Skip navigation


17 Comments

  1. Absolut fabulos . Felicitari !
    P.S. Productia custilor continua , cererile depasesc momentan posibilitatile , dar de luni , mai angajam personal !

  2. 50% din actiuni ti le cesionez . Impreuna
    reusim !

    • Sa nu mai vorbim de spagi pe aici ca mai vad si altii :))))

  3. Dupa ceasta prezentare , nu stiu daca mai conteaza .:)

    • Am uitat sa iti spun… Loganul din fata de la UCL25 este al lui basescu. E pus acolo sa stie portocalii unde sa vina ca sa probeze custile. Sa nu le gresesti, ca daca scapa astia ne facem de kko :))

  4. Romania e moarta demult.Cand a fost omorat Ceausescu,atunci a murit si Romania.

  5. Nemteste le fac si le garantez pe viata !

  6. Si uite cum infiintam locuri de munca.

  7. Noi ce promitem , FACEM !

  8. Sper ca o sa fiu primul angajat 🙂

    • Cu Lehman25 trebuie vorbit 🙂 , eu sunt doar cu propaganda

  9. Bai, voi sunteti intregi la cap ?!
    M-ati facut sa rad la inmormantare 🙄
    Noroc ca n-ati intrat si in biserica_ ca cine stie ce mi se mai intampla 😳
    Custi nu faceti prea multe, ca multi isi vor lua zborul, inainte de decolare 😉

    • Dar ce era de ras ?

  10. avea foarte mare valoare ala din cosciug :)) aia abia il duceau :)))


2 Trackbacks/Pingbacks

  1. By Era post-basescu - Ziarul toateBlogurile.ro on 14 Aug 2010 at 3:14 pm

    […] Era post-basescu Sat Aug 14, 2010 15:09 pm […]

  2. […] numai atunci mi se spune asa.Cateva fractiuni de secunda si vad un pachet cu surprize de pe net.Helloooo,netule,de unde stii adresa mea,imi zic cu […]

Iti "base" mintea? Baga!