Skip navigation


lehman25

Ca niciodata m-am gandit foarte serios la acest an, imi e clar ca ceva trebuie sa schimb, dar totodata nu-mi fac mari iluzii, multe lucruri nu depind doar de mine si atunci devine mai complicat. Am ascultat ca voi toti de altfel, declaratiile triumfaliste ale maimutelor la sfarsit de an si ceva ceva la inceput de an ! E din pacate din ciclul sa-i prostim pe prosti. Deja benzina e mai scumpa, tigarile si-au mai adaugat cativa firfirici, banii s-au cam terminat dupa sarbatori si totul e colorat precum cerul de azi, adica gri cu sperante spre negru . Sa continui sa glumesc despre imbecil, borfeta si ceata de maimute, pare cam putin si realmente fara efect, ba mai mult imi pare ca va insult. Putem sa mai lucram o poza, putem sa mai facem un text mic, despre nu stiu ce cretin, sau ce curva, dar nu ajunge. Mi-ar place sa discutam despre o carte “buna”, un film, un documentar, de ce nu despre o femeie frumoasa si ca bonus inteligenta, dar nu putem, viata e de cacat si ne-o fac maimutele,  zi de zi mai amara. Si atunci ? Mai nimic la prima vedere, suntem putini, destul de dezbinati si nici cu resurse materiale . Insa pozitia asta de tip ghiocel mie si posibil tie, sa nu-ti convina. In fond cat sa stai asa si sa tot inghiti, cresteri economice, si o sa … O sa pe dracu. E foarte probabil ca anul acesta sa nici nu avem alegeri si chiar daca am avea, sa credem ca democratic maimutele se vor da la o parte ca sa intre USL, la ce-a mai ramas din os ? Sa credem ca mariajul acesta imposibil dintre PNL-PC- PSD, ne v-a aduce ceva bun? Chiar nu mai cred. Ii privesc si ascult zilnic, atat cat pot pana ma enervez. E o vrajeala si o prosteala. Daca ii intreaba cineva de scaderea TVA-ului,doar una din miile de probleme, raspund, cand raspund, ca treptat si in timp o sa-l scada. Imi amintesc ca odata si nu treptat a sarit la 24%, nicidecum in timp! Si exemplele pot continua. Ce putem face ? Si multe si foarte putine spre deloc ! Putem sa stam asa, si sa mai glumim din cand in cand, putem sa ne caram, sau putem sa traim strict pentru noi si familia noastra. Pare egoist, dar e OK, macar in zilele de azi ! Ma tot gandesc de un an la altceva, am vorbit cu multi si raspunsurile au fost diversificate. E un proiect doar in mintea mea, cu sanse infime, dar daca simti ceva care sa depaseasca interesul pragului casei tale, te-ai implica ? Daca ai timp, lasa un comentariu, daca nu, paseste mai departe, azi poate iti e bine, maine nu stiu !

35 Comments

  1. proiect politic?
    sau o “bucata de societate civila” mai organizata?
    nu inteleg.
    vrei sa schimbi sau sa adaugi ceva la …angrenajul asta numit sistem?

  2. Bucata societate civila daca vrei sa o numesti asa ! In acest angrenaj poate mai greu, dar pe de alta parte ca sa schimbi ceva, trebuie sa intri in acel ceva !

  3. nu stiu ce vrei sa cuprinda acel proiect al tau.nu stiu daca va fii in spatiul public…
    so daca se poate…
    fa o expunere.
    sunt convins ca sunt multi curiosi.
    🙂

  4. Am sa fac cat de curand, vreau in prima faza sa vad ce reactii sunt .

    • Dacă te gândeşti de un an,e ceva serios şi poate fi cheia succesului.TE susţin 100%.Aştept cuminte şi răbdător detaliile.

      • Din punctul meu de vedere e serios, insa nu e ceva ce pot face singur, necesita timp, bani si mult dedicatie. Pe romaneste, trebuie sa-ti pese si sa crezi ca ceva ceva sta in puterea ta sa schimbi, altfel nu stiu am sentimentul ca vietuim asa ca ratele !

  5. Mi ar placea sa spun ca am un plan…pentru azi macar….pentru maine precis nu am….Proiect politic? Cu cine.?…Vreau un singur nume de pe scena politica de care sa spun…da….am incredere!

    • Victoria – Proiect politic, suna foarte pretentios !

  6. daca ai o idee oarecum pasnica Lehman sint deschis… pina acum eu n-am gasit alta idee contra javrelor decit glontul in creierul lor
    sau echivalentul: adica sa fie facute publice dosarele ofiterilor de securitate inainte de 89 (si continuarea activitatii lor in actuaele structuri de informatii)… asta e echivalentul bombii atomice printre javre

    • E cat se poate de pasnica ideea in sine. La solutia glontului se gandesc multi, dar doar atat !

  7. Ce parere ai despre tigarile electronice? Ai incercat vreodata?

    • Am incercat odata si continui sa fumez Kent !

      • De care? Probabil a fost o porcarie din tonele de porcarii existente pe piata noastra..

        • Eram in Yiwu acum multi ani, si tot ce pot sa-ti spun este ca in Romania inca nu aparuse acest tip de “tigara”, dar marca nu mi-o mai amintesc !

            • alex@cimpy.com
            • Posted January 8, 2012 at 23:12
            • Permalink

            Esti in Bucuresti? Da-mi un telefon maine la unuk din numerele de la noi de pe site daca vrei sa incerci o marfa adevarata. Iti garantez ca o sa iti placa.

            • alex
            • Posted January 8, 2012 at 23:36
            • Permalink

            Am uitat sa dau site-ul, tigariieftine.ro

  8. Aștept detalii, pana atunci ma gândesc la mitraliera cu mai multe încărcătoare,,,

  9. Ce varsta ai Maria ?

    • nu mai fii atatde secretos.
      macar un indiciu…(domeniul)

  10. O ghilda !

  11. Sunt la varsta a 2-a, dupa ultimele categorisiri.

  12. Mica noastra comunitate …pare a avea (cel putin la nivel declarativ!) aceleasi …”dorinte”.
    In ceea ce ma priveste as vrea sa ma implic mai mult decat o fac in acest moment.
    Astept cu interes …. amanunte legate de …proiectul tau!

  13. ,,cel mai bun atac e apărarea”
    curaj
    jigodiile trebuie bătute cu armele lor!!!!!!!!

  14. Nu imi este bine deloc dar un proiect nu are nici o sansa fara bani … bani multi … mai multi ca ai lor … sau cel putin cat are DD bagati in OTV … ceva ca sa poti sa faci cunoscut planul

  15. tare cred ca a3 rt au mancat ciuperci din alea nebune.
    unicele stiri sunt:ala a violat,ala a omorat,mere manca pensionarii,boaca mica se da cu sania,lucescu s-a operat,etc.
    circ.
    vai de steaua lor.
    o stire,o dezbatere ceva mai serioasa…nu exista.
    gadea asta e un…nu am cuvinte.
    Moise Guran de cand a plecat…
    rahat.
    nu-i mai urmaresc si gata.

    • esti fan moise guran?!!!… daca te iei dupa ala vezi ca ajungi in faliment garantat 🙂

      • 🙂
        de ce ?duce lumea la faliment?
        hehehehe
        nu sunt fan.dar e cool modul lui de abordare a actualitatii.mai arata si altceva decat violatori.
        😉

        • ps
          tu esti cumva fan gadea?
          🙂

          • Probabil ca nu urmaresti ….SINTEZA ZILEI…. acolo se vorbeste despre violatorii bugetului …:D

            • kn
            • Posted January 9, 2012 at 16:17
            • Permalink

            🙂
            🙂
            bendis bendis…
            cum ai ghicit?
            hehehehe
            am incetat sa mai urmaresc sinteza demult.
            gasesc ca este un pic cam cam melodramatic.
            ce nu se cade unui post de stiri serios.

  16. Cum …” ce putem face “, desteptule ? IN PRIMUL RAND SA IESIM CAT MAI MULTI LA VOT SI SA VOTAM CU MINTEA SI NU CU CURUL!!!In al doilea rand sa sa luam exemplu din invataturile lui Kant si sa le dam muie pe unde putem, inclusiv pe bloguri dar…nu numai.Si-n al treilea rand…pai daca tu te simti …plictisit, sictirit, tu care esti contra acestor banditi…pai de mine la cei 60 de ani…pai eu ce dracu sa mai zic daca tu care esti tanar te gandesti sa abandonezi ?! Nu frate, nu dispera si nu uita vorba lui…Kant : MUIE BASESCU!!!

  17. kn, 🙂 daca faci o investitie “ghicita” a la mama omida de catre guran te reprofilezi pe stirile de la 5 (protv)… o sa devii fan doar doar sa utiti de banii pierduti 🙂
    papagalul si-a cumparat un apartament cu credit pe valul bulei speculative… pina’n 2008 spunea ca imobiliarele o sa mearga pe noi culmi ale speculei… dupa 2008 pina acum zice ca moara stricata ca preturile nu unde sa se duca mai jos la imobiliare (cu tot felul de pretexte abracadabrante)
    are baiatul o echipa de “super profesionisti”… unu mai bou ca alalalt

    si mai ales atentie cind prezice cursurile valutare… acolo e belea grava… bnr-ul cel putin face manipulare, baiatul in schimb o da la mama omida cu vanesa plus toate babarosele din tara asta 🙂

    p.s. gadea pacat ca nu s-a apucat de teatru… acum era pe broadway!


One Trackback/Pingback

  1. […] 2012, ganduri si ceva planuri! – Basarica Like this:LikeBe the first to like this post. […]

Iti "base" mintea? Baga!