Skip navigation


Saracu Ponta. In lupta lui contra basescu are o mare gaselnita. Pe blogul sau face o paralela intre anastase si una de este Presedinte al Camerei Inferioare din Parlamentul SUA. Adica un soi de omologul robertei.

Sunt convins ca romanii sunt extrem de interesati de aceasta paralela, pentru ca SUA este infratita cu romania.  Adevarat ca ei traiesc ceva mai prost si il mai au si pe Obama pe cap, in rest insa sunt doua tari identice.

In paralela pe care o face Ponta o acuza pe anastase ca este necasatorita si asta ” are o anumita semnificatie pt capacitatea de a fi responsabil si chiar “uman””. Mare iti e gradina Doamne, dar multi ti-au sarit gardul. Ce treaba are prestatia politica a pocnitorii cu faptul ca nu este casatorita ? Mai ramane sa spui ca atunci cand face sex prefera pozitia capra in detrimentul pozitie misionarului si gata, ai facut-o de cacat pe vecie. Ori mai poti spune ca ragaie dupa ce bea Cola.

Daca astea sunt instrumentele prin care opozitia ataca puterea imi e destul de clar ca in 2014 o sa inceapa un nou mandat basescu. Si ma incalzeste foarte mult ca in acest mandat opozitia este formata din familisti si oameni responsabili.

Draga Ponta ma bucur sa observ ca esti casatorit si ca atare responsabil. Felicitari. Huo !

9 Comments

  1. Trebuie ca ai un stomac rezistent, eu nu am reusit sa citesc articolele lui Ponta, insa astept momentul in care o sa pupe mana betivului, despre paralele pe care le face, ce sa zic, pe strada mea “toata lumea discuta aprins” despre Nancy Pelosi !

  2. nici eu nu citesc bloguri de politicieni dar daca astea sunt argumentele pontiste antianastase presedintele psd e ,elegant spus,INFANTIL si vb.seniorului liberal R.C. are nevoie de infinit mai multa experienta politica.parca se prosteste pe zi ce trece.se vede presedinte deja si el e inca in cacat.

    • Imi pare ca toti se cretinizeaza pe zi ce trece.

      • treaba functioneaza prin imitatie si e contagioasa.

        • Da, toti incearca sa il imite pe basescu. Si orice copie e si mai proasta decat originalul. In plus basescu are puterea.

      • Pentru tine totul este o iluzie,totul “iti pare”.

        • din cite stiu eu parerea cuiva poate fi o impresie.iluzia e o alta mincare de peste.basarica nu pare tipul care se iluzioneaza.poate halucinam cu totii si asta e iar altceva.poate visam si basescu nu exista,e doar un cosmar colectiv.am intrat deja pe un teren minat.ajunge!!!

        • Imi pare in sensul ca imi exprim o parere. Nu stiu cat e de adevarata, e doar parerea mea

  3. Nu ma asteptam ca Ponta sa fie ATAT de SINISTRU DE PROST!

    M-a enervat suficient Vadim Tudor, cand protesta la alegerea nu-stiu-cui pe nu-stiu-ce pozitie in asa-zisa noastra justitie pe motiv ca este necasatorita! Pe criteriul asta, Basescu e un demnitar model! Se va ajunge sa fie promovati in functie de cat de des se duc la biserica sau cat de mult exhiba ca tin post si petrec mult timp in rugaciune (preferabil pe coji de nuca)!

    Suntem in Evul Mediu si traim ca atare!


One Trackback/Pingback

  1. […] Alt cretin. Din opozitie. Ponta Thu Nov 18, 2010 9:58 am Saracu Ponta. In lupta lui contra basescu are o mare gaselnita. Pe blogul sau face o paralela intre anastase si una de este Presedinte al Camerei Inferioare din Parlamentul SUA. Adica un soi de omologul robertei. Sunt convins ca romanii sunt extrem de interesati de aceasta paralela, pentru ca SUA este infratita cu romania.  Adevarat […] […]

Iti "base" mintea? Baga!