Skip navigation


lehman25

Fiind mahala Europei,sarbatorim azi ziua tarfei.Nemultumiti insa.De cate ori am visat la aceasta zi,ne imaginam macar un set,ea si el.Azi,el e cu nepoteii.Buzata familiei,naste ca pe banda si imbecilul,sta mot in mijlocul familiei departe de nurii ei.Insa avem o zi plina,fmi ne da ultimele ordine inainte de imbarcare,tontoflecii din comisia sri se fac ca-l intreaba pe tarnovean.Chiar l-am vazut acum cateva minute pe securistul sef,cum isi muta privirea in tavan si scotea limba printre buzele-i subtiri,semn ca se sufoca in fata microfoanelor.Ori cu am da-o,astia chiar se pisa pe noi si ne cred niste retardati.Intrebarea zilei este,o vedem diseara pe buzoianca inlantuita,sau totul e o bataie de joc,pentru a prosti prostii?

P.S.Pentru iubitorii de pontac.Din putinul zis de tarfici se pare ca erau buni prieteni,ba poate in anumite situatii,ii cam zicea pontacului ce sa faca!Cum v-ati simtit voi imbecililor,votanti pontac,cand ati auzit aceste spuse,din gura-i primitoare?

2 Comments

  1. Cam asta-i concluzia la care am ajuns si eu … mai marii zilei sunt neste …caricaturi!
    In asteptarea lui 007 am dat peste un individ numa’ bun pentru o piesa de teatru englezeasca … Plin de ticuri, nevrotic … plecat parca , fara belet de voie de la Balaceanca!

    https://baselandia.wordpress.com/2015/02/06/tradare-tradare-da-sa-stie-nutza/

  2. Si strigă Nuţy


Iti "base" mintea? Baga!

