Skip navigation


12 Comments

  1. Ia sa vezi tu pe de alta parte ca ceea ce pregateste basescu pentru el …. o sa fie un beficiu pe care il va consuma. Pariu ?

  2. Zegrean e tata lor, mor de ras cu asta. ori de cate ori apare

  3. Am vazut ca ieri Mareleurs a anuntat ca pleaca. Bai, ce e anarhia asta ? Nu ar trebuit sa fie cvorum pe blog cand a anuntat asta ? Pai aici pleaca fiecare cum vrea ? E debandada ? Ia sa trimita cineva parchetul dupa el, sigur asta tragea fetele de coada la scoala si le futea in wc. Sa stie lumea cine e. Huo ba !🙂

  4. Eu sunt pentru legalitate si democratie. La fel ca si USL. Si sunt convins ca asa vom invinge. Pai pe Nea Nicu nu l-am dat jos tot in baza unor legi ? Se stie ca orice dictator se sperie cand aplici legea. Ca basescu atunci cand aude de lege fuge ca dracul de tamaie. Ii e frica de se caca pe el. Eu asa cred🙂

  5. Daca ati emigrat toti dati si voi un semn, astia mi-au zis sa comentez pana se linisteste lumea. Si nu vreau sa muncesc in zadar

  6. Basarica, trage oblonul… a fugit lumea !

  7. N-au fugit. Am venit noi dupa ei…

  8. Nu l-am speriat. L-am orientat.

  9. Pai cica nu vor, ca i-a speriat nastase ca nu e net la jilava.


Iti "base" mintea? Baga!

