Skip navigation


2005-11_stempeluhr

11 Comments

  1. :)))))

  2. Iar cele 3 schim uri si le vor aduce de acasa. Noi nu platim in plus

  3. Nu, schimburile si le schimba. Intre ei.

  4. Iar au prins teroristi., De data asta chinezi. Cred ca Ponta ii controleaza.

    http://www.ziuaveche.ro/top-secret/servicii-secrete/patru-teroristi-chinezi-prinsi-in-romania-asteapta-expulzarea-138963.html

    Se prefigureaza un nou concurs in romania. Da sms la 1333 si spune ce nationalitate vor avea teroristii pe care ii va aresta/expulza azi SRI. Premii in excursii, bani si tablete.

  5. D’ale lu’ Cacarau

    “Eu am fost şi sunt alături de Victor Ponta în toate demersurile şi eforturile sale pentru ca în România politica să se desfăşoare pe un făgaş normal, de asta am acceptat să-l însoţesc. Că eu cred că nu trebuia un astfel de acord, e altă poveste. Textul este comic, dar nu îi poate angaja decât pe cei doi semnatari. Eu am mers împreună cu Victor Ponta la invitaţia şi insistenţele lui, înţelegând contextul şi intenţiile bune ale premierului. Istoria naşterii ideii nu o cunosc şi sincer nu mă interesează”, a spus Antonescu.

    Crin Antonescu a precizat că nu a citit tot textul acordului, dar consideră că “anumite pasaje sunt penibile”.

    “Victor Ponta a avut intenţii foarte bune şi sunt alături de el în încercarea de a face din acest text o premisă de normalitate. Nu puteam împiedica fizic semnarea textului. Situaţia este cu atât mai penibilă, penibil spre grotesc, prin modul fizic în care domnul Băsescu a făcut-o cunoscută întregii Europe, modul în care alerga cu foile după importanţi demnitari europeni. Eu nu-l condamn pe Victor Ponta că a semnat. Sunt solidar cu el”, a arătat Antonescu

    Citeste mai mult pe RTV.NET: http://www.rtv.net/antonescu-nu-am-fost-de-acord-cu-semnarea-pactului-basescu-ponta_58906.html#ixzz2FYn1ZslH

    Ne explica de ce l-a insotit pe Ponta :)))))) Si incaerca sa justificie o actiune cu care nu a fost de acord :))))) Sa dea dracu’, aici Basea a fost genial. Tot cu o tiganie de a lui, dar extrem de perversa. Ce ramane de aici in memoria colectiva este : astia au facut o intelegere cu Basea.

    • Bre Cacarau… mergi dracului si culca-te, oricum esti terminat. Lasa-l mai bine pe Becali🙂

  6. Oricum, USL e relativ viu. Se cearta pe posturi. E bine cumva. Cand punea Basea guvern era o liniste si o pace suspecta.

  7. Happy End of World !

  8. Dumnezeu iti da dar nu iti baga in traista. Eu retin ca orice fel de om esti oricum iti trebuie o traista. Asta cine ti-o da ?

  9. La Multi Ani si sarbatori fericite! :))

    • Adevarat a inviat !


Iti "base" mintea? Baga!

