Skip navigation


lehman25

M-am nascut acum multi multi ani, in aceasta tara fara sa fiu intrebat daca vreau sa ma nasc, daca aici imi convine, daca, daca ! Am vazut prima geana de lumina intr-un spital din Bucuresti si primul lucru care mi-l amintesc, era ca, stateam cu capul in jos prins de picioare de o mana ferma si unu imi tot cara palme la fund, ca sa fac ceva ce  eu ma incapatanam a face. Asta de dadea in mine era roman, iar cea care tocmai ma zamislise era nemtoaica ! Asa am aparut, plin de sange si imediat batut. Eram deja in Romania si paradoxal pentru mine totul era minunat si nou. Am crescut intr-o familie de nemti, foarte religiosi, foarte severi si foarte nemti ! Arareori cand prindeam discutiile celor mari, ascultam cum e cu jidovii si cu maghiarii ! Cu jidovii lucrurile erau clare, niciun contact si sincer sa fiu nici cand m-am mai marit nu am primit o explicatie clara insa realizam ca lumea e prea mica si trebuie sa tragem o linie clara de demarcatie intre noi ( astia blonzi, inalti si cu ochii albastrii) si jidovii care l-au tradat pe Isus ! Citind, citind si iar citind, mi-am dat seama relativ repede ca chestia cu Isus e doar o poveste care ii ajuta pe multi sa traiasca si prin credinta aceasta oarba, majoritatea reusesc sa mearga in fiecare zi inainte, spre nimic in fond, dar plini de credinta si speranta ! Cu maghiarii insa, lucrurile stateau altfel . Bunica imi repeta de cate ori avea ocazia, ca ei sunt fratii nostrii mai mici si mai prosti, si in principiu contactele cu ei sunt permise, dar niciodata,niciodata sa nu-i bagi in casa. Sunt nascuti sub semnul tradarii si orice moment de neatentie iti poate fi fatal ! Sincer mai ziceau ai mei ceva si de 23 august 1944, dar acolo lucrurile erau mai in ceata si familia nu trasese o concluzie clara, nu indentificau niciodata romanii cu comunistii si poate de aceea au pierdut in final tot, afaceri, case, masini, etc. Toate aceste lucruri mi le-am amintit in aceasta dimineata, cand am citit, declaratiile lui Tanczos Barna, un ungur, cu “bonlentin” romanesc, demnitar al statului roman ! Sa-l citim impreuna pe Tantos Barnosul ( in text se refera evenimentele de  la meciul de hochei dintre nationala Romaniei si cea a Ungariei):

„Faptul că au cântat ( jucatorii nationalei romane) sau nu imnul Ungariei eu n-am văzut nici o înregistrare. În schimb, imnul Secuiesc se cîntă de 21 de ani în Covasna. Dacă în România se vrea, o să-i exludem pe toţi maghiarii din Harghita care joacă în echipa asta. O să plec cu toţi jucătorii din România ca să fie toată lumea mulţumită şi să jucaţi în Liga H! Încet, încet o să plece toţi din ţara asta minunată”.

Acum TU, care esti roman get beget si care incerci sa uiti ca vine un Craciun modest, care nu sti ce-ti aduce anul 2012 si care pe deasupra iti platesti cu sfintenie taxele ( salut kn) si implicit salariul imbecilului Barna, ce parere ai ?

P.S. Asta e minunatul ungur !

 

26 Comments

  1. Sarbatori fericite si in Romania! Cand o fi….daca o fi…

    • Sarbatori fericite si tie !

  2. Si ce mai asteapta ? Pot sa plece ca nu ii tine nimeni si cred ca trebuie sa desfiintam si echipa asta de hochei , sa se duca sa joace in pusta lor sau unde or vrea ei , nu pe banii spitalelor , scolilor si ce sa mai ai copiilor nostrii !….SA JOACE IN MORTII MAMII LOR DE BOZGOROI LA BUDAPESTA !

  3. Sau sa numai joace !🙂

    • …lehm , asta cu sa nu mai joace e cam generic , ori avem echipa ori nu !….cum ar fi ca echipa de fotbal a Frantei sa cante imnul Tubisiei sau al Marocului ?

      • ….Tunisiei

  4. Si da si nu , cu ce te incanta pe tine ca avem nationala de hochei ? Decat sa vedem sau sa auzim asemenea lucruri, mai bine lipsa !

    • Asta si ziceam trebuie desfiintata si gata !

  5. 🙂
    da stiu ca ai memorie!…si nici nu ierti o ..”altfel de abordare” in anumite situatii.
    na,eu…nu am asemenea probleme.🙂🙂🙂

    Grusse dich,Lehman.
    ps
    de ce ai refuzat sa tipi si tu ca un copil cuminte cand se naste?welcome team-ul sigur a fost shokat.🙂🙂🙂

    • Te salut si eu kn🙂 , Am vrut sa te trag din linistea ce te-a cuprins, in ce priveste echipa de primire, am inteles ca datorita atitudiinii mele sobre au depunctat-o la apgar pe mama , asa ca am venit din prima cu note mici !🙂

      • 🙂
        e vb de aerul care trebuie sa-l tragi in piept.PRIMUL AER.asta e tipatul si “nota”.
        dar…stiai tu ceva…si nu spun mai mult.🙂🙂
        ps
        nu sunt in silentio stampa.:)🙂🙂
        cum pare…frec curul in avion :tm -ct.(ajut un tanar sa iese din sistem prin propriile puteri.initial trebuia sa stau acolo un timp,dar e greu cu acomodarea).

        • 🙂 am inteles. Succes in ce faci si poate mai vorbim pana in Craciun. Drum bun sa ai !

            • kn
            • Posted December 22, 2011 at 11:36
            • Permalink

            danke.
            acum am o pauza de cateva zile.

  6. e cazul sa reluam iarasi problema platirii taxelor si nefericita mea exprimare “cu sfintenie”???
    hehehehe
    cat despre tantza barna (sau cum dracu-l cheama),chiar mi-e jena cand spui ca EU i-i platesc salariul.(eu si cei ca mine).
    cat despre sportivii aia unguri (sau ce or fii) …si imnul ala a lor…ma lasa rece.
    ptr ca am fost educat sa impart lumea dupa alte criterii.ca ei o fac altfel…e treaba lor.nu stiu si nici nu ma intereseaza.nu stiu daca ma fac sau nu de rusine.asta e .
    eu am alte probleme.cu altii care chiar ne fac de rusine.

    • nu asa se pune problema kn, in ritmul alert de recrudescenta a iredentismului maghiar o sa ne trezim in foarte scurta vreme cu un kosovo la puterea a zecea
      si sa nu te bazezi pe faptul ca romanul e prea resemnat ca sa reactioneze… o sa reactioneze violent la un moment dat

      avem saracie din ce in ce mai lucie si o exacerbare nationalist cretina a javrelor din partea maghiara… asta e un cocktail molotov care poate exploda oricind

      iar asta e singurul mod in care poate fi privita aceasta problema.
      desfiintarea acelei mizerii de echipe este un pas foarte bun pt aplanarea din fasa a conflictului, altfel o sa ne trezim cu un conflict interetnic de cel mai periculos nivel intre romani si maghiari

      • mda.
        pe fondul asta…cred ca este posibil.
        un singur fapt:Kosovo nu poate fii egalat de unguri la un puct,si anume demografia.mai bine zis explozia demografica in randul albanejilor.
        Dane
        eu sunt banatean.🙂
        la noi…problemele astea interetnice nu sunt niciodata privite in alb sau negru.cumva e …grii.
        asta este.noi impartim lumea dupa alte criterii.unul din ele este: gospodari si ne-gospodari.nu roman,ungur,schwab,sarb…
        probabil este o viziune utopica.(cum sunt si celelate viziune de-ale mele).dar …multi ani a functionat.🙂

        • kn, spune-le asta si maghiarilor … cu romanii nu sint probleme in privinta asta, cu maghiarii insa sint foarte mari probleme care prind valentele a inca unui macel etnic
          aici nu vorbim de un caz separat ci de organizare bine definita cu motivatie si scop … echipele nationale ale romaniei la hochei au devenit niste enclave maghiare organizate si bine definite ca entitati subcultral-etnice

          tu gindesti ca un om zdravan la cap… problema e ca acei maghiari nu mai sint normali la cap si vor sa provoace un macel nationalist… deci nu inteleg ce anume te nelamureste… subliniez ca nu vorbim de cazuri separate ci de forme organizate a iredentismului care au capatat deja forma violentelor verbale si fizice.
          pina la cutit nu mai e decit un fir de par…

            • kn
            • Posted December 23, 2011 at 09:55
            • Permalink

            😦
            trist.
            cred ca ai dreptate.
            din pacate.
            o banda de idioti si atat.
            jobik(parca asa-i zice partidului lui orban) are o agenda ciudata.de acolo si inspiratia magarilor din harcov.

  7. ps
    un singur fapt i-i face demni de scuipat:
    ca permit sa fie judecati prin prisme politice si nu sportive.
    o trupa de magari inchiriati.
    asa vad eu.

  8. Daca as spune eu, nu ar fi o problema, dar tu bunele platitor, ii arunci vrand nevrand si astuia niste firfirici ! Toti ne fac de rusine si pic cu pic faci marea !

    • mda.
      ai dreptate.
      dar uite un aspect care …ma intriga pe mine:
      cunosc multi arabi.cu unii sunt chiar prieten.:)
      chiar daca suntem radical diferiti.
      din discutii legate de sistemele sociale,am inteles despre ei:nimeni nu cotizeaza la un fond anumit.dau ceva,impozite si taxe,ceva general…bubele sociale le rezolva prin :mila lui alah.si a celor avuti.
      bineinteles nu in toate statele arabe,dar in majoritatea.
      so…
      eu vad asa:daca nu ai copii in lumea aia a lor,esti apt sa te ia seitan.
      ori eu…sunt un candidat ideal.ptr seitan.
      este un sistem care nu ma poata convinge.
      si al nostru e extrem de defectuos.necesita “n” reparatii.dar…macar i-l pot concepe si indentifica.
      ofera o oaza de salvare din desertul umanitatii.chiar daca este austera si mica.
      basescu si pungasii lui,iliescu si ai lui,gunoiul ala de ceausescu si ai lui,nu-mi pot nega DREPTUL de cetatean.nu renunt.
      consider ca “dreptul” vine la pachet cu “responsabilitate”.
      e aiurea…stiu.dar asa vad eu.

  9. http://popateapa.wordpress.com/2011/12/21/la-multi-ani-prieteni/
    Asa mi-e sufletul, neclar precum acestă felicitare.

  10. Cat privește bozgorimea şi jidovimea, sunt până la urmă ţi ei oameni. Dar să îşi vadă de treaba lor!

  11. Pffffff…
    Ma opresc aici chiar daca ma mananca degetele sa trec peste tastatura…
    Voua, cei de aici, va doresc aceleasi lucruri ce-mi doresc mie. Sa ne intalnim cu bine, aici sau aiurea, sanatosi, cu pofta si dragoste de viata.

  12. Reblogged this on Basil Wheel.

  13. Offf, eterna noastră superficialitate. Niciodată un lucru bine făcut. Nemţeşte.😦

    Şi mă refer aici – că veni vorba de Bîrnă Ţanţoşă ăsta – la Alecu. Alecu Chitaru, ăla de l-a înjunghiat pe “superiorul” ăsta. Neglijent😉


Iti "base" mintea? Baga!

