Skip navigation


lehman25

Nu am mai scris de mult,mi-a fost scarba si parea ca totul e fara miza.O javra de director de la CNADR scria pe un forum ca am procese, ca mi-au pus sechestru pe casa si alte mizerii.Gresit.Dupa plecarea nelamurita a lui Antonescu,nu am mai avut o miza personala si in plus de asta e complicat sa pledezi pentru noul PNL sau pentru sasalau.Drama petrecuta vineri seara insa imi pare a redeschide speranta.Ura e peste tot si e nevoie de o mica scanteie pentru a declansa focul ce sper ca in final sa-inghita!Diseara la ora 18 in piata Universitatii cu mic cu mare incercam sa ne concentram asupra javrei numite piedene si nu in ultimul rand impotriva ucigasului oprea.Poate o sa vorbim si de baba de la inalta curte si de multe alte javre.Ce o sa iasa o sa vedem,dar daca stam doar la pamant umili,nu o sa simtim decat bocancul acestor javre bugetare,pe gatul nostru. Hai in piata!

P.S.Johann pe tine cand te aresteaza?

foc

One Comment

  1. Sunt un mic imbecil!Traiasca ponta!


Iti "base" mintea? Baga!

