Skip navigation


lehman25

Mi-ar fi placut sa va anunt ca a murit ion iliescu,insa se pare ca aceasta javra ne ingroapa pe toti,sau mi-ar fi placut sa va spun ca basescu si-a inceput cele trei saptamani de deratizare la Jilava,sau mi-ar fi placut sa va spun ca datorita faptului X facut de Y ne-am redobandit independenta,onoarea si demnitatea!Nici gand,in fapt a murit o fiinta ce se pare ca ne-a iubit mai mult decat meritam noi!O fiinta,discreta,eleganta,modesta si de fapt Regina nostra (a patra) care nu ne-a avut niciodata ca supusi,noua ne-au placut altii si n-am facut nimic dupa `89 pentru monarhie.Mult timp am sperat ca ea ne salveaza,nerealizand ca noi niciodata nu am vrut ca intreg sa fim salvati!Acum cand e prea tarziu, mai asteptam (nu mult) sa moara si Regele,moment in care putem sa stam linistiti,vom fii  adanc in cacat  si nimeni nu ne va mai deranja.In final un gand bun pentru Regina Ana si sper ca acolo unde este sa fie mai mult iubita si mai mult respectata,chiar merita!

Regina Ana

1923-2016

 

E important sa nu uitam,in 1992 impreuna cu circa un milion de oameni am crezut ca MONARHIA SALVEAZA ROMANIA,ce a urmat stim cu totii,dar hai se revedem, este un moment trist si totusi special!

 

 

One Comment

  1. Mda ! Odihnească- se-n pace !
    P.S.
    Ai şi tu puţină răbdare că le vine rândul la toţi…
    Chiar şi nouă, să scăpăm de şleahta asta alogenă ce-a pus stăpânire pe Ţară !:mrgreen:


Iti "base" mintea? Baga!

