Skip navigation


lehman25

Discursul de mai jos,din pacate este imaginar insa corect,macar din punctul meu de vedere!

“Buna dimineata,

Nu am vrut sa vin si poate eram mai castigat,insa ascultand antevorbitorii mei,am simtit cum ma cuprinde revolta.Cifre,persoane,functii,de-a valma ne-au coplesit si ne-au pus pe ganduri.Traim intr-o tara de corupti,din care 2 sau 3 luminite se chinuie sa ajunga cu fata la soare.Lidia,Codruta,bunul SRI si mai cativa pe col(d)ea.Nimic despre intoarcerea procesului Rarinca,o situatie de toata jena din care trebuia sa auzim doar glasul grav al Lidiei ce-si anunta demisia.Apropos Lidia,i-ai dat banii doamnei?Nu am auzit nimic din insirarea falnica dar poticnita a Codrutei,ce se aude cu racnetele din duba ale tiganului!Codruta,ai luat sau nu cele 2 milioane de euro de la tigan?In schimb am aflat cate spagi au fost date si cati kilometrii de autostrada am ratat!Si pentru ca pe orice coliva exista macar o pruna,sau bomboana,a iesit la rampa si domna ministru ce-i necajita de salariul mic,anuntand rituos inscaunarea Codrutei pentru un nou mandat.Pai cum doamna,fara proceduri,fara concurs?Sper sa plecati chiar de azi la un salariu mai bun si sa va achitati cosmelia luata cu banii bancilor,ce onor ne-au stors si pe noi.Acestea fiind zise,nu va urez o zi buna si sper sa nu va mai vad pe la televizor,mult timp de acum incolo!

P.S.Stapanii nostri au anuntat ca gata cu catuse la televizor!Ai primit hartia,bineinteles tradusa,Codruta?”

3 Comments

  1. Cel mai jalnic mi s-a părut Johannis, care a trebuit să citească un text, ce părea mai mult un autodenunţ !
    Circ şi parodie !

  2. Cu atat mai trist!

  3. Am observat o chestie : nici macar astia de la antene nu mai pomenesc despre…presupusa datorie 😉 pe care-ar aveao doamna Lidia catre acea femeie , oare de ce ? ” Jihadnnis ” este dupa cum s e vede , el ” neamtul ” tot ” o parodie d e presedinte ” si { in afara de aia din diaspora care-si trag palme la ora asta } , pentru dumneata , un ciolan d e ros pentru toata durata mandatului sau dupa modelul…celeilalte parodii d e presedinte 😉 🙂 🙂 . Iti voi urmarii cu mare atentie postarile sperand ca , macar dumneata ai mai ramas in online ca voce critica la adresa …… 😉 sasalaului .


Iti "base" mintea? Baga!

