Skip navigation


23 Comments

  1. PREŞEDINTELE DE O VARĂ ŞI PREMIERUL TOLOMAC: DOI IDIOŢI VINOVAŢI DE EŞUAREA DEMITERII LUI TRAIAN BĂSESCU: http://ascutirealupteideclasa.wordpress.com/2012/08/21/presedintele-de-o-vara-si-premierul-tolomac-doi-idioti-vinovati-de-esuarea-demiterii-lui-traian-basescu/.

  2. Mda, trio mameluc😦

  3. He he he, puterea basescului e de 10 ori mai mare.

  4. Trio de belea!
    PS-ce misto e sa fii presedinte!Fie si la scurt!

  5. Care este di9ferenta dintre Basescu si Antonescu?Nici una,amandoi demisioneaza repede!

  6. Ştii ceva, dragule ? Văzînd căcatu’ care a ieşit … încep a mă gîndi … că Antonescu trebuia să-l graţieze … totuşi … pe Năstase … era un broscoi … pe care trebuia să-l înghită … pentru noi … dacă ăsta o fi fost tîrgu’ cu Ponta😦

  7. Baieti, eu incetez in aceasta seara sa mai pierd din timpul si asa scurt ce mi-a mai ramas, pentru a va mai incurca cu parerile mele pe aici. Va doresc sa fiti sanatosi si sa va bucurati de viata !

    • Sa ne scrii!

    • Mareleurs – Pentru mine parerea ta conteaza,dar daca tu asa ai hotarat, ce pot sa-ti spun…………ne putem lua toti jucarile si…………………..

      • Nu e vorba de jucarii, nici de dezertare, pur si simplu greata a atins cote nebanuite de mine vreodata, nu cred ca mai poate vreodata sa ma mai mire ceva, pur si simplu, am stat in frig la -25 grade asta iarna afara si i-am dat foc la pozele cu chioru, am strigat din bosogi sa se duca langa “nea nicu” sa-i tina de urat. Punct ! Nimic din ce ma inconjoara nu este normal asa ca eu sunt anormalul si ca atare, sa-mi vad dracului de cacatul de viata pe care vor altii sa mi-o faca. Nu stiu in ce masura poate conta parerea unuia care s-a judecat cu statul, a castigat, dar cand a fost sa execute, afla ca statul vanduse in timpul procesului obiectul procesului prin fals. Ce conteaza parerea unuia care face plangere penala impotriva unor membri ale unor comisii si afla dupa 7 ani ca parchetul a tinut dosarul sa mai treaca timpul ca sa se prescrie unele fapte dar nu este in stare sa identifice faptuitorii precizati de mine in plangere ? Ce mai vorbesc eu aici si aiurea cand a fost ordin politic sa nu se faca nimic in ce ma priveste ? Despre ce sa vorbesc cand suport un prejudiciu cat casa poporului si imbecilul isi trage casa din Mihaileanu ? Fiecare o stie pe a lui, pe a mea o stiu eu si cei interesati din “servicii”… Asa ca, trebuie sa ma reorganizez..

    • La luptaaaaaa🙂

  8. BAlamuc

  9. Forta strazii a rezolvat ceva pentru ca asa a vrut basescu. De data asta nu cred ca mai vrea

  10. ,,, niste popandai ,,,‎,,

    fara sa tina seama de poporul pe care il calca in picioare ( si unii si altii ), a fost de fapt o lupta intre doua cete : ceata lui pitigoi ( pdl ) – dai intr-unul tipa doi si ceata ( usl ) – a popandailor. astia au fost usl. niste popandai.


Iti "base" mintea? Baga!

