Skip navigation


de pe blogul lui danilet spicuim (cu copy/paste) de aici:

… “dar eu tot cred că trebuie să îmi cer şi aici scuze: – că în sala de judecată, judec; – ca la biserică, mă rog; – că la petreceri, mă distrez; – ca la karaoke, cânt (dupa 7 ani de cor la şcoală îmi permit şi zău că am senzaţia că îmi reuşeşte uneori); – că la sport, transpir; – că la plajă, mă dezbrac; – că la prânz, casc; că la baie…(înţelegeti voi) “

noi, ca de obicei,  intelegem si suntem alaturi de danilet in acesta grea si chinuitoare experienta

mai ales ca suntem convinsi ca karaocke(cacofonie intentionata) o face tot la baie; si nu din gura

pentru ca danilet sa nu aiba vreun impuls de a sterge de pe blog (dupa ce se sterge la cur) ce a scris, iata, pentru posteritate (care e altceva decat posterior) si un print screen al celor publicate de el pe blog

14 Comments

  1. ,,, starambu’ dracului ,,, te mananca si pe tine in cur ca pe zambilica ,,, sunt fotografii luate din spatiul public nu de la mata de acasa ,,,

  2. Incet incet asta o inlolcuieste pe uudrea

  3. Daca va pica basescu va trebui sa te tunzi !

  4. Io zic … că limbricu’ ăsta … nu doar la baie se …😉

    Ci, mai ales … în spaţiul public. Pentru că prea put vorbele lui … a cur.

  5. 6 pentru invalidare. Ole !

  6. Aspazia ?

  7. SLUGILE BASISTE AU INVALIDAT REFERENDUMUL
    RUSINE PUR SI SIMPLU AU VOMITAT PE 7,5 MILIOANE DE ROMANI

  8. 🙂 SECATURA O SA-SI DOREASCA SA FIE SUSPENDAT !!!!!!!!!!!!!

  9. Oricum, era stabilita treaba. Ieri a zis Zegrean ca se rezolva ? S-a rezolvat🙂 Azi au dat un verdict in 2 ore, dubios de repede🙂 Bine, voi puteti visa in continuare ca scapam de el. Dupa doua alegeri castigate + doua suspendari castigate il mai scoate dracu. Singurul noroc ar fi sa crape din proprie initiativa, putin probabil.. dar e singura posibilitate. Iar ce a fost pana acum o sa para poezie fata de ce urmeaza.

  10. Mda, păcat că nu-i duce capu’ … pe uselişti: în Parlament ar putea decide repetarea referendumului … pînă se ia o decizie validă😦

    P.S.: Bine, măcar, că Antonescu s-a trezit …. şi n-o mai zguduie … cu plecarea din politică😉

    • Eu ma asteptam sa plece, asa cum a spus. Ei, tu vezi altfel probabil. E terminat oricum, poate sa ramana. Avea o sansa sa iasa frumos. A preferat sa o mai zguduie un pic. Din toamna PNL e pa !

  11. Aspazia a fost🙂


Iti "base" mintea? Baga!

