancea. Desi e zi nationala astia lucreaza. Domle, ce inseamna interesul national.. nu mai conteaza nimic altceva. Posibil ca aceste zile sa ramana in istorie cu numele de “frauda de la Suraia”

  2. ….. sau cu ” ziua linsarii procurorilor portocalii “.

    • BASHESCU LA PUSCARIE
    • Posted August 15, 2012 at 13:04
    • Permalink
    • Reply

    Asta, cel mai marturisitor procuror chiar seamana cu jigodia bashescu,.

    • BASHESCU LA PUSCARIE
    • Posted August 15, 2012 at 13:06
    • Permalink
    • Reply

    El nu v-a gasi apa in ocean, daramite vreo frauda,.pare mai idiot decat multi basisti ,.,.

    • Nici nu trebuie sa gaseasca. E suficient sa gaseasca vreo 10.000 de suspiciuni. Aparatul de represiune basist se bazeaza pe supozitii. Restul face lumea de pe strada

  3. …… astia , inventeaza ceva , gasesc ei ceva , numai in mintea lor , bun si cine ii poate controla ?

    • Nimeni. Ar trebui ca cei pentru care s-a votat sa apere cumva oamenii astia. Altfel mai vin aia la vot la pulivar. E amuzanta situatia. Guvernantii se plang de abuzurile Parchetului iar oamenii dau cu subsemnatul. Daca nu vor mai veni la vot in toamna sa nu se mire. Lipsa lor la vot va creste implicit PDL. Asa de cretini sa fie incat sa nu inteleaga ori asa se doreste ?

      • Astia de la USL imi inspira un chirurg care se plange pacientului ca il saboteaza echipa, cam asa ceva. Ii spune: stai aici ca te salvez eu, dar anestezistul mi-a dat teapa, asistentele nu vor sa imi dea scule la mana. Fa si tu ceva in sensul asta… eu nu am pomenit asa echipa pe unde am mai umblat


Iti "base" mintea? Baga!

