Skip navigation


In ianuarie `90 eram lasat la vatra,ma intorceam dupa un serviciu militar complicat,din care un an pe canalul Dunare-Bucuresti,iar ultima luna la Targoviste,intr-o unitate ce azi nu mai exista din ratiuni politice!Afland ca se reinfiinteaza partidele politice,am simtit ca este unul din acele momente cand crezi ca esti aproape de trei de sapte si m-am gandit ca singurul partid in care m-as regasi dupa acei ani intunecati,este partidul liberal.Veneam cu o lectura solida si chiar daca nu cunosteam programul partidului,ma gandeam ca drepturile,libertatile si libera intiativa,vor fi cu certitudine,viitorul tinutului,partidului liberal,cat si al meu.Au urmat cateva luni pline de entuziasm,nu va dau amanunte deoarece imi displace sa ma laud,insa totul s-a destramat in duminica orbului.Sincer nici acum nu-mi vine sa cred cand imi reamintesc scorul lui Iliescu,undeva la 83 de procente.Dupa socul din armata unde am trait printre atatia prosti,cu grade bineinteles,mi-am dat seama ca prostia este la cote alarmante in societatea buimacita si am renuntat sa ma mai implic.Erau vremuri in care era periculos sa spui unui necunoscut ca esti simpatizant liberal,membru nu am reusit sa devin din motive ce nu-mi fac placere sa le reamintesc,insa in mare era cumva tot pe pile,relatii si prietenii,iar eu nu am excelat niciodata prin a fi un tip prietenos.Facand un arc peste timp,ce vad azi la cei care fraudulos se intituleaza urmasii lui Bratianu,este uluitor.Daca cititi,va sfatuiesc sa nu o faceti,draftul trimis parlamentului cu porcaria de stare de alerta,veti fi oripileaza.Emil Bobu,cred ca il concepea,mai liberal si mai inteligibil.PNL,a murit de mult si azi este preluat de o banda de slugi securiste,care guverneaza sub tutela Puturosului,impotriva acestui popor.Sa ajungem dupa 30 de ani sub o guvernare “LIBERALA” sa beneficiem de o indulcire a constrangerilor multumita pesedistilor,este absolut nefiresc si contrar oricarei scari de valori!Ne afundam in mizerie,saracie si prostie!va urma

Iti "base" mintea? Baga!