Skip navigation


SSS

4 Comments

  1. LEHMANE, ti-am raspuns la articolul ,,CE SE VREA…..SI DACA” . Ti-am raspuns acolo unde ma faceai bugetar (de parca asta-i o crima) ! Daca n-ai timp sa vezi ce ti-am raspuns, ca poate esti ocupat cu concernul unde esti mare patron sau cine stie ce alte probleme ai, ti-am raspuns asa : ,, Fara suparare, da’ esti un dobitoc, MARE DOBITOC🙂 ,, !!!

  2. Atat ai putut,atat ai scris,e si asta o forma de a-mi multumi avand in vedere ca si eu particip la salariul tau.
    In regula.
    P.S.Nu este o rusine dar nici un titlu de glorie.Tot timpul m-am referit la anumiti bugetari,daca nu ai fost atent sau te regasesti printre acei bugetari de “top”,ti-o spun foarte clar,eu nu mai sunt dispus sa te platesc si ca mine sunt multi.Fa-ti o firma,emigreaza,sau cauta o craca!Ai variante!

    • Nene, TU nu ma platesti DELOC pe MINE, clar ??? NU sint bugetar, sa-ti intre bine in craniu !!! Ce fac ? MA PRIVESTE !!! IAR CE FACI TU, LA FEL, TE PRIVESTE !!! Nu te mai simti terorizat ca TU ii platesti pe altii, ca nu e asa ! Vorbesti exact ca cel mai fanatic basist !!! Ce e cu talibanismul asta imbecil ??? Cine e bugetar, trebuie ucis ??? Cine nu-i patron, trebuie batut cu pietre ??? Ce sustii tu si altii ca tine se cheama LIBERTARIANISM, adica legea junglei !!! Ce ne deosebeste de animale pe noi oamenii, e ratiunea !!! Cine nu-i ca TINE sau ca VOI, gata e rosu !!! Cind iti ia foc casa, pe cine dracu’ chemi (daca scapi cu viata) ??? Pe POMPIERI, adica niste bugetari nenorociti !!! Sau poate iti vei stinge tu incendiul ???
      Uite ce e mestere, poate ca idealul tau in viata e sa te conduca femeia cu barba si mustata din Piata Universitatii, care vrea Luna de pe cer, da’ nu cere unei tari intregi sa accepte cretinismemele (unele) alora de acolo !!!
      Nu-i curios ca la Chisinau si Bucuresti nu mai sint guverne ??? Te-ai intrebat ce e cu coincidenta asta ??? NU !!! Pe tine te roade pipota de bugetari !!! Si stii ceva ? La Est zangane senilele, si zangane al dracului de tare !!! Ai auzit vreodata zanganit de senile ? Iti ingheata singele in artere, crede-ma !!!

    • COMENTARIU CENZURAT!
      LIMBAJ GROBIAN.


Iti "base" mintea? Baga!

