Skip navigation


20121102-134706.jpg

21 Comments

  1. Pe tricolor scrie unire. Asa isi intituleaza Antena campania pentru 1 decembrie. Pe vremea lui nea nicu era cam la fel : imnul suna: e scris pe tricolor unire. PAi si ce-am facut ?

  2. Statul e o haina care imbraca natiunea. By Becali. E liberal, e clar

  3. Becali iubeste asa: Paul Vaas si Neamtu. Asa zice el. Penelist, nu ?

  4. Reblogged this on DE VORBA CU ALEXANDRA.

  5. Trei culori cunosc pe lume. La asta se limiteaza cunoasterea romanului. Ii ajunge

    • doamne ,cat poti fi de porost!!!!!

  6. In ultimul timp o cunoste mai indeaproape pe ultima. Precum situatia lui.

  7. Sa nu se inteleaga c a il suport pe basina voievod,dar postarile astuia ne fac pe toti idioti,si eu nu concep asta.

    • E greu de acceptat, stiu

    • Ideea e asa. Sfat care te ajuta la o intelegere mai buna. Pune tricolorul sub perna. De 1 decembrie iesi cu el pe strada. Dupa 1 decembrie ti-l faci chiloti. Pe 9 decembrei mergi la vot. Pune mana pe chiloti si gandste-te la romania. Dupa care mergi acasa si pregateste-te de Craciun. Revelion. Sf Ion. La primavara iesi la un gratar. Repede, vine Invierea. Si minivacanta. Steagul te va ajuta. Fii roman !

      • Ai uitat de Valentine’s, e ea importata dar deja cu succes insusita. Poate si atunci sa-ti fie de folos, fancy underware aducator de noroc🙂

        • Hai domle, vrei sa ii dau mura in gura ? Sa mai gandeasca si ea un pic.. am facut doar un rezumat

      • sunt penibili rau cu tricolorul lor. Nu cu tricolorul, de fapt, ci cu aceasta campanie.
        Patriotismul desart, desantat, tri-colorat.
        Sinistra campanie. In loc ca parintii sa faca educatie, in loc ca televiziunea (daca tot face) sa faca o campanie civica, noi ce facem? tot campanii de fanfaronada. Forma fara fond. Tralala trei culori cunosc pe lume.
        Imi fac si eu o poza nud, pe tricolor, dupa ce-mi trece “perioada”. Am idee deja de postura artistica, pardon, patriotica, vroiam sa spun.

        In fine. Scriam eu mai demult : Ce inseamna sa fii bun român? Atributul bun, pentru mine, este mai degraba legat de calitatea umana, de civism, de respect, asa cum am tot spus-o si o voi mai spune.
        Un bun român, daca are simt civic, daca isi respecta compatriotii, daca e uman, ar putea, insa, fi si un bun filipinez, un bun ucrainean, si un bun belgian, si un bun…
        Ce inseamna a fi român? A vorbi limba română? Simt la fel, indiferent ce limba vorbesc. Gandesc la fel, indiferent in ce limba o spun. Am aceleasi principii, dincolo de foneme. Limba este o unealta, nu o chestie definitorie, de structura. Este o unealta de exprimare a gandurilor, senzatiilor, dorintelor. Este o unealta de comunicare.

        Sa ne gandim la cei nascuti langa granita. La un metru esti român si dincolo de frontiera esti bulgar? La un metru esti român si dincolo esti sârb? La un metru esti francez si dincolo esti spaniol? Cred ca diferentele sunt mai mult pe bazine geografice decat pe linii trasate. […..] Am vorbit cu cineva, odata, care traieste perioade lungi in alte tari, si care-mi spunea ca oriunde merge, are un drapel in valiza, si si-l pune deasupra patului, oriunde ar dormi. Eu asta nu prea inteleg. Nu stiu, poate nu simt la fel, poate nu-s bun român, de fapt. Desi, cu scuzele de rigoare, nu cred ca un drapel pe perete te face mai bun român, decât, cum am spus mai sus, simtul civic, etica, sistemul sanatos de valori, respectul, asumarea unei adevarate responsabilitati fata de tara in care traiesti.”

        si mai: “Patriotismul, dupa parerea mea, nu inseamna a arbora steagul ca avatar timp de 24 sau 48 de ore pe internet. Nu inseamna a-ti aminti de tara asta si a te gandi la ea doar pe 1 decembrie. Nu inseamna a posta Ciprian Porumbescu sau alte melodii timp de 24 de ore.
        Chiar afirm ca a flutura drapelul, daca in spatele bratului care-l flutura, purtarea e gaunoasa, ar trebui sa fie interzis si pedepsit, pentru ca e o impietate. [….] M-am saturat de ode [“cuvinte goale ce din coada au sa sune”], de tricolorul terfelit de atatea afisari, de catre oameni al caror comportament de zi de zi nu arata nicidecum o atitudine patriotica. Ca si postul, tinut doar de dragul postului, fluturarea drapelului, doar pentru a se bate cu pumnii in piept o data pe an, mi se pare hilara si chiar condamnabila. Nu afirm ca eu sunt cea care detine adevarul absolut, si nu m-as incumeta sa dau DEFINITIA unica a patriotismului. Nu pot sa va spun CE ESTE. Dar pot sa va spun CE NU ESTE. Patriotismul nu inseamna a defila cu tricolorul in frunte o zi pe an. Patriotismul e cu totul altceva… Patriotismul se traieste zi de zi, ora de ora, secunda de secunda. Si nu inseamna a se bate cu pumnul in piept, sau a face gesturi cu vizibilitate, o zi pe an. In opinia mea, cum am spus, patriotismul inseamna simt civic, etica, respect, si multe altele…
        Patriotismul inseamna a avea constiinta faptului ca esti roman. Si, in afara de constiinta, inseamna a avea RESPONSABILITATEA acestei stari, de roman. A afisa un tricolor timp de 24 de ore nu are nimic de-a face cu patriotismul, ci cu ipocrizia. Fluturarea in van a drapelului ar trebui sa fie pedepsita.”

  8. Iar a glasuit jidanul Gantestein. Bai, asta nu mai pleaca dracului acasa la el ? Ori ramane in romania si va glasui in calitate de fost ambasador al SUA aka Jidania Unita ?

  9. Radu minus Tudor a gasit dovezi clare despre fraudarea votului la Paris in 2009. Astept cu interes adevarul despre Adam si Eva.

  10. Gata, nu se mai poate abtine. Basea incepe sa vorbeasca, Sa vezi ce improasca cu cacat. Ca un ventilator

  11. Si daca in 2014 Basea il pune pe Isarescu presedinte ?

  12. …….jegu vorbitor !!!!!!!!!!!!! http://www.youtube.com/watch?v=mPYSrmKSz6o

    • Nu se mai poate abtine sa nu vorbeasca. Asta e bolnav de putere. De la asta o sa i se traga. Candva

  13. Achtung ! Piviniceru e cretina. Cica a pus-o pe Kovesi pentru experienta ei si pentru ca are imagine buna la Bruxelles. Traieste cu convingerea ca va informa corect Bruxelles-ul cu privire la reformele din justitie :))))))) Nu pare cumparata, cred ca e o cretina iremediabila doar


Iti "base" mintea? Baga!

