Skip navigation


20120921-193232.jpg

9 Comments

  1. Domle, nu se face sa faci misto de sutele de mii de oameni care demonstrau acolo.

  2. Auzi, dar Ghise mai traieste ?

    • Deocamdată nu se știe cu cine😉
      Mai ales că are viață grea cu actuala….
      Formațiune politică !

  3. Nu-i frumos să vorbești singur…
    Dar dacă n-ai cu cine….
    Oricum sunteți formidabili și-i greu de ținut pasul cu voi !
    Respectele mele !

    Singurul lucru care mă împiedică să intru mai des este fondul închis al ecranului care seara mă deranjează mult pentru că trebuie să aprind veioza când scriu.
    Și-mi sunteți voi dragi, dar și banii😉

    • Hm, Nu te pot urmari pentru ca, banuiesc eu, esti deosebit. Zici ca vrei bani ?

      • Ai înțeles !
        Greșit !
        Vreau mai mulți ca voi….
        Sau ca noi😉


Iti "base" mintea? Baga!

