Skip navigation


lehman25

Ani de zile am purtat discutii interminabile despre cel mai valoros presedinte al PNL.Au fost facute tot felul de comparatii,intre Crin si tariceanu,intre Crin si altii.Am sustinut permanent ca nu avem momentan un personaj politic care sa-l poata concura.Ce am vazut aseara la gunoiul de gadea,mi-a confirmat inca odata ca un asa presedinte nu a avut si putin probabil sa aiba PNL in viitorul apropiat.Este fabulos,indiferent ce sustin maimutele portocalii,sau mai nou gunoaiele pesediste.Acum circa cinci minute a renuntat si la functia de presedinte al senatului,pentru a inchide si aceasta discutia vis-a-vis de un post pasager. .Am rare momente cand ma mandresc ca port aceasta cetatenie,insa acest om nu mi-o reda numai mie,e si pentru tine,daca ai ceva in cap !crin

7 Comments

  1. Poate fabulos e mult spus.Dar un om politic precum Crin tara asta n-a mai avut, macar dupa “89.Nu poate fi comparat sub nici o forma cu cordaciul batran Taricelu.A avut momentele lui, a mai avut inca unul azi si sper ca pana in decembrie sa mai aiba cateva.Nu de alta dar m-am saturat atat de Basea cat si de camarila celui pe care cu mult drag il numesc “infantilu’ glumetz” .

  2. Este fabulos,comparandu-l cu ceilalti politicieni ai zilei.

    • Da, cu asta sunt de acord. Este o placuta pata de culoare in cenusiul vietii politice postdecembriste.Unul dintre putinii oameni politici care reuseste sa transmita un mesaj percutant catre privitori dar , mai ales si spre spumele detractorilor sai, nici macar carnet de sofer nu are.Din pacate celalalt a fost Baseaua cu rezultatul cunoscut, facerea tzandari a societatii romanesti. Ii urmaresc cu mult interes traiectoria politica incepand din ziua in care, cacandu-se pe japitzele din PNL care ar fi vrut o tocmeala ca la piata pe voturile lui din 2009, a ales sa-l sprijine pe Geoana neconditionat. Din pacate dovedit prostanac, perdant absolut si , mai ales, jigodie datorita atacurilor catre cel care si-a pus prestigiul in joc pentru un neica-nimeni ca el.

      • Mai are un punct forte,are cuvant.Sincer nu-l vad presedinte ales,dar nici nu ma mir,sunt prea multi imbecili pe metru patrat si nici nu cred ca merita decat un alt basescu.

  3. Mă bucur mult pentru că gândim la fel !
    Merită să luptăm ! De acum, avem pentru cine !
    De fapt luptăm pentru noi, dar avem un exemplu demn de urmat !
    Marile încercări nasc şi monştri, dar şi oameni deosebiţi, de care ţara asta are mare nevoie !
    Doamne ajută !

    • Din greşeală mi-am dat un like😆 Nici nu ştiam că se poate😉 Aşa că dacă cineva ar vrea s-o facă, să se abţină😛

  4. Amice, sunt idiot


Iti "base" mintea? Baga!

